Eikös se kumminki mene niin päin, että gallardossa on R8:sta lainattu kone audihan osti lamborghinin tuossa taannoin..
Tai sitten ei, R8 tuli alkujaan V8 koneella markkinoille, kun gallardossa on alkujaankin V10, myöhemmin sitten V10 tuli R8:siin myös. menee vähän pilkku nus nusin puolelle taas. On muute e30:ien hinnat taas noussu
Samaa ihmetellyt. Yrittänyt pitää silmät auki jos tulisi vastaan ostamisen arvoinen talviliukuri. Ei mitenkään pakko ole saada mutta jos osuu kriteereiltään sopiva kohdalle.
Liekkö nuo viat sitten noitten alkupään mallien juttuja?, oma on -00 facelift ja ainoana vikana sähköissä on ollut ajovalokytkimen taustavalon sammuminen.
Ainakin alkupään C-malleissa mittaristovikoja oli paljon, neulat liimautui toppareihin kiinni jne. Voi olla että noissa vanhemmissa on ollut vielä niitä "biohajoavia" johtosarjoakin käytössä, sillon voi sattua mitä vaan.
Muutenhan nuo on tehty kuten jubekin jo sanoi w202:n pohjalle, eli perusosat alustaan jne on todella halpoja, ajettavuus ok, kun alusta kunnossa, on tarkka renkaista. Ruostetilanne kannattaa tsekata tarkkaan, listojen aluset, takaluukun lukon ympärys pahimmat. Ja jos pelimerkkejä riittää panostaisin facelift malliin 99-> manuaalina en huolis millään tuollaista.
Itselläni ei henkilökohtaista kokemusta clk:sta ole mutta kahdella frendilläni oli vuosia sitten lähes uutena tommoiset ja kummassakin aivan tolkuttomasti noita sähkövikoja vaihdatti mittaristonkin toiseen ainakin kaksi kertaa ym kunnes molemmat clk:t lähti kiertoon..kun sähköviat vaan jatkui ja jatkui..
Taisi molemmat olla tosiaan noita alkupään malleja.
Itsekkin noista clk meseistä aina tykännyt ulkonäöllisesti mutta muistuu vaan tutun sanat mieleen "älä koskaan lankea clk meseen".
Tästä oon kauppaa tekemässä. Tällä hetkellä siinä tilanteessa, että leimaa eka ja meen sit kahtomaan. Prkl kun ei ole huoltohistoriaa minkäänlaista, niin vähä jännittää 540i:n kohalla. Se palaa helposti tonni ja vähä toista kun uusii noille kilsoille perinteiset paikat ennenku uskaltaa kunnolla ajaa...
Mikään muuhan noissa ei jännitä ku tuo jakopää vähän. Ei muuten, mutta ei oo ajoitustyökaluja, niin nekin joutus sitte ostaa ja remontille jo kertyy hintaa. Silti hiukan kiinnostaisi tuollainen manuaalina kokeilla.
Itselläni ei henkilökohtaista kokemusta clk:sta ole mutta kahdella frendilläni oli vuosia sitten lähes uutena tommoiset ja kummassakin aivan tolkuttomasti noita sähkövikoja vaihdatti mittaristonkin toiseen ainakin kaksi kertaa.
Alkupään mallien mittaristoissa on niinkin iso vika kun että viisareista lähtee jotain tahmeaa "pa*kaa" joka sitten tarttuu rajoitintappeihin kiinni ja mittarit makaavat pohjassa
Aika monta tuommosta on tullu korjattua w202:sta, rapsuttaa mattoveitsen terällä viisarin pinta tasaiseksi, sopivan paksuisen sähköjohdon kuoresta pala jonka uittaa silikonissa ja laittaa ikäänkuin kortsuksi rajoitintapin päälle niin
Tästä oon kauppaa tekemässä. Tällä hetkellä siinä tilanteessa, että leimaa eka ja meen sit kahtomaan. Prkl kun ei ole huoltohistoriaa minkäänlaista, niin vähä jännittää 540i:n kohalla. Se palaa helposti tonni ja vähä toista kun uusii noille kilsoille perinteiset paikat ennenku uskaltaa kunnolla ajaa...
Noh, itse ostin vastaavan pari vuotta sitten ja olin kans varautunut tonniin!
Kolme kuitenkin meni mutta nyt on teknisesti kunnossa eli kerro kahdella tuo budjetti niin ei tule suuria yllätyksiä
Esim: Pelkät OEM hihnankiristin mekanismit rullineen on ihanan kalliita
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Tästä jos löytyy tietoa niin privalla tai muutenkin voi kertoa, näkyy olevan Btcf member tarra takalasissa, etenkin tuo Smg laatikon toimivuus hiukan arvelluttaa www.nettiauto.com/bmw/325/6001510
Hyvät puolet:
-230K + manuaali on ehdottomasti paras yhdistelmä tekniikan suhteen, siitä iso
-Mukava ajotuntuma alustan ollessa kunnossa.
-Halvat kulutus/huolto-osat.
-Hinnat nykyään jälkevällä tasolla.
Huonot puolet:
-Ruostevikoja, joka nyt ei varmaan tullu puuntakaa kun puhutaan ko. ikäluokan Mersusta.
-Sähkövikoja ym. pientä lastentautia alkupään malleissa.
-IMO he*vetin ruma auto ainakin tuolla värityksellä.
-Metrejä alkaa jo olemaan ko. yksilössä.
-Auto on rakennettu periaatteessa w202 c-mallin alustalle vaikka ulkonäkö viittaa enemmänkin w210 e-malliin. (Ei kylläkään varsinaisesti huono asia)
Siinäpä jotain mitä tuli mieleen tähän aikaan vuorokaudesta :think
Itselläni ei henkilökohtaista kokemusta clk:sta ole mutta kahdella frendilläni oli vuosia sitten lähes uutena tommoiset ja kummassakin aivan tolkuttomasti noita sähkövikoja vaihdatti mittaristonkin toiseen ainakin kaksi kertaa ym kunnes molemmat clk:t lähti kiertoon..kun sähköviat vaan jatkui ja jatkui..
Taisi molemmat olla tosiaan noita alkupään malleja.
Itsekkin noista clk meseistä aina tykännyt ulkonäöllisesti mutta muistuu vaan tutun sanat mieleen "älä koskaan lankea clk meseen".
Liekkö nuo viat sitten noitten alkupään mallien juttuja?, oma on -00 facelift ja ainoana vikana sähköissä on ollut ajovalokytkimen taustavalon sammuminen.
Ainakin alkupään C-malleissa mittaristovikoja oli paljon, neulat liimautui toppareihin kiinni jne. Voi olla että noissa vanhemmissa on ollut vielä niitä "biohajoavia" johtosarjoakin käytössä, sillon voi sattua mitä vaan.
Muutenhan nuo on tehty kuten jubekin jo sanoi w202:n pohjalle, eli perusosat alustaan jne on todella halpoja, ajettavuus ok, kun alusta kunnossa, on tarkka renkaista. Ruostetilanne kannattaa tsekata tarkkaan, listojen aluset, takaluukun lukon ympärys pahimmat. Ja jos pelimerkkejä riittää panostaisin facelift malliin 99-> manuaalina en huolis millään tuollaista.
Kiitoksia näistä.Nuo kilsat mielestäni kanssa turhan suuret alkaa olemaan.Melko lailla ruosteeton äkkiseltään katsottuna tuo ois. Kävin tätäkin ajamassa tuolta samasta liikkeestä. http://www.nettiauto.com/mercedes-be...itys=autojy-ti Mutta vaikkei kuvista ihme kyllä näe niin todella mätä yksilö kyseessä! Ja jotenkin itseä tuo väri kombo tuossa vihreässä juuri kiehtoi.Kun taas hopeiset autot ei itseä sytyä ollenkaan.Oishan noita faceliftejäkin kohtuu rahaan kaupan http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/clk/6009498 Mutta taidanpa antaa autokuumeen laantua.
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Penkistä pääten on rampattu sisään ja ulos eikä huoltokirjan puuttuminen edistä mittarilukeman uskottavuutta, olkoon vaikka Japanissa kuulemma ajetaan yleensäkin todella vähän. :think
Japanintuonti, myyjä ostanut muutaman tuhatta ajettuna Japanissa ollessaan työkomennuksella ja tuonut muuttoautona. Autossa on huoltokirja mutta ei sitä ymmärrä jollei osaa lukea Japania Mittarissa kaikki mitä sillä on ajettu.
Radio ei toimi Suomen taajuuksilla eikä sitä saa koodattua myöskään joten sen joutuu vaihtamaan euroversioon...oikeastaan ainoa "vika" autossa. Muuten ihan ok peli pienillä kilsoilla.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment