Kysytäänpä näin tunnistaako kukaan omistaneensa joskus e36 320, 94vm, alpinweiss 3 väriltään, Rek: Xfx-107, Mulle tullessa rumat takavalot lexus?lokasuojat edessä lasikuitua, mittarissa vain 190tkm(ei taida pitää paikkaansa). Historiasta olisin kiinnostunut kun ei ole huoltokirjaa yms. Auto pelannut hyvin ilman moitteita joten ihan vain mielenkiinnosta hieman tuo historia mitä autolle tehty kiinnostaisi
IYU-583 E36 318Is Class II Punainen.
Vähän yli vuosi sitten vaihdoin liikkeeseen,sen jälkeen vaihtu toiseen liikkeeseen Nettiauton perusteella,ja sitten siellä oli kuukauden myynnissä ja nyt missä päin? :think
Ihan mielenkiinnolla ois mukava kuulla että missä kunnossa/missä päin nykyään menee. :think
Missähän menee minun ex e36 323i coupe vm. - 97? Rek ngy-788
Aikoinaan meni avk (valitettavasti :( )mutta hävisi nopeasti myyntilistoilta....
Kovasti on vanha suola janottanut ja haluaisin kyseisen kaaran takaisin
Ajoneuvojen kiilloitukset ja pinnoitukset usean vuoden ammattitaidolla! Myös perus vahaukset sekä sisäpuhdistukset onnistuvat! Kysy yksityisviestillä lisää!
missäs on mun entinen 530da e39 m-sport individual sedan. Carbonswartsi väriltään ja individual cinnamon laajennettu nahjasisusta. Vm.2003. meni avk:lle ouluun maaliskuussa. joku sen sieltä osti. olis mukava tietää mitä auton nykyinen kunto on? Ja rek.numero oli skl-712
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Missä kulkeekaan minun ex e21 315 rek. ASX-905, vai kulkeeko enään ollenkaan?
Ja omistaakos joku foorumilainen tuon minun vanhan e30 316:sen, rek. BZM-306? Kesän aikana näin sen vantaalla valkoiseksi maalattuna.. :think
Kysellääs vielä näin päin, eli onkos foormuilaisille tuttuja pirssejä nuo minun 2 e30:ä:
VUB-134, oli member-tarra kiinni kun ostin.
CAA-356
Jokuaika sitten kysytty, vastaanpa kuitenki. BZM e30 on ollut kahdella eri kaverilla vuodesta 11->. Nykyinen omistaja ei ole foorumilainen, edellinen on. Talvikäyttiksen virkaa toimittaa.
tuli ostettua itselle laatikkovikaisena. Omistajan mukaan tullut hänelle vaihdossa. Kertoi edellisen omistajan vaihtaneen motin autoon. Korilla rullattu nyt vajaat 400tkm, mutta koneen km määrästä ei mitään hajua.
Auto vm 92. musta e34 530 v8 automaatti farmari.
takaluukun merkki silotettu ja kaikki lasit tummennettu.
Tuollainen tuli korjattua talteen. Melko siistikuntoinen, H&R-jouset, Bilstein-iskarit, Shrick-imusarja.
Sporttiauton penkityslaput 170kw, Bayerncarin kilventausta ja tullut Suomeen 2006.
Ilmeisesti ensin majaillut Espoossa, sitten länsi-Suomessa..?
Itse kävin noutamassa Alajärveltä (Seinäjoen läheltä).
Kenen entisiä? Kuka muistaa jotain autosta?
Comment