Siellä ei varsinaisesti ole kuin yksi hukkaportti, jota ohjaa etummainen solenoidi.
Taaempi solenoidi säätää läppää, joka ohjaa pakokaasut alkuvaiheessa vain pienemmälle ahtimelle ja kierrosten kasvaessa molemmille. Tämän läpän kello on selvästi isompikokoisempi ja löysempi, kuin hukkaporteissa käytettävä.
Se solenoidien takana oleva magneettikytkin taas ohjaa läppää, joka säätelee isolta ahtimelta tulevaa ilmaa joko suoraan välijäähdyttimelle tai pienemmän ahtimen kompressorille. Tuossa on samanlainen "normaali" kello, kuin hukkaportissakin.
Eli olisit vaihtanut sen taaemmankin... Oireet kuulostavat siltä, että tuo ahtimien välillä pakokaasua jakeleva läppä ei toimi ihan toivotusti.
Taaempi solenoidi säätää läppää, joka ohjaa pakokaasut alkuvaiheessa vain pienemmälle ahtimelle ja kierrosten kasvaessa molemmille. Tämän läpän kello on selvästi isompikokoisempi ja löysempi, kuin hukkaporteissa käytettävä.
Se solenoidien takana oleva magneettikytkin taas ohjaa läppää, joka säätelee isolta ahtimelta tulevaa ilmaa joko suoraan välijäähdyttimelle tai pienemmän ahtimen kompressorille. Tuossa on samanlainen "normaali" kello, kuin hukkaportissakin.
Eli olisit vaihtanut sen taaemmankin... Oireet kuulostavat siltä, että tuo ahtimien välillä pakokaasua jakeleva läppä ei toimi ihan toivotusti.
Comment