Olin jo raapimassa rahoja kasaan ja lähtemässä hakemaan tätä kunnes huomasin kuvan huoltokirjasta. Eli siis italiantuonti kyseessä. Ihmetyttää huoltokirjan viimeisin merkintä 105tkm 26.10.2011 ja nyt muka 108tkm ajettu. Aika vähän viimeaikoina.
Olin jo raapimassa rahoja kasaan ja lähtemässä hakemaan tätä kunnes huomasin kuvan huoltokirjasta. Eli siis italiantuonti kyseessä. Ihmetyttää huoltokirjan viimeisin merkintä 105tkm 26.10.2011 ja nyt muka 108tkm ajettu. Aika vähän viimeaikoina.
Kuulostaa tuollaiselle autolle aika sadulta. Toisaalta penkkien istuinosat on sen näköiset että voisi olla tottakin (ei mitään ruttua tai venymää). Sitten taas penkkien sivuilla ja reisituen sivulla (eli edessä) on taas ihmeen paljon ryttyä.
Tässäkin hintapyynti oli aluksi enemmän kuin minulta lähtiessä ja tokihan omastakin pyynnistä piti aikanaan tinkiä reilusti että kelpasi
Ja näköjään pitänyt tuunata keulamerkiksi melkein aito Alpinalätkä
Muistaakseni jotain 110tkm
Hienoja autojahan ne ovat,mutta mahdottoman pitkiä myyntiaikoja. Varmasti puolet myynissä olivista autoista on ollut yli vuoden roikkumassa sielä. Muutamat yksilöt jo MONTA vuotta.
Vastahan tämä jollekin foorumilaiselle tuli ja vanteetkin hommasi, ei nämä pitkään tunnu yhdessä kodissa viihtyvän :think
No ei näytä viihtyvää ei. e38 on aikoinaan suuniteltu varakkaille herrasmiehille mutta yleinen omistaja suomessa on about teiniikäinen keneltä menee luu kurkkuun kun tajuu että auton huoltaminenkin maksaa enenmmän kun edellinen 316i e30.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
vielä se on näköjään tämäkin parsittu kasaan, oli mulla pari vuotta sitten kesän...faceliftattu preface jos ei ole kattoa vaihdettu (tuskin on) niin ei kovin vedenpitävä ole
No ei näytä viihtyvää ei. e38 on aikoinaan suuniteltu varakkaille herrasmiehille mutta yleinen omistaja suomessa on about teiniikäinen keneltä menee luu kurkkuun kun tajuu että auton huoltaminenkin maksaa enenmmän kun edellinen 316i e30.
No en ole teini kai (32v)?
Laitoin myyntiin kovan M5 kuumeen takia, mut jos ei parissa kuukaudessa kenellekkään
Kelpaa, ni ajelen sillä itse mielelläni ja saa ämmä vielä odottaa.
Jos olet ymmärtänyt kaiken, olet varmasti käsittäny väärin!
Comment