Originally posted by hardyy
View Post
Myyntiin laitoin kun ny olis kerrankin aikaa harrastaa kesken jäänyttä e28-projektia ja haaveissa olevaa e36 asiaa, mutta maailmantilanne tekee vähä lovea reissumiehen lompakkoon.

Leave a comment: