Top Gear 2#
Collapse
X
-
Palkkaisivat Chris Harrisin juontamaan, korvaisi yksinään koko nykykolmikon. Katsoisin.
-
Jaahas, Clarkson on vissiin sitten tosissaan saanut potkut. Kyllähän Top Gearin laatu on paljon laskenut viime vuosina, mutta ikävällä tavalla sarja nyt päättyy. Chris Evansia ilmeisesti yrittävät saada tilalle, mutta enpä odota liikoja. Lisäksi May ja Hammond olivat jo aiemmin ilmoittaneet, etteivät suostu ohjelmaa juontamaan ilman Clarksonia, joten saa nähdä, minkälainen soppa tästä vielä kehkeytyy. Romuttaako BBC alkuperäisen Top Gearin maineen nyt lopullisesti?
Leave a comment:
-
Eihän tuota kukaan enää kato kun kerta Jezzalle putkut anto... Kerranku hammond ja may uhkas olla tekemättä ohjelmaa ilman clarksonia Niin koko poppoo lähtee sitten kerralla? Sinne meni BBC:n kultakaivos
Leave a comment:
-
Taitaa yksi aikakausi olla taas päätöksessään. Ei itellä jää ainakaan Clarksonia ikävä. Toivottavasti päivittäisivät itse formaattia samalla, kun kerran uutta juontajaa/juontajia tulossa.
Katsellut nyt uutta Fifth Gearia muutaman jakson verran ja jotenkin sekin sarja on lopahtanut uudelle kanavalle siirryttyään ja Platon jäätyä pois. 10 kertaa mielummin olisin tiputtanut tuon Vickyn pois vaikka olisi kuinka hyvä naiskuski. Ei vaan jaksa sitä kälätystä
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
-
Hahaa sick awesome!
Nyt oli kyllä aivan järjettömän mehukas jakso! Parasta ja hauskinta topokearia aikoihin!!
Leave a comment:
-
Ei kannata yhtään ihmetellä Ferrarin säätöä tuon auton testauksen suhteen. Jo ihan normi 458 jne testit mitä lehtien toimesta ajetaan tehdään ison köörin avustuksella. Radalle saapuu läjäpäin mekaanikkoja ja kuorma-autollinen renkaita jotta voidaan olla varmoja tuloksista. Väittävät kyllä koneen jne olevan ihan vakio kamaa mutta helppohan tehtaalla on katsoa mihin autoon laittaa se dynossa eniten tehoa antanut moottori.
Omituisista vieras valinnoista valittaessa kannattaa muistaa, että ensisijaista kohderyhmää on kuitenkin UK:n ja alusmaiden asukkaat. Joku Olly Murs on siellä ihan eri luokan stara kun täällä Perähikiällä.
Leave a comment:
-
Toisaalta monikin vieras Top Gearissa on ollut ihan ok verrattuna näihin Hollywood -jamppoihin. Ei ainakaan allekirjoittanutta kauheasti lämmitä Autotune-Will.I.Am:n mukahauska yksi vitsi ja sitten viisi minuuttia jonkun pisneksen promoa päälle. Brittikoomikot on yleensä jopa ihan hyviä vieraita joita jaksaa katsoa.Originally posted by Antti O View PostOnneksi nuo haastattelut voi kelata ohi..
Muuten oli ihan hieno pätkä, minulle ois riittänyt tossa pösökohdassa vaan siihen että ne ois kertonu sitä historiaa ja ajanut niillä erikoismalleilla (Mi16, T16, 205GTI, 205 T16).. ja se siitä. Olisi tehty enempi auto-ohjelmaa ja vähemmän komediaa.
Ja yleisesti ohjelmasta ja sen tasosta nykyään. Itse olen aina katsonut Top Gearia viihde ensin, faktat sitten periaatteella. Näin ei ole tullut pettymyksiä vieläkään. Edelleen myöhäiset sunnuntai-illat on kyllä pyhitetty tälle
Leave a comment:
-
Onneksi nuo haastattelut voi kelata ohi..
Muuten oli ihan hieno pätkä, minulle ois riittänyt tossa pösökohdassa vaan siihen että ne ois kertonu sitä historiaa ja ajanut niillä erikoismalleilla (Mi16, T16, 205GTI, 205 T16).. ja se siitä. Olisi tehty enempi auto-ohjelmaa ja vähemmän komediaa.
Leave a comment:
-
Uh mikä antikliimaksi, hyvin alkaneen shown jälkeen erinomainen pätkä laFerrarista ja ilmassa oli paljon sitä että nyt se threesome vihdoinkin testataan. Ja sitten, eipäs testattukaan vaan joku nobody haastateltavaksi, yli pitkä haastis vielä. Ja loppuun kehno ja aivoton pösöpätkä. Ekaa kertaa ikinä ei tullut katsottua edes loppuun asti ohjelmaa...
Leave a comment:
-
Peugeot-speciaali alkoi ihan OK, mutta ainakaan itse en välittänyt lopusta. Minuutti olisi riittänyt, 10min..vähän liikaa "komiikkaa".
Jos oikein muistaa, niin eikös 80-luvulla joku julkimo myynyt ostamansa F40:n heti testikäyttöön, ihan Hondalle jonka jälkeen Ferrari ei myynyt hänelle enää mitään? Jos miljardi on melkein pikkuraha, niin sitä on ehkä enemmän merkitystä mitä leluja saa ennen muita. Julkisuudenhallinta on taitolaji, eikös Schumacher ollut "stiginä" kun edellistä super-fefeä ajettiin radalla? Ja varmasti ei-katulaillisilla renkailla -> "hylkyyn".
Mutta mielenkiintoista tuo 3-off varmasti olisi ja ehkä sellainen tulee eteenkin. Kyllähän Bugattikin radalla kävi?
On TG mitä vain tänä päivänä, niin on se jo tehnyt enemmän kuin moni muu - ilmiön. Miksiköhän jo 60-luvulla ei tullut vastaavaa auto-ohjelmaa, silloinhan autoistuminen vasta pääsi uudella mantereella taas hyvään vauhtiin. Suomessakaan ei ollut autoveroa ja tuontilisensseistä vapauduttiin..
Leave a comment:
-
Joo itse pidin kanssa pienestä keljuilusta pösöä(ja kuskeja) kohtaan, ja jäi myös harmittamaan kun niitä porschea, ferrariferraria ja mclarenia ei saatu radalle
Leave a comment:
Leave a comment: