Näin arvelinkin kun ilmoitus hävisi. Laitahan kuvia tulemaan. Väri vaikutti kuvissa vähän tylsältä mutta kai sekin kirkkaalla kelillä toimii.
Ilmoituksessa olleet vanteet jäi myyjän pihaan. Ei olleet oikein sopivat. Joten "siirto"pyörillä sen tänne ajelin. Huomenna vois koittaa jotain kuvatuksia ottaa kun vaihtaa vanteet...
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ilmoituksessa olleet vanteet jäi myyjän pihaan. Ei olleet oikein sopivat. Joten "siirto"pyörillä sen tänne ajelin. Huomenna vois koittaa jotain kuvatuksia ottaa kun vaihtaa vanteet...
No sehän on hienoa että sait ne hylättyä, olivat kyllä melko kamalat.
tätä kävin koeajamassa http://www.nettiauto.com/bmw/530/5797919
Kaikki toimi mutta tosiaan käytönjälkeä on ja laatikko ja turbo ovat ilmeisesti alkuperäiset. Ylihintainen mielestäni.
Mikäs tuollasen voi aiheuttaa vai onko ihan perus mokkoo/ settiä että 3,3 vie.
Eihän toi pari litraa vielä paljon ole mut kipurajoilla...
Oma E39 ei vienyt vaihtovälillä ei tuo nykyinen E53: kaan vie.
Tuo parisen litraa vaihtovälillä taitaa olla sieltä vähemmästä päästä. Tosin 5w40 tai 10w60 öljyillä sitten pienenee kulutus yleensä kai murto-osaan tai jopa käytännössä loppuu. Eli tuo 0w30 on vähän liian litkua ainakin sitten vähän enemmillä kilometreillä. Sama juttu kai noissa on tyypillisesti m-sarjalaisissa että öljy maistuu, vaikka käytetään 10w60:stä.
Kyllä mulla 100 000 km ajettu e90 325i vei myös reilun puoli litraa tonnilla. Kaverilla nyt samanlainen e91 325i 120 000 km ajettuna ja sillekin jokunen desi tonnilla menee. Että ei se ole pelkästään nämä performance-moottorit, joiksi kai voi tuon Alpinan 3.3:nkin laskea.
Kyllä mulla 100 000 km ajettu e90 325i vei myös reilun puoli litraa tonnilla. Kaverilla nyt samanlainen e91 325i 120 000 km ajettuna ja sillekin jokunen desi tonnilla menee. Että ei se ole pelkästään nämä performance-moottorit, joiksi kai voi tuon Alpinan 3.3:nkin laskea.
Joo siis eihän tuo paha ole mut omissa autoissa, vaikka joskus ihan paskojakin on olleet niin jostain syystä öljyä ne ei ole vieneet, bemaritkaan.
Kaverille tossa kuukausi sitten haettiin E90 325ixA joten tarviipa vinkata sille että tsekkaa mittaristoa, öljytikkua kun siinä ei kuulemma ole..
Muistelisin muuten joskus ammoisina 90- luvun aikoina että toisen kaverin aimo lankisen (Lancia Delta HF Integrale) betriebsanleitungissa luki ölbänkulutuksesta että litra/ 1000km on sallitun rajoissa. Tosin -89 Mobil 1 ei ehkä ole ollut ihan niin ykköstä kuin nyt jolloin lankinenkin on keräilyiässä.
Saa varmaan myydä hetken aikaa Mistä helvetti näille keksitään hintoja..
No onhan tuo kuitenkin alkuperäinen m-sarjalainen ja vaihdettu 3.5l suuttimet, ajettukin vaan 380tkm Ehkä hintaan on jätetty reilusti tinkivaraa nettiauton kyselijöitä varten
-89 "m5" rataprojekti
-02 transporter syncro
-01 e53 3.0i
-93 318is rataprojekti nro II
No onhan tuo kuitenkin alkuperäinen m-sarjalainen ja vaihdettu 3.5l suuttimet, ajettukin vaan 380tkm Ehkä hintaan on jätetty reilusti tinkivaraa nettiauton kyselijöitä varten
ja tärkeintä unohtamatta "mukaan saa vakio M3 jouset ja putkiston"
Saa varmaan myydä hetken aikaa Mistä helvetti näille keksitään hintoja..
on kyllä nii raiskatun näkönen et ei tosikaan.. tieten "pienellä" puunauksella vois saaha siistimmän mut toi saatanan vitun amis mittariki vejetty ruuveilla kojelautaan ääliö ja jokku tingentangeli ämyrit ovissa
on kyllä nii raiskatun näkönen et ei tosikaan.. tieten "pienellä" puunauksella vois saaha siistimmän mut toi saatanan vitun amis mittariki vejetty ruuveilla kojelautaan ääliö ja jokku tingentangeli ämyrit ovissa
Tuohan oli jonkun foorumilaisen entinen ja tais olla ylimaalattukkin vuoden sisään. Ei uskois kuvista
Id.4
ex: Toyota avensis
Ex :Skoda octavia combi 2.0tdi 4x4 -07
ex:Audi a6 avant 1.8t
ex: Suzuki gsx-r750 k6
ex: Imolarot e46 325i touring M-sport
ex: Audi a4 1.8t Q avant -96
ex: e36 320 coupe -93
Onkos tästä tietoa kellään? Vai kannattaako tuosta liikkeestä ostaa edes mitään?
Kyllä mä voin ainakin Närevaaran Matin puljua suositella ihan varauksetta, tunnen isännän/t yli 15sta vuoden takaa ja bemun (ent. bemuosan) kautta olen teetättänyt tekniikanvaihdon, tuotattanut saksasta auton sekä huollattaunut useita kertoja autoja, aina loistavalla palvelulla ja ammattitaidolla
edit: enpäs tiedä onko matilla enää firman kanssa mitään tekemistä, kun ei tiedoissa mainita enää..
mutta kyllä Henkka ja Sepikin hyvää jälkeä tekevät!
Comment