Announcement

Collapse
No announcement yet.

Paras alusta e30..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EGoman
    BTCF Member
    • Mar 2006
    • 5102
    • Ylivieska

    #31
    Originally posted by tmth View Post
    Laitoin omaan Cabriooni viikonloppuna GTS 60/40 alustasarjan. Eli K.A.W. jouset ja GTS:n muokkaamat KYB iskarit. Ihan asialliselta vaikuttava sarja oli, ajoa en kokeillut kuin pikku lenkin hiljaksiin, kun oli lunta ja liukasta. Varaosavaraston kautta tilasin, palvelu oli mainiota. Hintaa oli muistaakseni ~370€
    sivuprofiilista kuvaa?
    "Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube

    Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
    ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07

    Comment

    • tmth
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 2194
      • Kangasala

      #32
      Originally posted by egoman View Post
      sivuprofiilista kuvaa?
      Ei ole, en huomannut ottaa. Täytyy ottaa seuraavan kerran, kun auton luona käyn.

      EDIT:
      mutta kokolailla tuota luokkaa se on, kuin tuossa allekirjoitukseni kuvassa.

      F10 & R55
      ex:
      E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

      Comment

      • matolaatikko
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2003
        • 451
        • .

        #33
        Originally posted by tmth View Post
        Laitoin omaan Cabriooni viikonloppuna GTS 60/40 alustasarjan. Eli K.A.W. jouset ja GTS:n muokkaamat KYB iskarit. Ihan asialliselta vaikuttava sarja oli, ajoa en kokeillut kuin pikku lenkin hiljaksiin, kun oli lunta ja liukasta. Varaosavaraston kautta tilasin, palvelu oli mainiota. Hintaa oli muistaakseni ~370€
        Onkos kertynyt vielä enempää ajokokemusta tuolla alustasatsilla?
        Vaikka luulempa että et tuolla cäbillä talvella ajele, mutta kysytään nyt kuitenkin

        Itsekkin olen tuollaista GTS 60/40 sarjaa kaavailemassa tuohon omaan matolaatikkoon :think

        Comment

        • tmth
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 2194
          • Kangasala

          #34
          Originally posted by MKN View Post
          Onkos kertynyt vielä enempää ajokokemusta tuolla alustasatsilla?
          Vaikka luulempa että et tuolla cäbillä talvella ajele, mutta kysytään nyt kuitenkin

          Itsekkin olen tuollaista GTS 60/40 sarjaa kaavailemassa tuohon omaan matolaatikkoon :think
          En sillä kyllä talvella aja, mutta viime perjantaina siirsin sen toiseen säilytyspaikkaan. Tuli ajettua noin 15km. Ei se tuossa hassummalta tuntunut, ei mitenkään liian kovan tuntuinen ainakaan. Varmasti kyllä hintaansa nähden ihan hyvä.

          F10 & R55
          ex:
          E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

          Comment

          • Themez
            Bimmer Rookie
            • Jun 2006
            • 26

            #35
            Ittelläni oli yhdessä e30 weitecin -40mm / -40mm joka tuntui alkuksi ihan jämäkältä mutta "kovemmassa" ajossa mutkaan taittaessa antoi alusta vähän periksi.. Muuten normaali ajoon tosi toimiva alusta ja edullinen nähden kuinka se toimii, sitten taas toisessa e30 oli todennäköisesti koni / bilstein alusta jollain -60mm / -60mm madalluksella (jousista ei mitään tietoa) tämä alusta oli kyllä jämäkkä mutta ihan hirveä normaali ajossa, todellinen kivireki.. Nyt omassa on joku vielä tuntematon alusta en ole perehtynyt, mutta tuntuisi toimivan todella pehmeästi joka ajaessa töyssyihin.. Tosin antaa vähän periksi myös mutkissa, aika lailla samaa tasoa weitecin kanssa (tarkistan mikä alusta on kyseessä)

            Tarkoituksena olisi silti vaihtaa alustaa johonki hiemän jäykempään / säädettävään, olen kattellut noita säädettäviä D2 alustoja, kellään kokemuksia / tietoa onko minkälaisia ? Toinen on sitten että käyttää koneja ja jotain fiksuja jousia..
            Nyt: ???

            ex.


            e21 "315"
            e34 535im
            e30 318is
            e30 320
            e28 "518"
            e30 "316" M10
            Bmw e30 316 m10 M10
            Bmw 320i ///m

            Comment

            • Dark angel
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2004
              • 358
              • Tornio

