elikkäs kytkimen ilmauksessa ongelmia. prkl en osaa selittää niin siinä painnti kuva joten mikä neuvoksi pitääkö kytkimen ilmausta jatkaa niin perk**** pitkään että alkaa sammalkin kasvaa auton katolla??? edit: ja autossa oli m10b16 ---> ja nyt m20 masiina.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
prkl. e21 kytkimen ilmaus???
Collapse
X
-
Originally posted by bmwbmwelikkäs kytkimen ilmauksessa ongelmia. prkl en osaa selittää niin siinä painnti kuva joten mikä neuvoksi pitääkö kytkimen ilmausta jatkaa niin perk**** pitkään että alkaa sammalkin kasvaa auton katolla??? edit: ja autossa oli m10b16 ---> ja nyt m20 masiina.
Mitenkähän olet kytkintä ilmannut? Se ei ilmaannu välttämättä samanlailla kuin esim. jarrut.. Kokeile laittaa poljin pohjaan ja ikään kuin vetää neste poljinta nostamalla poljinsylinterille. ( eli siis ilmaruuvi auki ja siinä kiinni letku jossa jarrunestettä ). Tai sitten painat ( pumpulla) nesteen ilmausruuvin kautta työsylinterille ja sitä kautta ylöspäin tyhjään säiliöön. työsylinteri on alempana kuin säiliö, josta johtuu että ilma ei pääse pois järjestelmästä, kun ilmaan perinteiseen tapaan...
-
-
Kytkimen ilmaus
Originally posted by bmwbmwelikkäs kytkimen ilmauksessa ongelmia. prkl en osaa selittää niin siinä painnti kuva joten mikä neuvoksi pitääkö kytkimen ilmausta jatkaa niin perk**** pitkään että alkaa sammalkin kasvaa auton katolla??? edit: ja autossa oli m10b16 ---> ja nyt m20 masiina.
Haittavaikutuksena on se, että kaikkki lika tulee jarrunestesäiliöön. Se on kuitenkin helppo pumpata normaali jarrunestevaihdon keinoin satuloiden kautta pihalle.
Comment
-
Comment