M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • isolohko
    replied
    Mitenkäs nämä pärjäilee ratapäivälaitteena, antaakos ilman jäähdytys- ja jarrumodeja työnnellä montakin kierrosta jäykinrantein runttailemalla?

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Tuo taitaa olla se K-caaralla Hertsikassa myynnissä ollut yksilö? Kävin itse sen koeajamassa n. kuukausi takaperin.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Erkkipura View Post
    Täällä uus m135i omistaja ✋🏼😎
    Komia peli, kerro ihmeessä lisää.

    Leave a comment:


  • Erkkipura
    replied
    Täällä uus m135i omistaja ✋🏼😎
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by JakPauer View Post
    No juttujen mukaan takatuupparin charge pipe ei käy nelariin sitten mitenkään. Eikös JHe kaupannut myös joku aika sitten takavedon putkea mikä ei nelariin sopinut..
    Originally posted by JHe View Post
    Kauppasin. Kaveri tilasi omaan autoonsa epähuomiossa RWD-mallin, eikä saanut sopimaan. Vakio-osalla on sama varaosanumero RWD:n ja xDriven välillä, mutta riippuuko sitten aftermarket-osan valmistajasta tuo sopivuus näiden kesken?


    Varmuuden vuoksi kannattanee tilata tuo xDriveen sopiva osa, kun tuo valinta tuolla sivuilla on.
    Jos ko osa on laadukas se sopii molempiin. Vittumaisempi toki nelariin asentaa eikä se kiinapaska aina sinne kyllä sovi.

    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Kuvat on tosiaan mitä on mutta jos sävyero on noin paha niin ei myllytys sitä korjaa :think
    Minusta sävy on kyllä hyvä. Tuo vanha pinta on likainen ja se on kyllä tummunut rusehtavaan jo aika lailla. Kyllä se ainakin ensin koikeillaan myllyttää.

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Rale View Post
    Auto alkaa olemaan valmis.
    Eteen pitää kumit vaihtaa 245/30x20 kokoisiksi nykyisten 255 leveiden tilalle. Muutoin ei mahdu kääntymään ääriasentoihin vakio koteloissa raapimatta. Tai sitten muokataan vielä koteloita.


    Edessä nyt 9x20 et -5 ja takana 10,5x20 et 18
    Ovet ja luukut pitäisi myllyttää vielä.

    Taka spoileri tulee vaihtumaan myös. Ja eteen joku lippa. En aio madaltaa kyllä enempää, jotta voi päästellä huoletta.
    Helmoihin täytyy 3D tulostaa vielä palat. Täytyy katsoa minkä tyyliset tekee.
    Aikaa on runsaasti ajokortin puutteen vuoksi

    Kuvien laatu jäi köpöksi?
    Kuvat on tosiaan mitä on mutta jos sävyero on noin paha niin ei myllytys sitä korjaa :think

    Leave a comment:


  • JHe
    replied
    Originally posted by JakPauer View Post
    No juttujen mukaan takatuupparin charge pipe ei käy nelariin sitten mitenkään. Eikös JHe kaupannut myös joku aika sitten takavedon putkea mikä ei nelariin sopinut..

    Kauppasin. Kaveri tilasi omaan autoonsa epähuomiossa RWD-mallin, eikä saanut sopimaan. Vakio-osalla on sama varaosanumero RWD:n ja xDriven välillä, mutta riippuuko sitten aftermarket-osan valmistajasta tuo sopivuus näiden kesken?


    Varmuuden vuoksi kannattanee tilata tuo xDriveen sopiva osa, kun tuo valinta tuolla sivuilla on.

    Leave a comment:


  • JakPauer
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Ruottista, esim DO88. Laitoin tämän:
    BMW 1-Sarja F20 F21Vuosi mallit: 2010-2018Moottori: M135i, M135iXBMW 2-Sarja F22 F23Vuosi mallit: 20...

    Ihan sama se on nelariin ja takatuuppariin.
    No juttujen mukaan takatuupparin charge pipe ei käy nelariin sitten mitenkään. Eikös JHe kaupannut myös joku aika sitten takavedon putkea mikä ei nelariin sopinut..

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by JakPauer View Post
    Mistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?
    Ruottista, esim DO88. Laitoin tämän:
    BMW 1-Sarja F20 F21Vuosi mallit: 2010-2018Moottori: M135i, M135iXBMW 2-Sarja F22 F23Vuosi mallit: 20...

    Ihan sama se on nelariin ja takatuuppariin.

    Leave a comment:


  • JakPauer
    replied
    Originally posted by JHe View Post
    https://www.forendealer.de/hardware/...ipe-boost-pipe


    Tuolta tilasin. Pelkkä charge pipe posteineen 268 €. Nuo klemmarit kannattaa tosin vaihtaa vahvempiin välittömästi.
    Ok. Tänks!👍 Täytyypä tilata tuo.

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by Rale View Post
    Auto alkaa olemaan valmis.
    Eteen pitää kumit vaihtaa 245/30x20 kokoisiksi nykyisten 255 leveiden tilalle. Muutoin ei mahdu kääntymään ääriasentoihin vakio koteloissa raapimatta. Tai sitten muokataan vielä koteloita.


    Edessä nyt 9x20 et -5 ja takana 10,5x20 et 18
    Ovet ja luukut pitäisi myllyttää vielä.

    Taka spoileri tulee vaihtumaan myös. Ja eteen joku lippa. En aio madaltaa kyllä enempää, jotta voi päästellä huoletta.
    Helmoihin täytyy 3D tulostaa vielä palat. Täytyy katsoa minkä tyyliset tekee.
    Aikaa on runsaasti ajokortin puutteen vuoksi

    Kuvien laatu jäi köpöksi?
    Muuten jees, helmatarrat pois kun maavara näyttää korkealta ja 5cm matalammaksi koko kärry.

    Leave a comment:


  • JHe
    replied
    Originally posted by JakPauer View Post
    Mistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?




    Tuolta tilasin. Pelkkä charge pipe posteineen 268 €. Nuo klemmarit kannattaa tosin vaihtaa vahvempiin välittömästi.

    Leave a comment:


  • JakPauer
    replied
    Mistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?

    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    Originally posted by Rale View Post
    Edessä ei puskuria muistaakseni tarvinnut pahemmin silpoa. Taakse verrattuna
    Auto alkaa olemaan valmis.
    Eteen pitää kumit vaihtaa 245/30x20 kokoisiksi nykyisten 255 leveiden tilalle. Muutoin ei mahdu kääntymään ääriasentoihin vakio koteloissa raapimatta. Tai sitten muokataan vielä koteloita.


    Edessä nyt 9x20 et -5 ja takana 10,5x20 et 18
    Ovet ja luukut pitäisi myllyttää vielä.

    Taka spoileri tulee vaihtumaan myös. Ja eteen joku lippa. En aio madaltaa kyllä enempää, jotta voi päästellä huoletta.
    Helmoihin täytyy 3D tulostaa vielä palat. Täytyy katsoa minkä tyyliset tekee.
    Aikaa on runsaasti ajokortin puutteen vuoksi

    Kuvien laatu jäi köpöksi?
    Attached Files
    Last edited by Rale; 28-04-2020, 14:19.

    Leave a comment:

Working...
X