Onko helppo homma laittaa esim e30 tai muiden penkkejä e21een ilman. että tarvitsee takoa ja sahata kiskoja tunti tolkulla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e21 tuolit
Collapse
X
-
E30:n penkissä on pulttien reijät juuri samoilla kohdilla, mutta kiskot eri tasossa.
Käyttämällä E30:n penkkiä, joutuu E21:ssä laittamaan kardaanitunnelin puolelle kiskon alle n.3cm:n korokepalat. Helppo homma, mutta silloin penkki tulee myös tavallista koreammalle ja pitkällä kuskilla kattoon pitää kairata iso reikä päätä varten..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Juu itsellä on juuri tuossa e21:sessä e30:sen sporttinahat. Kiskosta vain ovien puolelta rälläköi ne läpät poissa ja sitten voi rikkoilla ja muilla säätää jos on vinossa. Ei tuossa muuta ongelmaa kun jalat tulee aika lähelle rattia mutta kaippa sekin korjaantuisi kun tuon ison orkkisruorin saisi pienempään vaihdettua.
Comment
-
-
Mulla olis kaupan 6sarjan vaaleat nahkapenkit jotka oli e21:ses ja niihin ei tarvinut tehdä isoja muutoksia myös saman auton takapenkit löytyy mut niitten kans joutuu tekeen töitä et saa sopiin.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by L.HOnkos tohon mitään ratkaisua, että saisi e30 penkit yhtä alas kuin alkuperäisetkin penkit? Ei ole vielä penkit käsissä niin ei ole päässyt tutkimaan tarkemmin itse...
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3Madallat tuon aikaisemmin mainitsemani 3cm niitä ovenpuoleisia penkin kiinnikerautoja siellä auton lattiassa, niin sittenhän penkki tulee suoraan/oikealle korkeudelle.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Comment