Sytkässä luulisin olevan jotain hämminkiä mutta ongelma kuitenkin on että vedot kadoksissa, jakopää tehty, tulpat,-johdot, jakajan osat vaihdettu, muuten käy ihan hyvin jne mutta kun lähtee ajamaan niin ei vetoja löydy lainkaan. Yläkierroksilta vielä vähemmän kuin alhaalta. alipaine letkuja vaihdeltu mutta auto ei siis minun aikana ole toiminut täysin normaalisti lainkaan joten jos joku saisi kuvaa letku tuosta tuonne jne. niin olisi ihan kiva, saisi varmistettua että ne on oikein. Ja auto vm. -86.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 320i L-jetronic ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by T3 View Post1. Jako varmasti kohdallaan?
2. Sytkä varmasti kohdallaan?
3. Jakajan alipainesäädön letkut menevät oikeisiin paikkoihin?
Comment
-
-
Originally posted by Korone View Postsytkäähän ei tässä pysty säätämään kun on sytkänohjainboksi?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Nyt on sytkä säädetty, vedot parani mutta ei ole kuitenkaan ihan kuin pitäisi, nyt on epäilys että 6. sylinterin suutin vuotaa, niin olisi sellainen kysymys että sopiiko motronicin suuttimet l-jettiin? Tosiaan käytiin taas päästöjä ihmettelemässä niin tyhjäkäynnillä 6. sylinteri ei ole lainkaan hereillä, ja nostaa päästöt taivaisiin, mutta kun antaa kierroksia niin menee herää, ja kun irrotti tyhjäkäynnillä 6. tulpanjohdon ei mitään vaikutusta mutta kierroksilla huomasi eron. Suuttimen liittimen kun irroitti niin päästöt oli ihan normaalit. Puristukset mitattiin, oli ihan kunnossa, on koitettu eri tulppia ja tulpan johtoja ei vaikutusta.
Comment
-
-
Originally posted by Korone View PostElikkä nyt on suuttimet vaihdettu eikä miksikään muuttunut. Osaako ketään sanoa mikä siellä nyt voisi olla? kuutos sylinteri herää vasta kierroksilla, tyhjäkäynnillä ei mitään eloa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment