Originally posted by Remotion
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Top Gear 2#
Collapse
X
-
Originally posted by Antti O View PostVoi kun tuota grippiä alettais näyttää Suomen telkussa..Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostKyllä se ainakin joskus näkyy. En muista millä kanavalla, mutta ihan suomeksi tekstitettynä. Taitaa tulla Maxilla.
Harmi vain ,että on maksullinen kananva.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
auto ohjelmissa ei oikein ole järkeä jos ei näytetä heti tuoreena. maxilta taitaa näkyä 10v vanhat topogearit myös.
Joo hauskahan se ois jos grippiin löytyis tekstit, mut toisaalta kontentti on yleensä niin hyvää et saa "gripin" siitä mitä mieltä mistäkin ollaan milloinkin.
Moniko aikuinen katsoisi top gearin ambulanssi jakson jos se ois jollan hämykielellä, nobody.
Comment
-
-
Viimeisin oli oikein viihdyttävä. Peugeot-pätkälle tuli naureskeltua aika reippaasti, kuvaa aikalailla sitä mitä tuolla liikenteessä oikeasti näkee päivittäin. Ei välttämättä vain Peugeot-kuskien, vaan kaikilla muillakin perustylsillä etuvetorimpuloilla ajavien toimesta. Kun Autoilu ei kiinnosta niin sitten se ei vaan kiinnosta, ja se näkyy.Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Peugeot-speciaali alkoi ihan OK, mutta ainakaan itse en välittänyt lopusta. Minuutti olisi riittänyt, 10min..vähän liikaa "komiikkaa".
Jos oikein muistaa, niin eikös 80-luvulla joku julkimo myynyt ostamansa F40:n heti testikäyttöön, ihan Hondalle jonka jälkeen Ferrari ei myynyt hänelle enää mitään? Jos miljardi on melkein pikkuraha, niin sitä on ehkä enemmän merkitystä mitä leluja saa ennen muita. Julkisuudenhallinta on taitolaji, eikös Schumacher ollut "stiginä" kun edellistä super-fefeä ajettiin radalla? Ja varmasti ei-katulaillisilla renkailla -> "hylkyyn".
Mutta mielenkiintoista tuo 3-off varmasti olisi ja ehkä sellainen tulee eteenkin. Kyllähän Bugattikin radalla kävi?
On TG mitä vain tänä päivänä, niin on se jo tehnyt enemmän kuin moni muu - ilmiön. Miksiköhän jo 60-luvulla ei tullut vastaavaa auto-ohjelmaa, silloinhan autoistuminen vasta pääsi uudella mantereella taas hyvään vauhtiin. Suomessakaan ei ollut autoveroa ja tuontilisensseistä vapauduttiin..BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Uh mikä antikliimaksi, hyvin alkaneen shown jälkeen erinomainen pätkä laFerrarista ja ilmassa oli paljon sitä että nyt se threesome vihdoinkin testataan. Ja sitten, eipäs testattukaan vaan joku nobody haastateltavaksi, yli pitkä haastis vielä. Ja loppuun kehno ja aivoton pösöpätkä. Ekaa kertaa ikinä ei tullut katsottua edes loppuun asti ohjelmaa...
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostOnneksi nuo haastattelut voi kelata ohi..
Muuten oli ihan hieno pätkä, minulle ois riittänyt tossa pösökohdassa vaan siihen että ne ois kertonu sitä historiaa ja ajanut niillä erikoismalleilla (Mi16, T16, 205GTI, 205 T16).. ja se siitä. Olisi tehty enempi auto-ohjelmaa ja vähemmän komediaa.
Ja yleisesti ohjelmasta ja sen tasosta nykyään. Itse olen aina katsonut Top Gearia viihde ensin, faktat sitten periaatteella. Näin ei ole tullut pettymyksiä vieläkään. Edelleen myöhäiset sunnuntai-illat on kyllä pyhitetty tälleS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Ei kannata yhtään ihmetellä Ferrarin säätöä tuon auton testauksen suhteen. Jo ihan normi 458 jne testit mitä lehtien toimesta ajetaan tehdään ison köörin avustuksella. Radalle saapuu läjäpäin mekaanikkoja ja kuorma-autollinen renkaita jotta voidaan olla varmoja tuloksista. Väittävät kyllä koneen jne olevan ihan vakio kamaa mutta helppohan tehtaalla on katsoa mihin autoon laittaa se dynossa eniten tehoa antanut moottori.
Omituisista vieras valinnoista valittaessa kannattaa muistaa, että ensisijaista kohderyhmää on kuitenkin UK:n ja alusmaiden asukkaat. Joku Olly Murs on siellä ihan eri luokan stara kun täällä Perähikiällä.-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
Comment