Ei ole itellekään auennut tuo miksi autoissa on eri hinta katsastettuna ja ilman. Jokainen hieman useamman auton myynyt kyllä tietää miten paljon se auton katsastus lisää puhelimen pirinää jos tuote on muuten kohdallaan.
"Moi, mie oon Riku ja miul on urheilupiili. Kaikki urheilulliset tyttäret ottakkee yhteyttä."
No on
Mikähän siinä on, kun niin montaa autoa kaupataan "katsastusaika päällä" ja "vien leimalle kun ehdin" ja "leimalle ei pitäis olla laittoa" ja sitten vielä usein "leimattuna hinta eri" vaikka siinä ei sitä laittamista pitänyt edes olla :think
Eikö nyt olisi hienompaa myydä sitä "juuri leimattuna"
Taidan nykyään useimmiten laittaa myydyn vain "ei myynnissä" tilaan, niin ei tartte ihmetellä niiden erikoisia montako autoa vuodessa myyt systeemeitä...
Itse aina laitan rehellisesti myyntihinnan, mites muut?
Itse olen aina laittanut siihen jotain ihan naurettavaa, eli alle puolet tai pari kertaisena
Tämä ihan senkin takia että nettiauto on muuttunut vuosien saatossa vilkkuvien bannereiden ja pop-up ikkunoiden mössöksi, sekä autoliikkeiden kannalta todella kalliiksi lystiksi.
Taidan nykyään useimmiten laittaa myydyn vain "ei myynnissä" tilaan, niin ei tartte ihmetellä niiden erikoisia montako autoa vuodessa myyt systeemeitä...
Mikähän tänkin tarina oikeesti on. veikkaisin että 316 johon vaihdettu m3 moottori yms pakolliset että kulkee edes etiepäin. Mikähän tota m5:sen myyntiä hidastaa tai ostajia karkottaa?, kuitenkin kauan ollu jo myynnissä:think. http://www.nettiauto.com/bmw/m3/6041030
Mikähän tänkin tarina oikeesti on. veikkaisin että 316 johon vaihdettu m3 moottori yms pakolliset että kulkee edes etiepäin. Mikähän tota m5:sen myyntiä hidastaa tai ostajia karkottaa?, kuitenkin kauan ollu jo myynnissä:think. http://www.nettiauto.com/bmw/m3/6041030
Kiinnostaisi tietää mitä kaikkea tämä data on, liikesalaisuushan se tosin tiataa olla. Hintapyyntejä tietenkin mutta onko mukaan otettu ne "todelliset" myyntihinnat mitä ne kysyy kun merkitseee auton myydyksi.
Testattu on, tosin ei bemarilla. Ihan linjassa tuntui menevän, siellä taustalla on aika paljon dataa, mitä se ihmettelee.
Kiinnostaisi tietää mitä kaikkea tämä data on, liikesalaisuushan se tosin tiataa olla. Hintapyyntejä tietenkin mutta onko mukaan otettu ne "todelliset" myyntihinnat mitä ne kysyy kun merkitseee auton myydyksi.
Leave a comment: