M135i / M235i -kokemuksia
Collapse
X
-
Mitenkäs nämä pärjäilee ratapäivälaitteena, antaakos ilman jäähdytys- ja jarrumodeja työnnellä montakin kierrosta jäykinrantein runttailemalla?
-
Tuo taitaa olla se K-caaralla Hertsikassa myynnissä ollut yksilö? Kävin itse sen koeajamassa n. kuukausi takaperin.
Leave a comment:
-
Originally posted by JakPauer View PostNo juttujen mukaan takatuupparin charge pipe ei käy nelariin sitten mitenkään. Eikös JHe kaupannut myös joku aika sitten takavedon putkea mikä ei nelariin sopinut..Jos ko osa on laadukas se sopii molempiin. Vittumaisempi toki nelariin asentaa eikä se kiinapaska aina sinne kyllä sovi.Originally posted by JHe View PostKauppasin. Kaveri tilasi omaan autoonsa epähuomiossa RWD-mallin, eikä saanut sopimaan. Vakio-osalla on sama varaosanumero RWD:n ja xDriven välillä, mutta riippuuko sitten aftermarket-osan valmistajasta tuo sopivuus näiden kesken?
Varmuuden vuoksi kannattanee tilata tuo xDriveen sopiva osa, kun tuo valinta tuolla sivuilla on.
Leave a comment:
-
Minusta sävy on kyllä hyvä. Tuo vanha pinta on likainen ja se on kyllä tummunut rusehtavaan jo aika lailla. Kyllä se ainakin ensin koikeillaan myllyttää.Originally posted by _nixu_ View PostKuvat on tosiaan mitä on mutta jos sävyero on noin paha niin ei myllytys sitä korjaa :think
Leave a comment:
-
Kuvat on tosiaan mitä on mutta jos sävyero on noin paha niin ei myllytys sitä korjaa :thinkOriginally posted by Rale View PostAuto alkaa olemaan valmis.
Eteen pitää kumit vaihtaa 245/30x20 kokoisiksi nykyisten 255 leveiden tilalle. Muutoin ei mahdu kääntymään ääriasentoihin vakio koteloissa raapimatta. Tai sitten muokataan vielä koteloita.
Edessä nyt 9x20 et -5 ja takana 10,5x20 et 18
Ovet ja luukut pitäisi myllyttää vielä.
Taka spoileri tulee vaihtumaan myös. Ja eteen joku lippa. En aio madaltaa kyllä enempää, jotta voi päästellä huoletta.
Helmoihin täytyy 3D tulostaa vielä palat. Täytyy katsoa minkä tyyliset tekee.
Aikaa on runsaasti ajokortin puutteen vuoksi
Kuvien laatu jäi köpöksi?
Leave a comment:
-
Originally posted by JakPauer View PostNo juttujen mukaan takatuupparin charge pipe ei käy nelariin sitten mitenkään. Eikös JHe kaupannut myös joku aika sitten takavedon putkea mikä ei nelariin sopinut..
Kauppasin. Kaveri tilasi omaan autoonsa epähuomiossa RWD-mallin, eikä saanut sopimaan. Vakio-osalla on sama varaosanumero RWD:n ja xDriven välillä, mutta riippuuko sitten aftermarket-osan valmistajasta tuo sopivuus näiden kesken?
Varmuuden vuoksi kannattanee tilata tuo xDriveen sopiva osa, kun tuo valinta tuolla sivuilla on.
Leave a comment:
-
No juttujen mukaan takatuupparin charge pipe ei käy nelariin sitten mitenkään. Eikös JHe kaupannut myös joku aika sitten takavedon putkea mikä ei nelariin sopinut..Originally posted by Tommix View Post
Leave a comment:
-
Ruottista, esim DO88. Laitoin tämän:Originally posted by JakPauer View PostMistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?
BMW 1-Sarja F20 F21Vuosi mallit: 2010-2018Moottori: M135i, M135iXBMW 2-Sarja F22 F23Vuosi mallit: 20...
Ihan sama se on nelariin ja takatuuppariin.
Leave a comment:
-
Ok. Tänks!👍 Täytyypä tilata tuo.Originally posted by JHe View Posthttps://www.forendealer.de/hardware/...ipe-boost-pipe
Tuolta tilasin. Pelkkä charge pipe posteineen 268 €. Nuo klemmarit kannattaa tosin vaihtaa vahvempiin välittömästi.
Leave a comment:
-
Muuten jees, helmatarrat pois kun maavara näyttää korkealta ja 5cm matalammaksi koko kärry.Originally posted by Rale View PostAuto alkaa olemaan valmis.
Eteen pitää kumit vaihtaa 245/30x20 kokoisiksi nykyisten 255 leveiden tilalle. Muutoin ei mahdu kääntymään ääriasentoihin vakio koteloissa raapimatta. Tai sitten muokataan vielä koteloita.
Edessä nyt 9x20 et -5 ja takana 10,5x20 et 18
Ovet ja luukut pitäisi myllyttää vielä.
Taka spoileri tulee vaihtumaan myös. Ja eteen joku lippa. En aio madaltaa kyllä enempää, jotta voi päästellä huoletta.
Helmoihin täytyy 3D tulostaa vielä palat. Täytyy katsoa minkä tyyliset tekee.
Aikaa on runsaasti ajokortin puutteen vuoksi
Kuvien laatu jäi köpöksi?
Leave a comment:
-
Originally posted by JakPauer View PostMistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?
Tuolta tilasin. Pelkkä charge pipe posteineen 268 €. Nuo klemmarit kannattaa tosin vaihtaa vahvempiin välittömästi.
Leave a comment:
-
Mistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?
Leave a comment:
-
Auto alkaa olemaan valmis.Originally posted by Rale View PostEdessä ei puskuria muistaakseni tarvinnut pahemmin silpoa. Taakse verrattuna
Eteen pitää kumit vaihtaa 245/30x20 kokoisiksi nykyisten 255 leveiden tilalle. Muutoin ei mahdu kääntymään ääriasentoihin vakio koteloissa raapimatta. Tai sitten muokataan vielä koteloita.
Edessä nyt 9x20 et -5 ja takana 10,5x20 et 18
Ovet ja luukut pitäisi myllyttää vielä.
Taka spoileri tulee vaihtumaan myös. Ja eteen joku lippa. En aio madaltaa kyllä enempää, jotta voi päästellä huoletta.
Helmoihin täytyy 3D tulostaa vielä palat. Täytyy katsoa minkä tyyliset tekee.
Aikaa on runsaasti ajokortin puutteen vuoksi
Kuvien laatu jäi köpöksi?Last edited by Rale; 28-04-2020, 14:19.
Leave a comment:
Leave a comment: