Onko kellekään soviteltu tuon Grand Tour yleisö ilmoittautuminen osalta? Mulle äsköttäin soittelivat ja kyselivät kysymyksiä. Jos nyt kuulin oikein, niin se järjestettäisiin Ivalon lentokentällä. EDIT tunnin päässä kentästä.
EDIT2 oisko tuolla test worldin tesiradalla: https://www.google.de/maps/place/Mel....6518071?hl=en
Top Gear 2#
Collapse
X
-
-
Grand Tourin trio juttelee mukavia Adam Carollan podcastissa, eiliseltä.
Leave a comment:
-
No siis sehän toimii torrenteilla, niin tottakai se jakaa niitä elokuvia samalla. Ihan samaan tapaan kuin utorrent yms.Originally posted by Remotion View PostPopcorn time käyttää sitten konettasi jakopalvelimena sillä välin kun striimaat.
Tämä on hyvä tiedostaa ja puntaroida sitten haluaako käyttää. Itse en käytä.
Leave a comment:
-
Popcorn time käyttää sitten konettasi jakopalvelimena sillä välin kun striimaat.
Tämä on hyvä tiedostaa ja puntaroida sitten haluaako käyttää. Itse en käytä.
Leave a comment:
-
Eipä oo oikeestaan tullu hirveesti tutustuttua asiaan, kun tulee leffoja katottua lähinnä popcorn timen kautta. Mutta Piratebay toimii ainakin edelleen.Originally posted by leksii View PostMut mitäs hyviä sivuja enään on mistä saa ladattua, kickass.torrent ei oo enää oikee luotettavan olonen ja kaikki muut on lopettanu jo
näin siis hypoteettisesti ajateltuna jos joku haluais ladata
Sit jotain listaa, mitä äkkiä tuli vastaan:
extratorrents.cc
zooqle.com
rarbg.to
torrents.eu
isohunt.to
torrentproject.se
glodls.to
1337x.to
Leave a comment:
-
Mut mitäs hyviä sivuja enään on mistä saa ladattua, kickass.torrent ei oo enää oikee luotettavan olonen ja kaikki muut on lopettanu joOriginally posted by Pazi88 View PostLuulis kai nuo melko nopealla aikataululla tulevan torrenttina tms. jakoon. Ei edes tuu huono omatunto latailla sitä kautta, koska laillista vaihtoehtoa ei ole edes tarjolla.
näin siis hypoteettisesti ajateltuna jos joku haluais ladata
Leave a comment:
-
Ja monta muuta maksullisen jenkkikanavan sarjaa tulee kytättyä ihan youtubesta, kun vaan on tarpeeksi pian jakson ensiesityksen jälkeen liikkeellä.
Leave a comment:
-
Luulis kai nuo melko nopealla aikataululla tulevan torrenttina tms. jakoon. Ei edes tuu huono omatunto latailla sitä kautta, koska laillista vaihtoehtoa ei ole edes tarjolla.
Leave a comment:
Leave a comment: