Ei se oo ees lopunviimeeks vaikeeta, 4 bemaria mennyt kaupaks viimeisen 5kk sisällä. Myyntiaika vaihdellut 3:n päivän ja kuukauden välillä, hinta kohdalleen niin tuntuis kelpaavan.
Eipähän tarvinnu taaskaan tuskailla viikkotolkulla E30:n myynnin kanssa. Ilmoitus foorumille ja parin tunnin päästä kaupat sovittu. Erikoinen ostaja, ei halunnu edes koeajaa, tuumas vaan; se on se mikä on
EDIT: Pitääkin päivittää tuo sigu heti ajantasalle...
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Kai tässäkin ilmoituksessa kaikkea vikaa on, lumihanki, hinta, lintta, oikeinkirjoitus, yms, mutta milläköhän sais kaupaksi? Uusi 220i polttelis... Tarjouksia toki kuunnellaan ja suoralla kaupalla mieluiten tietty
Kai tässäkin ilmoituksessa kaikkea vikaa on, lumihanki, hinta, lintta, oikeinkirjoitus, yms, mutta milläköhän sais kaupaksi? Uusi 220i polttelis... Tarjouksia toki kuunnellaan ja suoralla kaupalla mieluiten tietty
Oisit laittanu sen legendaarisen LUISUPULKAN vielä niin sitten
Onko tuo ollut edellisellä omistajalla myös Tampereella?
Auto on tullut minulle sen korjanneelta autokorjaamolta täältä Tampereelta ja sinne se oli ostettu Pirkkalan AVK:lta. Sitä ennen en muista missä liikkunut, tieto kyllä löytyy auton papereista.
Mälli oli etukulma ja sen takia vaihdettu lokasuoja, etupuskuri, umpio ja tolppa. Eli varsin rajoittunut ja pieni mälli. Runko oli suora kolarin jäljiltä.
Köyhän pitää tyytyä mitä saa, mutta joku raja siinäkin tulee vastaan:
harmaa auto harmaalla nahkasisustalla, ei, se on jo liikaa
PS kun tuon hintaisessa pudottaa hintaa 2000 euroa kerralla, alkaa miettimään mikähän on se oikea hinta :think
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Köyhän pitää tyytyä mitä saa, mutta joku raja siinäkin tulee vastaan:
harmaa auto harmaalla nahkasisustalla, ei, se on jo liikaa
PS kun tuon hintaisessa pudottaa hintaa 2000 euroa kerralla, alkaa miettimään mikähän on se oikea hinta :think
No niin juuri, sitähän tässä olen itsekin miettinyt. Saksassa samanlaiset maksaa 18k€ ylöspäin että kai tuosta vähän enemmän suomessa pitäs saada vaikka lintta onkin.
No väri on mikä on. Itse pidän hienona, mutta makuasioita sanoi koira...
Lisäksi asia tiedusteltu "lastutuspajalta" ja kuulemma tehonlisäys max tuohon 265-270hv asti. En vain ole viitsinyt autoa viedä vielä tuonne.
Ovat BMW:llä juuri tässä 125i -mallissa muuttaneet softan niin että venttiilin nousua rajoitettu ja tehot siten vain 218hv.
Lisäksi asia tiedusteltu "lastutuspajalta" ja kuulemma tehonlisäys max tuohon 265-270hv asti. En vain ole viitsinyt autoa viedä vielä tuonne.
Ovat BMW:llä juuri tässä 125i -mallissa muuttaneet softan niin että venttiilin nousua rajoitettu ja tehot siten vain 218hv.
On siellä eri imusarjaa ja muuta mukavaa. Tälläkin foorumilla on hyvä keskustelu aiheesta, miten tavoitellaan N52B30:stä N53B30:n tehoja, mutta pelkällä softalla ei päästä kovin pitkälle.
On siellä eri imusarjaa ja muuta mukavaa. Tälläkin foorumilla on hyvä keskustelu aiheesta, miten tavoitellaan N52B30:stä N53B30:n tehoja, mutta pelkällä softalla ei päästä kovin pitkälle.
Ja tarkkoja jos ollaan niin taisi tuo linkkaamani keskustelu koskea eri N53:n versioita. No kuitenkin. Pointti oli kommentoida myynti-ilmoitusta, jossa lupaillaan ulkomaisten nettikeskustelujen perusteella 272hp tehoja softavirityksellä. Itse ostajaehdokkaana kyseenalaistaisin tuollaisen lupailun kyllä huuhaana samointein.
Ja tarkkoja jos ollaan niin taisi tuo linkkaamani keskustelu koskea eri N53:n versioita. No kuitenkin. Pointti oli kommentoida myynti-ilmoitusta, jossa lupaillaan ulkomaisten nettikeskustelujen perusteella 272hp tehoja softavirityksellä. Itse ostajaehdokkaana kyseenalaistaisin tuollaisen lupailun kyllä huuhaana samointein.
Tokihan tuon saa kyseinalaistaa.
Sen verran harvinainen taitaa tuo 125i suomessa olla, että pakko turvautua ulkomaisiin keskusteluihin aiheesta ja tuskin nekään nyt sen enempää huuhaata ovat kuin suomalaisetkaan
Itselläni ei tehonlisäykselle ole ollut tarvetta, mutta mikäli ostaja niin haluaa auto voidaan lastuttaa ennen myyntiä ja dynolapun kanssa sitten todetaan tuliko autosta 258 vai 265 tai jopa 272hv. Toki hinnassa/ tinkauksessa huomioin tuon remappauksen ja varmaan enemmän saa tingattua jos vie itse lastutukseen.
Taitaa tuo E82 125i olla niitä harvoja vaparibensoja, joka on mahdollista remapata suht asiallisiin tehoihin. Muissa 1 -korimalleissa (E81, E87) ei tuota moottoriversiota ollut saatavilla.
Last edited by isop; 10-04-2014, 16:17.
Reason: korjattu sana moottoria muotoon moottoriversiota
Comment