Originally posted by teropa
View Post
Mä olen huomannut semmosen mielenkiintosen seikan omassa lähipiirissä. Että tuntuu olevan kasvava trendi n.30v keskiluokkaisten keskuudessa, että mitä uudempi VAG konsernin tuotos (Golf tai Octavia) löytyy pihasta niin sen korkeempi status
Sitä omaa RS Octaviaa esitellään niin ylpeenä ja on vaan 15Kkm ajettu ja vuoden vanha ja ja ja... Sitten kysytään että minkäsvuotinen toi sun X5:nen on? No se on -04:nen. Aijaa, se on niin vanha. Paljos sillä on ajettu? Joku 180Kkm. Vastaus on vaan että "okei".
Sitten ne erehtyy istumaan kyytiin ja käydään vähän ajelemassa. Silmät seisoo jo siinä vaiheessa kun kuskin penkki hakee muistista mun asennon ku avaan ovet Sisällä ihmetellään että miten helvetissä tässä penkissä on näin hyvä istua, mutta sitä ei ääneen voi todeta. Sehän on kuitenkin jo 10v vanha loppuun istuttu nahkalärpäke. Paikaltaan lähettäessä otetaan vähän rivakampaa kiihdytystä, Octavia-mies toteaa että kyllä toi munki skeida ihan rivakasti lähtee. No käydääs heittämässä pieni motaripätkä. Rampista ulos kevyesti 150km/h ja veto senkun jatkuu. Octavia-mies pitää kauhukahvasta kiinni ja toteaa vaan että aika yllättävästi löytyy vetoja dieselistä Hetken päästä hidastellaan pois rampista ja Octavia-mies toteaa että ompa tää hiljanen, vaikka vauhtia on 120km/h tunnissa, panoraaman verhot auki ja pienen pakettiauton kokonen keula puskee ilmaa tieltään ni sisällä pystyy keskustelemaan kun mummon kahvipöydässä ilman häiritseviä huminoita
Siinä sitä pilvilinnat sortuu ja egot kärsii kolauksen. Ainoo asia mikä Octavia-miehelle jää, on pari vuotta jäljellä oleva tehdastakuu. Ja se on ihan hyvä, koska siihen hän todennäkösesti joutuu tukeutumaan
Noniin, tää nyt oli tämmönen aamukahvin voimin kirjotettu provokaatio Elekää hermostua.
Ne jotka hermostu, voi kattoo tuolta apuja KLIK
Ja ne jotka samaistu tarinaan, ymmärtää myös mun halun omistaa joskus tämmönen KLIK
Comment