memebuy23buy

Nettiautosta Bongailtua XIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• van cleef
    replied

Ehjä e39 1500. On aikoihin eletty

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Originally posted by H-M View Post
    Sama minkä kirjoitin tuonne Blocket-ketjuun, kun olen näemmä ajautunut joka välissä puolustamaan e36:sten hintoja...

"Pakko jälleen todeta, että näyttäkää mistä saa oikeasti hyväkuntoisen M-sport 328i:n ALLE 7000 eurolla. Hyväkuntoisella tarkoitan ihan oikeasti suht ruosteetonta, suorapeltistä, sisältä siistiä ja huoltokirjallista yksilöä. Niitäkin nimittäin löytyy, mutta ei varmaan juurikaan alle 7000 euroon. Itselläni on ollut 2. Toisesta (cabrio) luovuin 2 vuotta sitten hintaan 11400 euroa (1998, ajettu 170tkm) ja toisesta 1 vuosi sitten 8400 euroon (1998, ajettu 180tkm).

Niin ja EDIT: Kumpikaan ei ollut alkuperäinen M-Sport edes, mutta huippuyksilöitä kylläkin. "

Mun mielestä vaan noiden hintojen on jossakin vaiheessa pakko seurailla Keski-Euroopan hintoja, vaikkei täällä Suomessa oikein hyvien yksilöiden keräily kauheasti arvossaan olekaan... On noita e36:sia sen verran tullut nähtyä, että aika harvaa niistä voi kyllä hyväkuntoiseksi oikeasti mainostaakaan
    Keväällä noitten todellinen markkinahinta sitten nähdään. Syksyllä kun avoja aika harva edes katselee. Hyviä ja räpeltämättömiä yksilöitä oli Saksassakin melko vähän tarjolla kun omaa 2010 etsin. Muistaakseni kesällä noita pläräsin, ja jos laittoi vm 98 ja alle 150tkm oli tarjonta laskettavissa 1 käden sormilla.

Aika pienillä kilsoilla kakkoskoppaa..

Last edited by Antti O; 19-10-2013, 10:35.

Leave a comment:

• waudeville
    replied
    http://www.nettiauto.com/bmw/m5/5986677

Leave a comment:

• ///Jone
    replied
    Originally posted by Tenox View Post
    Aika lailla samoissa hinnoissa pyöri E46 328:t ja E39 540:t kun noista yritin autoa itselleni viimeksi valita. Suht samaan menevät vielä E38:t 728/740. En tiedä onko tuossa mitään logiikkaa, kattelin siis suht samanikäisiä autoja 97-00 vuosimalleja lähinnä ja automaatteja.
    On sellainen logiikka, että suosituimmat korimallit tällä foorumilla on e30, e36 ja e46. Niissä on kaikki sopivasti kohdallaan, niinkuin tuo linkin e46, vain wawetrackia kaipaisi.

Leave a comment:

• Tenox
    replied
    No sopisi tuon oman kolmikilpisen kaveriksi sitten.

Halvin E46 - http://www.nettiauto.com/bmw/318/5760778
    Halvin E39 - http://www.nettiauto.com/bmw/520/5943977 (sedan ja 99 tai uudempi.)

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by Tenox View Post
    Aika lailla samoissa hinnoissa pyöri E46 328:t ja E39 540:t kun noista yritin autoa itselleni viimeksi valita. Suht samaan menevät vielä E38:t 728/740. En tiedä onko tuossa mitään logiikkaa, kattelin siis suht samanikäisiä autoja 97-00 vuosimalleja lähinnä ja automaatteja.

Toi sopisi talliin odottelemaan kesää -14..
    Tätä itsekkin kuolasin, kunnes selvisi että on kaksikilpinen mällipeli...

Leave a comment:

• furious123
    replied
    Originally posted by korppi525 View Post
    Mulla on myös mielipide termistä "hiukan tekemistä". Useamman kerran viime kesänä tuon auton takapenkillä istuneena voin todeta että tota sisustaa ei pelasta enää mikään, en ihmettele yhtään ettet ole laittanut siitä parempia kuvia. Muutenkaan auto ei ole hirveän hyvässä tikissä ja tämä ei ole mikään mielipide vaan fakta.

EDIT: Jos mainostaa että maalipinta on erittäin hyvässä kunnossa niin ne halkeilleet kitit on ilmeisesti laitettu kuntoon? Joidenkin "priima" vaan on toisille ihmisille vain se "välttävä" tai "semi hyvä."
    yksi kohta siinä on missä kitti haljennut muuten on hyvä

Leave a comment:

• Tenox
    replied
    Originally posted by arpuC View Post
    Jännä myös tuo mitä olen useasti tässä topikissa sanonut tuo, että e46 mielletään nettiautossa arvokkaammaksi, kuin e39...

Toi sopisi talliin odottelemaan kesää -14..

Leave a comment:

• Homer
    replied
    Originally posted by virolainen View Post
    Paljo osia vaihettu täydellisessä kunnossa.

Mutta näyttäisi siltä että auto on jo myyty :think
    No juu hukku ilmotus samantien sit.

Leave a comment:

• virolainen
    replied
    Originally posted by Homer View Post
    Tätä pikkupösöö vois olla mielenkiintosta ostatella,nimittäin ei ihan auennu nuo lisätiedotkaan täysin mulle.:think http://www.nettiauto.com/peugeot/106/6001055

Paljo osia vaihettu täydellisessä kunnossa.

Mutta näyttäisi siltä että auto on jo myyty :think

Leave a comment:

• Homer
    replied
    Tätä pikkupösöö vois olla mielenkiintosta ostatella,nimittäin ei ihan auennu nuo lisätiedotkaan täysin mulle.:think http://www.nettiauto.com/peugeot/106/6001055

Leave a comment:

• H-M
    replied
    Originally posted by arpuC View Post
    Se vähän riippuu maailmantalouden tilanteesta. Kannattanee keväällä olla yhteydessä Kuusankoskeen mitä maksavat. Tuurilla joku voi 2000 eurolla ostaa... Tuohon myymääsi hintaan alkaa pikkuhiljaa saamaan RÄPELTÄMÄTTÖMIÄ e36 cabeja 2.8 koneella.
    Sama minkä kirjoitin tuonne Blocket-ketjuun, kun olen näemmä ajautunut joka välissä puolustamaan e36:sten hintoja...

"Pakko jälleen todeta, että näyttäkää mistä saa oikeasti hyväkuntoisen M-sport 328i:n ALLE 7000 eurolla. Hyväkuntoisella tarkoitan ihan oikeasti suht ruosteetonta, suorapeltistä, sisältä siistiä ja huoltokirjallista yksilöä. Niitäkin nimittäin löytyy, mutta ei varmaan juurikaan alle 7000 euroon. Itselläni on ollut 2. Toisesta (cabrio) luovuin 2 vuotta sitten hintaan 11400 euroa (1998, ajettu 170tkm) ja toisesta 1 vuosi sitten 8400 euroon (1998, ajettu 180tkm).

Niin ja EDIT: Kumpikaan ei ollut alkuperäinen M-Sport edes, mutta huippuyksilöitä kylläkin. "

Mun mielestä vaan noiden hintojen on jossakin vaiheessa pakko seurailla Keski-Euroopan hintoja, vaikkei täällä Suomessa oikein hyvien yksilöiden keräily kauheasti arvossaan olekaan... On noita e36:sia sen verran tullut nähtyä, että aika harvaa niistä voi kyllä hyväkuntoiseksi oikeasti mainostaakaan

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by mixxis View Post
    Mulla pieni aavistus siitä on, mitä sillä "aivan järkyttävän näköisellä lasikuitupuskurilla" on piiloteltu :think

Eipä tuo etupuskin kyllä yhtään sen kauniimpi liene.

http://www.nettiauto.com/bmw/740/6000251
    Johan on pakoputki

Leave a comment:

• mixxis
    replied
    Mulla pieni aavistus siitä on, mitä sillä "aivan järkyttävän näköisellä lasikuitupuskurilla" on piiloteltu :think

Eipä tuo etupuskin kyllä yhtään sen kauniimpi liene.

Leave a comment:

• arpuC
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Aika monikin kuvittelee. Olen huomannut että kaikkien vanhojen bemareiden pyyntihinnat on karanneet mahdottomiksi. Ostin sitten renaultin kun olen melko varma että samalla rahalla saisin vain paskaa baijerilaisessa muodossa. Ettäkö renault autuaaksi teki? No ei. Mutta ajan minä nyt tuolla ennemmin kun jollain rohjolla mitä pitäs koko ajan laitella. Jos tuolla talven pääsen niin hienoo, mitään vikaa ei ole ja ja menee vähällä bensalla. Keväällä tai kesällä joko unohdan sen jonnekin tai koitan vaihtaa rahaksi.
    Näinhän se on. Itsekin seuraan tiettyjä malleja joka päivä samalla kaavalla ja kyllä sieltä tunnistaa ne samat autot edelleen yli 6kk:n jälkeen. Hyvä ja markkinahintaiset on harvassa. Liian paljon myydään räpellettyjä ja ylihintaisia tai sitten hienoja räpeltämättömiä joita ei edes miljönääri ostaisi. Jännä myös tuo mitä olen useasti tässä topikissa sanonut tuo, että e46 mielletään nettiautossa arvokkaammaksi, kuin e39. Joku 316 black horseilla ja ilman ilmastointia on melkein arvokkaampi, kuin hyvin varusteltu 540.

Leave a comment:

Working...
X