Nonih, seuraavana raastupaan
Kaikki nuo em. asiat on helposti selvitettävissä (osa papereista ja osa tutkimalla autoa) ennen kaupantekoa joten ostajan vastuulla tässä(kin) mennään :think
Ylipäänsä aika harva -92 on täysin kolhimaton, viaton, ruosteeton ja alkuperäisessa maalissa
http://www.nettiauto.com/bmw/325/5941522 tuosta en suosittele ketään maksamaan noin paljoa, vikaahan tuossa on vaikka mitä ja sitä ruostettakin on, plus mennyt kertaalleen lunariin Muutama kuukausi sitten itse myin pois.
Kerroitko ostajallekin kaiken tämän sillon kun myit?:think
http://www.nettiauto.com/bmw/325/5941522 tuosta en suosittele ketään maksamaan noin paljoa, vikaahan tuossa on vaikka mitä ja sitä ruostettakin on, plus mennyt kertaalleen lunariin Muutama kuukausi sitten itse myin pois.
Ei varmaankaan millään parhaalla pidolla ollut. Pesty ilmeisesti teräsharjalla kun maalipintaa kattoi. liekkö myllytetty nykyään. Viikko sitten tuota kattelin kun käytiin lounaalla kyseisen puljun yläkerrassa.
Paitsi en ymmärrä miksi joku hommaa noinkin hienoon autoon Dotzin ja Alutecin vanteet. Liekö ollut sitten muutenkaan innokas ylläpitämään laatuosilla..
80% autoista pyyntihinta on eri kuin lopullinen myyntihinta. Mut mitä oleellista tuosta muka sitten puuttuu? Nahkasisusta, vakkari kö?
Tämäkin on ihan fiksu, mut mittarilukemaan verrattuna sitä hintaa on mun mielestä hitusen liikaa..
Diesel olis haussa, sit kun pappamobiilin saa myytyä.
Automaattivaihteet ja vakkari siinäpäse Sisusta on tuossa yksilössä iso
Diesel olis haussa, sit kun pappamobiilin saa myytyä.
Mietin kans tuota pöllö-öljyä vakavasti tällä hetkellä. Vaikka ei välttämättä mahotonta tarvetta... Mutta eipä tuommonen 530dA ollu ollenkaan hassumpi ajaa.
Ei varmaankaan millään parhaalla pidolla ollut. Pesty ilmeisesti teräsharjalla kun maalipintaa kattoi. liekkö myllytetty nykyään. Viikko sitten tuota kattelin kun käytiin lounaalla kyseisen puljun yläkerrassa.
Leave a comment: