auto ohjelmissa ei oikein ole järkeä jos ei näytetä heti tuoreena. maxilta taitaa näkyä 10v vanhat topogearit myös.
Joo hauskahan se ois jos grippiin löytyis tekstit, mut toisaalta kontentti on yleensä niin hyvää et saa "gripin" siitä mitä mieltä mistäkin ollaan milloinkin.
Moniko aikuinen katsoisi top gearin ambulanssi jakson jos se ois jollan hämykielellä, nobody.
Viimeisin oli oikein viihdyttävä. Peugeot-pätkälle tuli naureskeltua aika reippaasti, kuvaa aikalailla sitä mitä tuolla liikenteessä oikeasti näkee päivittäin. Ei välttämättä vain Peugeot-kuskien, vaan kaikilla muillakin perustylsillä etuvetorimpuloilla ajavien toimesta. Kun Autoilu ei kiinnosta niin sitten se ei vaan kiinnosta, ja se näkyy.
Z3 3,0 Coupe -98 E30 325E 4D -85
Originally posted by TNT
Kyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Joo itse pidin kanssa pienestä keljuilusta pösöä(ja kuskeja) kohtaan, ja jäi myös harmittamaan kun niitä porschea, ferrariferraria ja mclarenia ei saatu radalle
Peugeot-speciaali alkoi ihan OK, mutta ainakaan itse en välittänyt lopusta. Minuutti olisi riittänyt, 10min..vähän liikaa "komiikkaa".
Jos oikein muistaa, niin eikös 80-luvulla joku julkimo myynyt ostamansa F40:n heti testikäyttöön, ihan Hondalle jonka jälkeen Ferrari ei myynyt hänelle enää mitään? Jos miljardi on melkein pikkuraha, niin sitä on ehkä enemmän merkitystä mitä leluja saa ennen muita. Julkisuudenhallinta on taitolaji, eikös Schumacher ollut "stiginä" kun edellistä super-fefeä ajettiin radalla? Ja varmasti ei-katulaillisilla renkailla -> "hylkyyn".
Mutta mielenkiintoista tuo 3-off varmasti olisi ja ehkä sellainen tulee eteenkin. Kyllähän Bugattikin radalla kävi?
On TG mitä vain tänä päivänä, niin on se jo tehnyt enemmän kuin moni muu - ilmiön. Miksiköhän jo 60-luvulla ei tullut vastaavaa auto-ohjelmaa, silloinhan autoistuminen vasta pääsi uudella mantereella taas hyvään vauhtiin. Suomessakaan ei ollut autoveroa ja tuontilisensseistä vapauduttiin..
Uh mikä antikliimaksi, hyvin alkaneen shown jälkeen erinomainen pätkä laFerrarista ja ilmassa oli paljon sitä että nyt se threesome vihdoinkin testataan. Ja sitten, eipäs testattukaan vaan joku nobody haastateltavaksi, yli pitkä haastis vielä. Ja loppuun kehno ja aivoton pösöpätkä. Ekaa kertaa ikinä ei tullut katsottua edes loppuun asti ohjelmaa...
Onneksi nuo haastattelut voi kelata ohi..
Muuten oli ihan hieno pätkä, minulle ois riittänyt tossa pösökohdassa vaan siihen että ne ois kertonu sitä historiaa ja ajanut niillä erikoismalleilla (Mi16, T16, 205GTI, 205 T16).. ja se siitä. Olisi tehty enempi auto-ohjelmaa ja vähemmän komediaa.
Onneksi nuo haastattelut voi kelata ohi..
Muuten oli ihan hieno pätkä, minulle ois riittänyt tossa pösökohdassa vaan siihen että ne ois kertonu sitä historiaa ja ajanut niillä erikoismalleilla (Mi16, T16, 205GTI, 205 T16).. ja se siitä. Olisi tehty enempi auto-ohjelmaa ja vähemmän komediaa.
Toisaalta monikin vieras Top Gearissa on ollut ihan ok verrattuna näihin Hollywood -jamppoihin. Ei ainakaan allekirjoittanutta kauheasti lämmitä Autotune-Will.I.Am:n mukahauska yksi vitsi ja sitten viisi minuuttia jonkun pisneksen promoa päälle. Brittikoomikot on yleensä jopa ihan hyviä vieraita joita jaksaa katsoa.
Ja yleisesti ohjelmasta ja sen tasosta nykyään. Itse olen aina katsonut Top Gearia viihde ensin, faktat sitten periaatteella. Näin ei ole tullut pettymyksiä vieläkään. Edelleen myöhäiset sunnuntai-illat on kyllä pyhitetty tälle
Ei kannata yhtään ihmetellä Ferrarin säätöä tuon auton testauksen suhteen. Jo ihan normi 458 jne testit mitä lehtien toimesta ajetaan tehdään ison köörin avustuksella. Radalle saapuu läjäpäin mekaanikkoja ja kuorma-autollinen renkaita jotta voidaan olla varmoja tuloksista. Väittävät kyllä koneen jne olevan ihan vakio kamaa mutta helppohan tehtaalla on katsoa mihin autoon laittaa se dynossa eniten tehoa antanut moottori.
Omituisista vieras valinnoista valittaessa kannattaa muistaa, että ensisijaista kohderyhmää on kuitenkin UK:n ja alusmaiden asukkaat. Joku Olly Murs on siellä ihan eri luokan stara kun täällä Perähikiällä.
Comment