Huh hintaa, vaikka onkin vähän ajettu ikäisekseen. Isä tuollaistakin joskus aikoinaan harkitsi mutta osti sitten S-Typen kuitenkin. Luotettava ja ongelmaton on sekin ollut, vaikka varmasti monia epäilyttää.
Sehän on monesti niin, että mitä kuulee autosta tai kokee, niin se tulee määräämään asenteen koko merkkiä ja mallia kohtaan.
Minulla asenne Camrya kohtaan on se, että ajamalla sitä ei loppuun saa. Raahen taksissa oli 700tkm. ajettu 3.0 Camry. Siihen vaihettiin käytännössä vain öljyjä ja jarrupaloja ekan 400tkm aikana. Tämän jälkeen ei ole varmaa tietoa, että miten se kesti. Haluan vain isohkon LUOTETTAVAN matkakumppanin pitkäksi aikaa ja valitettavasti E39 ei luotettavuudessaan pärjää Camrylle, vaikka e39 autona on hieno ajaa jne..
Camryhan on hajuton, mauton ja mitäänsanomaton laite. Vaarien vehe.
Englantilaisiin en uskalla enää koskea.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Tuli käytyä emännälle katsomassa kahtakin e46 318i faceliftiä..Tarkoituksena ostaa n.8000-9000e budjetin siisti,hyvin huollettu ja kohtuu kilometreillä oleva menopeli.Ensin ajettiin keravalle katsomaan tätä>> http://www.nettiauto.com/bmw/318/4952316
Paikanpäällä heti huomio kiinnittyi huonosti korjattuun/maalattuun apparin etulokariin,hiomajäljet loisti maalin alta ja lommot.Apparin puolen muovinen alahelma olis tarvinnut maalata,syviä naarmuja.Talvirenkaat ihan vaihtokunnossa,myyjä tosin olis vielä ajellu vielä pitkään.Etu umpioiden lasit olis saannu vaihtaa,ihan harmaat ja säröillä.Lohkolämmitin+sisäsarja puuttu.Paskanen sisältä.Hinta pyynti oli 8900e..myyjä olis myynnyt 8000e,mutta oli "liikaa" laittamista ton hinta luokan autoon.Joten jätettiin tämä auto ostamatta.
Autosta puuttui hinaussilmukan peitelevy edestä ja lampunpesimen peitelevy myös.Kuskinpuoleinen umpio ihan samea,kuin olis santapaperilla hiottu.. ja säröillä.Etupuskurissa myös lakkavika etuvilkun alla.Takaluukun alemmassa pellissä painauma,ei kuitenkaan maalit ollu pois.
Talvirenkaista yksi oli hyvä loput vaihtokunnossa,kahdessa renkaassa melki kaikki nastat pois,olis kuulemma vielä ajellu.Sisällä huomion vei sisustan paskaisuus..lattiat ja penkit ihan hirveetKoeajolla pysähdyttiin parkkipaikalle tutkimaan autoa lisää kuskin puoleinen sisäoven kahva ei "palauttanut" vaan kädellä täytyi laittaa takaisin paikalleen,auto "hytkyi" tyhjäkäynnillä omasta mielestä häiritsevästi ja kone nakutti myös runsaasti.Samalla tuli vetästyä öljyn mittatikku ulos,jonka mukana tuli parikin ruoste "könttiä" ja haisi pahalle Päätettiin tässä vaiheessa unohtaa kyseinen auto ja ajeltiin takaisin myyjän pihaan.Hinta oli silloin tiukka 8500e.
Hintoihin ja molempien autojen kuntoon nähden hinnat olivat todella isot.Laskettiin että molempien autojen kustannukset olisivat olleet n.1000e per auto jotta niistä olisi siistit saanneet.
Yhden 2005 2.0td x-typen ommistaneena en suosittele. Viimeistely mondeon tasoa (samoin osat kun käyvät ristiin): meluisa, rengasäänet kauheat, nitisee ja natisee, lätäkköön ajeassa säihkähää, että housut kastuu - niin ohuet pellit. Ilmastoinnin puhallin huutaa aut. asennossa kuin jossain tojotassa - ei sivistynyt ollenkaan... Mm. bmw e39 on viimeistellympi äänieristykseltään ja sisustan laadultaan... Jopa emäntä tuon huomasi kun -05 jagge lähti ja tuli -99 e39 alle
Äärimmäisen vaikea myydä eteenpäin. Bemarit olet tunnetusti saanut eteenpäin, mutta otapa riski ja kokeile jagge-korttia
Tuli käytyä emännälle katsomassa kahtakin e46 318i faceliftiä..Tarkoituksena ostaa n.8000-9000e budjetin siisti,hyvin huollettu ja kohtuu kilometreillä oleva menopeli.Ensin ajettiin keravalle katsomaan tätä>> http://www.nettiauto.com/bmw/318/4952316
Paikanpäällä heti huomio kiinnittyi huonosti korjattuun/maalattuun apparin etulokariin,hiomajäljet loisti maalin alta ja lommot.Apparin puolen muovinen alahelma olis tarvinnut maalata,syviä naarmuja.Talvirenkaat ihan vaihtokunnossa,myyjä tosin olis vielä ajellu vielä pitkään.Etu umpioiden lasit olis saannu vaihtaa,ihan harmaat ja säröillä.Lohkolämmitin+sisäsarja puuttu.Paskanen sisältä.Hinta pyynti oli 8900e..myyjä olis myynnyt 8000e,mutta oli "liikaa" laittamista ton hinta luokan autoon.Joten jätettiin tämä auto ostamatta.
Autosta puuttui hinaussilmukan peitelevy edestä ja lampunpesimen peitelevy myös.Kuskinpuoleinen umpio ihan samea,kuin olis santapaperilla hiottu.. ja säröillä.Etupuskurissa myös lakkavika etuvilkun alla.Takaluukun alemmassa pellissä painauma,ei kuitenkaan maalit ollu pois.
Talvirenkaista yksi oli hyvä loput vaihtokunnossa,kahdessa renkaassa melki kaikki nastat pois,olis kuulemma vielä ajellu.Sisällä huomion vei sisustan paskaisuus..lattiat ja penkit ihan hirveetKoeajolla pysähdyttiin parkkipaikalle tutkimaan autoa lisää kuskin puoleinen sisäoven kahva ei "palauttanut" vaan kädellä täytyi laittaa takaisin paikalleen,auto "hytkyi" tyhjäkäynnillä omasta mielestä häiritsevästi ja kone nakutti myös runsaasti.Samalla tuli vetästyä öljyn mittatikku ulos,jonka mukana tuli parikin ruoste "könttiä" ja haisi pahalle Päätettiin tässä vaiheessa unohtaa kyseinen auto ja ajeltiin takaisin myyjän pihaan.Hinta oli silloin tiukka 8500e.
Hintoihin ja molempien autojen kuntoon nähden hinnat olivat todella isot.Laskettiin että molempien autojen kustannukset olisivat olleet n.1000e per auto jotta niistä olisi siistit saanneet.
Ei tarvi olla enää mikään noista..vag konsernin autoon emäntä päätyi.2004 mallin vitos koppanen golffi 1.6FSI 123.000km lykätty.Tuntui että tolla 8500e ei löydy ehjää ja samaan aikaan siistiä bemmiäSitä paitsi toi 320 on vanha korinen ja automaatti
Ei tarvi olla enää mikään noista..vag konsernin autoon emäntä päätyi.2004 mallin vitos koppanen golffi 1.6FSI 123.000km lykätty.Tuntui että tolla 8500e ei löydy ehjää ja samaan aikaan siistiä bemmiäSitä paitsi toi 320 on vanha korinen ja automaatti
Comment