Sytkässä luulisin olevan jotain hämminkiä mutta ongelma kuitenkin on että vedot kadoksissa, jakopää tehty, tulpat,-johdot, jakajan osat vaihdettu, muuten käy ihan hyvin jne mutta kun lähtee ajamaan niin ei vetoja löydy lainkaan. Yläkierroksilta vielä vähemmän kuin alhaalta. alipaine letkuja vaihdeltu mutta auto ei siis minun aikana ole toiminut täysin normaalisti lainkaan joten jos joku saisi kuvaa letku tuosta tuonne jne. niin olisi ihan kiva, saisi varmistettua että ne on oikein. Ja auto vm. -86.
E30 320i L-jetronic ongelma
Collapse
X
-
Jakopää remppa tehtiin nimenomaan sen vuoksi että tarkistettiin jako ja on varmasti kohdillaan, sytkäähän ei tässä pysty säätämään kun on sytkänohjainboksi? Ja alipainelrtkuja tässä epäilenkin, koitettu laittaa vaikka miten muttei missään tunnu toimivan kuten pitäisi mutta eroja tosin oli ja nyt on laitettu kuten realoem sivuilta näkyy, TOSIN siellä näkyy jokin mötti mitä ei omasta konehuoneesta kyllä löydy. Mutta jos jollain kyseinen laite samalla l-jetillä niin saisiko kuvaa miten alipaine letkut teillä onOriginally posted by T3 View Post1. Jako varmasti kohdallaan?
2. Sytkä varmasti kohdallaan?
3. Jakajan alipainesäädön letkut menevät oikeisiin paikkoihin?
Comment
-
Kyllä sitä sytkää pystyy säätämään. Jakajan jalan juuressa on 13mm:n avainkoolla oleva pultti, joka löysätään ja sitten vaan käännetään jakajaa suuntaan, tai toiseen, että sytkä tulee kohdalleen. Villi veikkaus, että remmin vaihdon yhteydessä jakajaa käyttävä apuakseli on hieman asentaessa pyörähtänyt ja samalla sytkä mennyt metsään.Originally posted by Korone View Postsytkäähän ei tässä pysty säätämään kun on sytkänohjainboksi?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Nyt on sytkä säädetty, vedot parani mutta ei ole kuitenkaan ihan kuin pitäisi, nyt on epäilys että 6. sylinterin suutin vuotaa, niin olisi sellainen kysymys että sopiiko motronicin suuttimet l-jettiin? Tosiaan käytiin taas päästöjä ihmettelemässä niin tyhjäkäynnillä 6. sylinteri ei ole lainkaan hereillä, ja nostaa päästöt taivaisiin, mutta kun antaa kierroksia niin menee herää, ja kun irrotti tyhjäkäynnillä 6. tulpanjohdon ei mitään vaikutusta mutta kierroksilla huomasi eron. Suuttimen liittimen kun irroitti niin päästöt oli ihan normaalit. Puristukset mitattiin, oli ihan kunnossa, on koitettu eri tulppia ja tulpan johtoja ei vaikutusta.
Comment
-
Ohivuotomittaus varmaan kannattais tehdä. Olisko 6-sylinterin puristusrenkaat poikki tmv. ja pienillä kierroksilla paine häviää lohkon syövereihin. Vasta isoilla kierroksilla, kun männällä on riitävästi vauhtia, tulee puristuspaine riittäväksi ja bensa/ilmaseos syttyy.Originally posted by Korone View PostElikkä nyt on suuttimet vaihdettu eikä miksikään muuttunut. Osaako ketään sanoa mikä siellä nyt voisi olla? kuutos sylinteri herää vasta kierroksilla, tyhjäkäynnillä ei mitään eloa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
Comment