Tais olla melkein parikymppiä kun myyntiin tuli. Haluaa ilmeisen kipeästi eroon autosta, hinta alkaa meinaan olemaan enemmän kuin kohillaan. Automaatti ehkä karsii kiinnostusta jonkin verran, tosin kyseiseen automalliin taitaa olla kiinnostus aikalailla nolla ihmisillä muutenkin mitä nyt tässä parin vuoden myyntiajalla on huomannut. Mulla on se toinen 3.0 coupé myynnissä siellä, mutta noin kova tarve ei ole hävittää, vaikka isomman auton tarve onkin.
Alkaa olla sopuhintainen, tuo automaatti kyllä karsii ostajia. Kiinnostus tuntuu tällä hetkellä olevan nolla Z3 coupe ja E31 malleihin ainakin Suomessa. Ne vaativat fanaattisen harrastajan. Tosin Z3 on huomattavasti halvempi huoltaa.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
80% autoista pyyntihinta on eri kuin lopullinen myyntihinta. Mut mitä oleellista tuosta muka sitten puuttuu? Nahkasisusta, vakkari kö?
Tämäkin on ihan fiksu, mut mittarilukemaan verrattuna sitä hintaa on mun mielestä hitusen liikaa..
Diesel olis haussa, sit kun pappamobiilin saa myytyä.
80% autoista pyyntihinta on eri kuin lopullinen myyntihinta. Mut mitä oleellista tuosta muka sitten puuttuu? Nahkasisusta, vakkari kö?
Automaatti, vakkari, nahat, monitoimiratti.. on muuten erittäin hirveän näköinen tuo ratti ilman nappuloita. Tosin osansa siihen tekee myös tuo sisälistoihin valittu väri. :think
Ei varmaankaan millään parhaalla pidolla ollut. Pesty ilmeisesti teräsharjalla kun maalipintaa kattoi. liekkö myllytetty nykyään. Viikko sitten tuota kattelin kun käytiin lounaalla kyseisen puljun yläkerrassa.
Mietin kans tuota pöllö-öljyä vakavasti tällä hetkellä. Vaikka ei välttämättä mahotonta tarvetta... Mutta eipä tuommonen 530dA ollu ollenkaan hassumpi ajaa.
Tämäkin on ihan fiksu, mut mittarilukemaan verrattuna sitä hintaa on mun mielestä hitusen liikaa..
Automaattivaihteet ja vakkari siinäpäse Sisusta on tuossa yksilössä iso
Comment