Melkonen fakiiri olet jos tuosta 16k€ tai edes lähelle saat.
Linkin auto näemmä jälkeenpäin M-sportattu. Ratti ja listat nyt ainakin on jäänyt päivittämättä.
Möin marraskuussa 530iA individual E39:n reippaalla 17 tonnilla.
Ja jos juttuja on uskomista niin aina menee tappiolla!
Vitsivitsinä, siistejä pelejä ovat olleet kaikki.
Hehheh, mutta totta puhuen. Nyt viimesimmät autot on olleet taloudellisesti harrastusta isolla Hoolla. Minkäs teet kun kaikkea pitää päästä kokeilemaan. Toi 530i oli kotipihassa muistaakseni noin 15-16 tonnia. Käytännössä hyvä M-Sport E39 530/540 on kotipihassa kilvissä noin 15-17 kiloa, ilman sitten mitään korjauskuluja tai edes talvirenkaita. Kuten tuossa yksi toinen kirjottaja totesi, hinnat Saksassa näille on ja pysyy kympissä tai jopa vähän reilussa. Ja verot on todella raakalaismaiset kun Co2 liikkuu 250-295 tasolla :(.
Se tais ollakin poikkeuksellisen vähän ajettu? Hyvä hinta kuitenkin.
Joo jotain 120t oli myyntihetkellä. Jos aivan rehellisiä ollaan, ja miksipä ei, tämä nyt myynnissä oleva on ehkä hienoin 39 kokonaisuutena, mitä mulla on koskaan ollut. Harrastekäyttö näkyy sisällä ja ulkona. Tottakai joku vois sanoa, että kasikoneen hinta pitää olla alhaisempi kun se on hankalampi myydä, mutta kyllä nuo uutena on ollut kovin eri hintasia ja niin päin että kasi paljon kalliimpi. Harkinnassa on myös pitää tämä musta 540i, koska olishan se siistiä että omistais ihan viimeisimpiä E39:ejä ja ajelis sillä vain kesäisin.
Hehheh, mutta totta puhuen. Nyt viimesimmät autot on olleet taloudellisesti harrastusta isolla Hoolla. Minkäs teet kun kaikkea pitää päästä kokeilemaan.
Heh, sigusi mukaan liiketoimintasi on autojen tuonti. Jos tuot niitä tappiolla, olet käsittänyt liiketoiminnan lainalaisuuksista jotain päin peetä: eli ei kyllä pidä paikkansa, mutta tuskin nyt mitään isoja katteita kuitenkaan. Ei siinä mitään häpeämistä ole.
Ja, saathan noista rahaa takaisin, kun teet kaikista CO2 prosenttivalituksen.
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Heh, sigusi mukaan liiketoimintasi on autojen tuonti. Jos tuot niitä tappiolla, olet käsittänyt liiketoiminnan lainalaisuuksista jotain päin peetä: eli ei kyllä pidä paikkansa, mutta tuskin nyt mitään isoja katteita kuitenkaan. Ei siinä mitään häpeämistä ole.
Ja, saathan noista rahaa takaisin, kun teet kaikista CO2 prosenttivalituksen.
Ei tosiaan ole mun liiketoimintaa! Kaverin firma, jolle olen joskus jonku auton ajanut ja jeesannut jos joku kysyny jotain yleistä siitä, miten auto tuodaan. Minä oon palkkatöissä ihan muualla, ja näillä mun autoilla, joista täällä palstalla kirjottelen topicceja, tai joita täällä tai nettiautossa kauppaan ei ole tuon kanssa yhtään mitään tekemistä.
Eli sori, kyllä nyt vaan pitää paikkansa. Mahtava miten ihmiset vetää johtopäätöksiä asioista, joilla ei ole mitään tekemistä tosiasioiden kanssa.
edit: poistin sigusta ton "mainoksen", eipähän tarvi kenenkään luulla olemattomia siitä mitä touhuan omien autojeni kanssa
Kylläpä nyt pohjoisemman Suomen V8:ja mollataan. Mikä ei ole m-prötti ja mikä on hinnoiteltu maisemaan.
Ihme itkemistä. Kunto ratkaisee, eikä se, että seuraavaa korimallia saa halvemmalla.
Saattaa nuo E9:sit olla kalliimpia kuin E24:set ja kohta pesee nää E6jotain koppaiset
Sitäpaitsi E39 kulkee suoraan, mitä E60 ei tee.
Pyytää saa, ostaja tietää mitä haluaa.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Hinta vaan ylös, kaupaksihan nuo on Teropalla aina käyneet. Pysyy pahimmat haaveilijat kaukana ja sopivan tosi-ostajan kanssa sitten päässee sopuun.
Tuntuu, että on nyt semmoset hintojen poljenta-ajat käynnissä, että kaikki vanhemmat autot pitäisi antaa puoli-ilmaiseksi ja silti saa vaan vittuiluja päälle. Varsinkin nuo E39/E38 x30d:t on myynti tuntuu olevan kovinkin tahmeaa, toki tarjontaakin on paljon. Sitten hinnat alkaen mallien hintoja verrataan niihin kunnossa oleviin. Näitä vehkeitä kun pitää kunnossa niin ei se kyllä ihan halvaksi tule.
Hinta vaan ylös, kaupaksihan nuo on Teropalla aina käyneet. Pysyy pahimmat haaveilijat kaukana ja sopivan tosi-ostajan kanssa sitten päässee sopuun.
Tuntuu, että on nyt semmoset hintojen poljenta-ajat käynnissä, että kaikki vanhemmat autot pitäisi antaa puoli-ilmaiseksi ja silti saa vaan vittuiluja päälle. Varsinkin nuo E39/E38 x30d:t on myynti tuntuu olevan kovinkin tahmeaa, toki tarjontaakin on paljon. Sitten hinnat alkaen mallien hintoja verrataan niihin kunnossa oleviin. Näitä vehkeitä kun pitää kunnossa niin ei se kyllä ihan halvaksi tule.
Olen huomannut tässä vuosien varrella, että jokaiselle automallille tulee se hetki, kun sen arvon tuntee enää automerkistä jotain ymmärtävä. Jos nyt kattoo, että kohtuurahalla saa ihan uudenkarheita esim TSI koneisia volkkareita. Niin eihän kenenkään normiautoilijan, joka ei esim just satu harrastaan bemareita , päähän mahdu se ajatus että ikälopuista lintoista pitäisi maksaa lähes sama hinta kuin 3-vuotiaasta golffista. Se on ihan validi ajatus, ja sitä on hankala perustella. Kunnes käy ajamassa niitä autoja peräkkäin… ja harvaa edes kiinnostaa miten hyvä se vanhempi auto on ajaa, tai miten huono se uudempi on.
Vuosimallit, korimallit ja mittarilukemat sivelee autonomistajan Egoa. Kun pihassa kiiltää uudenkarhea Jetta, kaikilla sport-paketeilla ja räyheimmällä kutoskoneella, vaivaiset 5000km mittarissa, niin kyllä se omistajaa vatsan pohjasta hymyilyttää kun naapurin kossi hieroo sitä 10-15 vuotiasta Bemarin lotiskoa pihassa kuin kipiää p*llua… Siinä käy juuri niin kuin autokauppiaan toiveissa kuuluukin käydä: vanha näyttää paskalta ja säälittävältä, vaikka se olisi ollut prime-timenään ehkä paras koskaan valmistettu auto. Näin se vaan on. Ja Kamuxilla ovi käy...
Siksi pidän hinnat aina linjassa sen kanssa, mitä noista pitää maksaa jos itse vaivautuu muutaman päivän euroopassa huristelemaan. Noita Jetta-Jalmareita ei saa koskaan maksamaan 10-vuotiaista Bemareista likikään sitä, mitä niistä joutuu maksamaan ulkomailla. Mutta nepä ei olekaan yleensä niitä, joille olen omia autojani myynyt. Ne on olleet lähes aina "harrastajahenkisiä". Eivät osta ajoneuvoja, vaan Autoja!
Olen huomannut tässä vuosien varrella, että jokaiselle automallille tulee se hetki, kun sen arvon tuntee enää automerkistä jotain ymmärtävä. Jos nyt kattoo, että kohtuurahalla saa ihan uudenkarheita esim TSI koneisia volkkareita. Niin eihän kenenkään normiautoilijan, joka ei esim just satu harrastaan bemareita , päähän mahdu se ajatus että ikälopuista lintoista pitäisi maksaa lähes sama hinta kuin 3-vuotiaasta golffista. Se on ihan validi ajatus, ja sitä on hankala perustella. Kunnes käy ajamassa niitä autoja peräkkäin… ja harvaa edes kiinnostaa miten hyvä se vanhempi auto on ajaa, tai miten huono se uudempi on.
Vuosimallit, korimallit ja mittarilukemat sivelee autonomistajan Egoa. Kun pihassa kiiltää uudenkarhea Jetta, kaikilla sport-paketeilla ja räyheimmällä kutoskoneella, vaivaiset 5000km mittarissa, niin kyllä se omistajaa vatsan pohjasta hymyilyttää kun naapurin kossi hieroo sitä 10-15 vuotiasta Bemarin lotiskoa pihassa kuin kipiää p*llua… Siinä käy juuri niin kuin autokauppiaan toiveissa kuuluukin käydä: vanha näyttää paskalta ja säälittävältä, vaikka se olisi ollut prime-timenään ehkä paras koskaan valmistettu auto. Näin se vaan on. Ja Kamuxilla ovi käy...
Siksi pidän hinnat aina linjassa sen kanssa, mitä noista pitää maksaa jos itse vaivautuu muutaman päivän euroopassa huristelemaan. Noita Jetta-Jalmareita ei saa koskaan maksamaan 10-vuotiaista Bemareista likikään sitä, mitä niistä joutuu maksamaan ulkomailla. Mutta nepä ei olekaan yleensä niitä, joille olen omia autojani myynyt. Ne on olleet lähes aina "harrastajahenkisiä". Eivät osta ajoneuvoja, vaan Autoja!
Tero
Naulan kantaan. Itse etsin nykyistä e39:ni vain n. vuoden että sopiva sattui kohdalle niillä varusteilla mitä piti olla. Ja kun sellainen löytyi, ja vielä kotikylältä, niin kauppoja ei tarvinnut kauaa miettiä Hullunahan ne ns. Jetta-Jalmarit pitää.
Kestäisköhän sitä itsellä hermot vielä kokeilla avon myyntiä tälle keväälle? Millä hinnalla on viimeaikoina hyväkuntoiset e36 cabriot vaihtanut omistajaa kutoskoneella ja automaatti askilla? Omani -95 ja 2.8 koneella Värinä hyper black musta 2011 maalattu, m3 peilit, helmat ja puskurit (aidot). Kw alusta, 18" vanteet uusin renkain ja katto uusittu 2011 myös. Sisusta musta nahka normi penkeillä, sportteja olen etsinyt mutta hyväkuntoisia sopivaan hintaan ei ole vielä löytynyt.
Juu, huomattu itekkin ja tarjous tehty, tarjous siksi koska ovat vääränväriset omaani. Jos olis mustat niin olisin hakenut nuo samantien pyyntihinnalla, näin tosin olisi varmaan moni muukin.
Miksi myyt autoasi M-Sporttina & Individuaalina kun se ei ole kumpikaan? :think
No sellaisena se on mulleki myyty. Mulle se on yks vitun hailee,onko siinä varustelistassa sitä merkintää,jos alusta on ja korisarja on sama. Tumma kattoverhoilukaan ei vissiin vakiota ole
Niin edittinä vielä,että edellinen omistaja joka on sukulainen ei ole vaihellu mitään listoja tms tuohon ja tuskinpa edellinen omistajakaan,joka on tällähetkellä varmaan jo yli 90v patu.
Näillänäkymin tämä auto katoaa vaihossa ens viikolla ja tulee tilalle ei bemari,joka pitää arvonsa ja josta ei turhia vittuiluja tule
No sellaisena se on mulleki myyty. Mulle se on yks vitun hailee,onko siinä varustelistassa sitä merkintää,jos alusta on ja korisarja on sama. Tumma kattoverhoilukaan ei vissiin vakiota ole
Niin edittinä vielä,että edellinen omistaja joka on sukulainen ei ole vaihellu mitään listoja tms tuohon ja tuskinpa edellinen omistajakaan,joka on tällähetkellä varmaan jo yli 90v patu.
Näillänäkymin tämä auto katoaa vaihossa ens viikolla ja tulee tilalle ei bemari,joka pitää arvonsa ja josta ei turhia vittuiluja tule
Jos autoosi vaihdetaan M5:n kone niin muuttuuko se M5:ksi?
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment