LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
onkos tästä e36 m3sta kenelläkää mitään tietoa/mietteitä? :think
Jeps, meikäläisen auto on. Oli ihan siisti kun ostin sen, nyt on vielä parempi. Korjattu nuo ilmoituksessa mainitut asiat minulla ollessa Schmiedmannilla (voin suosittaa heitä kyllä muillekin, varsin asiantuntevia ja omistautuneita). Itse olen tehnyt pienempiä siistimisiä. Seisoo nyt hallilla (niin kuin lähes aina, en tykkää pitää sitä ulkona edes kesäisin öisin tai sateella). On periaatteessa vielä ajossa, vaikken olekaan pariin viikkoon hallilta liikutellut. Jos kiinnostusta oikeasti löytyy, niin katsomaan saa toki tulla. Ulkoiluttaakin sitä tosiostajan kanssa voidaan, jos kelit vielä sallivat (minulla on vain kesärenkaat, ja kuten sanottua en hirveän mielelläni ulkoiluta sitä sateellakaan, tiedän, olen vainoharhaisen tarkka ).
Ei se toki täydellinen ole, onhan sillä jo ikääkin. Ei ole mitään semmoisia vikoja, jotka vaatisivat välittömiä toimenpiteitä, ainakaan tiedossani (koskaanhan vanhasta autosta ei voi 100% varmuudella mennä sanomaan, jos nyt uudestakaan). Ei liioin huoltotoimenpiteitä. Mitä itse ajattelin tehdä, mikäli auto jää minulle:
- vaihdan vanteet. Nykyisissä offset ei ole oikein optimaalinen tuohon. Ajattelin hakea joko alkuperäiset tai semmoiset, joissa ET on hyvin lähellä niitä. Parantaisi ajo-ominaisuuksia ja alustan osien kestävyyttä.
- Vaihdan tulpat ja ilmansuodattimen, nämä on jo hommattu, saa mukaan jos kaupat tulee (mitään ongelmia ei ole, ajattelin ennakoida)
- Vaihdan venttiilikopan kannen tiivisteen. Tämän voi helposti tehdä tulpanvaihdon yhteydessä. Vanha tihkuttaa ihan minimaalisen vähän öljyä (Schmiedmannilla huomasivat viime rempan yhteydessä). Vuoto niin pientä, ettei sille mitään tarvitsisi tässä vaiheessa tehdä (minun ajoillani ei varmaan vuosiin), mutta ajattelin vaihtaa kuitenkin. Jos kaupat tulee, tämänkin tiivisteet ym. tilpehööriä saa mukaan
- Pari pikkujuttua sisustassa vaatii pientä tuunausta, jotta olisi täydellinen. Pelkääjän puolelta ovipahvi repsottaa hieman koska pari muovitappia oli haurastunut ja tuli sieltä ulos. Uudet tapit on. Kahdesta kohti nahka on pikkuisen irronnut liimauksista (ei siis rikki), pitäisi liimata takaisin (ei näitä välttämättä heti edes huomaa).
- Etusivuikkunat ovat karmittomat ja niiden kanssa on suhinaongelmia. Tiivisteet näyttävät (ja tuntuvat) hyviltä, mutta voivat toki olla kovettuneet (onhan autolla jo ikää). Täytyy tutkia voisiko ikkunoita jotenkin säätää vai kannattaisiko harkita tiivisteiden vaihtoa (vai tehdä molemmat).
- Olen miettinyt josko vaihtaisin jouset ja iskarit uusiin alkuperäisiin, mutta tämä on vasta pohdinnassa.
Siinä nyt rehellisesti kaikki, mitä itse olen pohtinut. Kuten sanottua, ei näille välttämättä mitään tarvitsisi tehdä, ainakaan ihan lähiaikoina (tietenkin paljon riippuu aina paljonko meinaa ajaa yms.).
Meikäläisen vanha e39 joka meni lunastukseen tässä kunnossa! Kummatkin runkopalkit solmuun, kummatkin iskaritolpat siirtyi paikoiltaan yms! Korjausarvioksi tuli 13900€. Joten lunastukseen meni!
Meikäläisen vanha e39 joka meni lunastukseen tässä kunnossa! Kummatkin runkopalkit solmuun, kummatkin iskaritolpat siirtyi paikoiltaan yms! Korjausarvioksi tuli 13900€. Joten lunastukseen meni!
Eikös tässä sitten periaatteessa hanki kun pyynti on alle korjausarvion :think
Ei kai tuossa mitään jos on ammattilainen korjannut
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
On tuollaisia kangassisustoja tullut ennenkin nähtyä E31:ssä - valitettavasti .
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
On tuollaisia kangassisustoja tullut ennenkin nähtyä E31:ssä - valitettavasti .
Mietin mikä se sellainen "kesäauto" olisi. Ei tässä mitään päätöksiä ole tullut tehtyä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mikähän idea näissä G mersuissa on?
Aivan karmean näköinen laatikko joka suuniteltu joskus 80-luvulla?
Ei ihan heti tulisi mieleen maksaa tuollasesti 100k€
Mikähän idea näissä G mersuissa on?
Aivan karmean näköinen laatikko joka suuniteltu joskus 80-luvulla?
Ei ihan heti tulisi mieleen maksaa tuollasesti 100k€
Puolustusvoimat maksaa Vai onko ne vaihtanut jo ne johtoautot joihinkin muihin?
Niiinpä, lisäksi vielä kaikki keulan pellit,etuvalot,lukkopelti,jäähytinkenno, tukivarsia yms alustan osaa. Ja niin poispäin. Aika pitkälista olis mitä uusittu,varmaan pätkät runkopalkkejakin laitettu kun ne meni niin läjään.mutta kumminkin tuli 70kmh auto tuohon keulaan , sivusta tosin!
[QUOTE=_Rontti;3174432]Niiinpä, lisäksi vielä kaikki keulan pellit,etuvalot,lukkopelti,jäähytinkenno, tukivarsia yms alustan osaa. Ja niin poispäin. Aika pitkälista olis mitä uusittu,varmaan pätkät runkopalkkejakin laitettu kun ne meni niin läjään.mutta kumminkin tuli 70kmh auto tuohon keulaan , sivusta tosin!
Tuollahan toi 530 oli x-treme showssa naapuripilttuussa
Comment