Uniikki ja erittäin näyttävä :think Asioista voidaan tietysti olla montaa mieltä, mutta erittäin näyttävässä autossa ei esim penkkien verhoilut ole ratkeilleet jne. Keväällä(kään) tuosta ei enempää saa, jos kohta tuotakaan.
Harvinainen "haarakiila" -edition takapenkki ON uniikki
Jestas sentään, onpa etovat pappakalsari-penkit. Ehkä jäätävin sisusta cäbissä hetkeen Elävä esimerkki siitä, kuinka helppohoitoinen kangas on avossa - tosin tuota väriä ja kuosia nyt ei pelasta edes plutonium.
tietenkin jokaisella on omat mielipiteet ja sen myönnän et sisustassa on hiukan tekemistä jos priiman haluaa
Mulla on myös mielipide termistä "hiukan tekemistä". Useamman kerran viime kesänä tuon auton takapenkillä istuneena voin todeta että tota sisustaa ei pelasta enää mikään, en ihmettele yhtään ettet ole laittanut siitä parempia kuvia. Muutenkaan auto ei ole hirveän hyvässä tikissä ja tämä ei ole mikään mielipide vaan fakta.
EDIT: Jos mainostaa että maalipinta on erittäin hyvässä kunnossa niin ne halkeilleet kitit on ilmeisesti laitettu kuntoon? Joidenkin "priima" vaan on toisille ihmisille vain se "välttävä" tai "semi hyvä."
Mitäs mieltä olette tästä mun cäbin hinnasta,kiire ei ole autoa myydä,keväällä varmaankin sais paremman hinnan tosta
Se vähän riippuu maailmantalouden tilanteesta. Kannattanee keväällä olla yhteydessä Kuusankoskeen mitä maksavat. Tuurilla joku voi 2000 eurolla ostaa... Tuohon myymääsi hintaan alkaa pikkuhiljaa saamaan RÄPELTÄMÄTTÖMIÄ e36 cabeja 2.8 koneella.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
"Sähkövarusteita on lattiasta kattoon sekä lisäksi tyylikäs musta individual-nahkasisusta."
"Klassikkoautoon kuuluva varuste on tietenkin analoginen kello keskikonsolissa!"
Tuohon myymääsi hintaan alkaa pikkuhiljaa saamaan RÄPELTÄMÄTTÖMIÄ e36 cabeja 2.8 koneella.
Vielä kun kerrot että mistä? :think
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Kuten sanoin pikkuhiljaa. Realistinen hinta tuollaiselle 328:lle alkaa olemaan ensi vuonna 5000-6000 euroa. Kyllähän noita aina välillä bongaa edullisesti. Muistaaksenihan foorumilainen myi yhden siistikuntoisen ja räpeltämättömän hieman päälle 5000e kovalla katolla vähillä kilometreillä ja loppupään e36 (en kerinnyt ostamaan).
Pointti nyt oli kuitenkin se, että kuvitteleeko saavansa räpelletystä ja mopon moottorilla varustetusta autosta keväällä käytännössä saman verran, kuin melkein 10v uudemmasta, räpeltämättömästä ja kunnon moottorilla/varusteilla varustetusta uudemmasta korimallista?
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Kuten sanoin pikkuhiljaa. Realistinen hinta tuollaiselle 328:lle alkaa olemaan ensi vuonna 5000-6000 euroa. Kyllähän noita aina välillä bongaa edullisesti. Muistaaksenihan foorumilainen myi yhden siistikuntoisen ja räpeltämättömän hieman päälle 5000e kovalla katolla vähillä kilometreillä ja loppupään e36 (en kerinnyt ostamaan).
Pointti nyt oli kuitenkin se, että kuvitteleeko saavansa räpelletystä ja mopon moottorilla varustetusta autosta keväällä käytännössä saman verran, kuin melkein 10v uudemmasta, räpeltämättömästä ja kunnon moottorilla/varusteilla varustetusta uudemmasta korimallista?
Aika monikin kuvittelee. Olen huomannut että kaikkien vanhojen bemareiden pyyntihinnat on karanneet mahdottomiksi. Ostin sitten renaultin kun olen melko varma että samalla rahalla saisin vain paskaa baijerilaisessa muodossa. Ettäkö renault autuaaksi teki? No ei. Mutta ajan minä nyt tuolla ennemmin kun jollain rohjolla mitä pitäs koko ajan laitella. Jos tuolla talven pääsen niin hienoo, mitään vikaa ei ole ja ja menee vähällä bensalla. Keväällä tai kesällä joko unohdan sen jonnekin tai koitan vaihtaa rahaksi.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Aika monikin kuvittelee. Olen huomannut että kaikkien vanhojen bemareiden pyyntihinnat on karanneet mahdottomiksi. Ostin sitten renaultin kun olen melko varma että samalla rahalla saisin vain paskaa baijerilaisessa muodossa. Ettäkö renault autuaaksi teki? No ei. Mutta ajan minä nyt tuolla ennemmin kun jollain rohjolla mitä pitäs koko ajan laitella. Jos tuolla talven pääsen niin hienoo, mitään vikaa ei ole ja ja menee vähällä bensalla. Keväällä tai kesällä joko unohdan sen jonnekin tai koitan vaihtaa rahaksi.
Näinhän se on. Itsekin seuraan tiettyjä malleja joka päivä samalla kaavalla ja kyllä sieltä tunnistaa ne samat autot edelleen yli 6kk:n jälkeen. Hyvä ja markkinahintaiset on harvassa. Liian paljon myydään räpellettyjä ja ylihintaisia tai sitten hienoja räpeltämättömiä joita ei edes miljönääri ostaisi. Jännä myös tuo mitä olen useasti tässä topikissa sanonut tuo, että e46 mielletään nettiautossa arvokkaammaksi, kuin e39. Joku 316 black horseilla ja ilman ilmastointia on melkein arvokkaampi, kuin hyvin varusteltu 540.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Se vähän riippuu maailmantalouden tilanteesta. Kannattanee keväällä olla yhteydessä Kuusankoskeen mitä maksavat. Tuurilla joku voi 2000 eurolla ostaa... Tuohon myymääsi hintaan alkaa pikkuhiljaa saamaan RÄPELTÄMÄTTÖMIÄ e36 cabeja 2.8 koneella.
Sama minkä kirjoitin tuonne Blocket-ketjuun, kun olen näemmä ajautunut joka välissä puolustamaan e36:sten hintoja...
"Pakko jälleen todeta, että näyttäkää mistä saa oikeasti hyväkuntoisen M-sport 328i:n ALLE 7000 eurolla. Hyväkuntoisella tarkoitan ihan oikeasti suht ruosteetonta, suorapeltistä, sisältä siistiä ja huoltokirjallista yksilöä. Niitäkin nimittäin löytyy, mutta ei varmaan juurikaan alle 7000 euroon. Itselläni on ollut 2. Toisesta (cabrio) luovuin 2 vuotta sitten hintaan 11400 euroa (1998, ajettu 170tkm) ja toisesta 1 vuosi sitten 8400 euroon (1998, ajettu 180tkm).
Niin ja EDIT: Kumpikaan ei ollut alkuperäinen M-Sport edes, mutta huippuyksilöitä kylläkin. "
Mun mielestä vaan noiden hintojen on jossakin vaiheessa pakko seurailla Keski-Euroopan hintoja, vaikkei täällä Suomessa oikein hyvien yksilöiden keräily kauheasti arvossaan olekaan... On noita e36:sia sen verran tullut nähtyä, että aika harvaa niistä voi kyllä hyväkuntoiseksi oikeasti mainostaakaan
Comment