              #36
              eli pitäs päivitellä e30 alustaa tekniikan vaihdon yhteydessä ja pitäs saada normaaliin ajoon hyvä alustasarja. hinta 0-600€.
              SPAX sarjaa kattelin... onko kellään kokemuksia??
              e30 m50b25 -86

              Toyota Carina E -95

              Comment

              • Flart
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2006
                • 433
                • Pilkanmaa

                #37
                Originally posted by Dark angel View Post
                eli pitäs päivitellä e30 alustaa tekniikan vaihdon yhteydessä ja pitäs saada normaaliin ajoon hyvä alustasarja. hinta 0-600.
                SPAX sarjaa kattelin... onko kellään kokemuksia??
                Kaverin e30 325i turbossa on spaxin säädettävät iskarit ja jämäkän oloset ne on, eikä mitään valittamista ole ollut. Itelläni on koni sport(säädettävät) ja hyvät on ollu verrattuna bilsteiniin... Mut löytyyhän konistakin huono puoli, HINTA!!
                Nykyiset.
                Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).

                Entiset.
                Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.

                Comment

                • MikeDry
                  BTCF Member
                  • May 2006
                  • 6217
                  • Helsinki

                  #38
                  Edelleen mistä saa ix säädettävät tolpat...
                  Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                  Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

                  Comment

                  • turboix
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2006
                    • 581
                    • p-laidun

                    #39
                    Originally posted by Sädde View Post
                    Edelleen mistä saa ix säädettävät tolpat...
                    Tämä samainen asia kiinnostas kans?
                    BMW E46 330dA touring -00
                    BMW e30 325tbo -86
                    BMW e30 323ia cabriolet -83
                    BMW e30 318i touring -89

                    Comment

                    • Zeik88
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2006
                      • 300
                      • Suonenjoki

                      #40
                      Mulla on omassa joku kw alusta mikä ei ole säädettävä mutta ainakin tuhat kertaa parempi ku entinen koni. pinta herkkä voi ajaa jopa hiekkatiellä mutta mutkassa ihan tarpeeks jäykkä. 60/40
                      chevrolet impala 66 2d ht 383 stroker
                      ex: bemarit e46 330ci e36 325 91,E30 325 turbo, e30 325e, e30 316, e21 315.

                      Comment

                      • MikeDry
                        BTCF Member
                        • May 2006
                        • 6217
                        • Helsinki

                        #41
                        Rally racelta löytyy ehkä, mut maksaa tuollainen sprintiin tarkoitettu mutta kadulle. Tolpat noin 1000€ pari... siinä hintaa, d2 en oikein tiedä. Siinä pitää olla se vetarin paikka d2:sissa :think
                        Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                        Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

                        Comment

                        • jmp2002
                          BTCF Member
                          • Oct 2003
                          • 5727
                          • Rovaniemi

                          #42
                          Originally posted by Sädde View Post
                          Rally racelta löytyy ehkä, mut maksaa tuollainen sprintiin tarkoitettu mutta kadulle. Tolpat noin 1000€ pari... siinä hintaa, d2 en oikein tiedä. Siinä pitää olla se vetarin paikka d2:sissa :think
                          d2:nen tulee kyllä vakio tolppiin, että miksi pitäis olla, mutta miten onko ix ja normi iskari sama, jos on niin kyllä d2 käy...
                          E30 325i Touring -89
                          E30 325i touring -88 m50tbo
                          G20 330e M-Sport -20

                          Comment

                          • Mikso
                            Bimmer Rookie
                            • Jun 2005
                            • 171
                            • Härmä

                            #43
                            Ix:n iskari on lyhympi kuin normi 325:sen!

                            Comment

                            • MikeDry
                              BTCF Member
                              • May 2006
                              • 6217
                              • Helsinki

                              #44
                              Originally posted by Mikso View Post
                              Ix:n iskari on lyhympi kuin normi 325:sen!
                              Eli on vähän hankala löytää säädettävät tolpat, sellaiset olis vain niin perkeleen hyvät. Mut voihan sen tehdä, niin et ostaa tolpan missä on jäykkyyssäätö ja laittaa ylös säätölevyn....oikean madallus jousen
                              Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                              Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

                              Comment

                              • juustomummo
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2008
                                • 548
                                • suomi

                                #45
                                Motonet myy kaasuiskareita eteen 50€ pitäneekö siihen ostaa vielä jousetkin? sielä oli madallus jouset 1kpl 130€ huhuh ku on kallista.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