elikkäs kytkimen ilmauksessa ongelmia. prkl en osaa selittää niin siinä painnti kuva
joten mikä neuvoksi pitääkö kytkimen ilmausta jatkaa niin perk**** pitkään että alkaa sammalkin kasvaa auton katolla??? edit: ja autossa oli m10b16 ---> ja nyt m20 masiina.
prkl. e21 kytkimen ilmaus???
Collapse
X
-
Originally posted by bmwbmwelikkäs kytkimen ilmauksessa ongelmia. prkl en osaa selittää niin siinä painnti kuva
joten mikä neuvoksi pitääkö kytkimen ilmausta jatkaa niin perk**** pitkään että alkaa sammalkin kasvaa auton katolla??? edit: ja autossa oli m10b16 ---> ja nyt m20 masiina.
Mitenkähän olet kytkintä ilmannut? Se ei ilmaannu välttämättä samanlailla kuin esim. jarrut.. Kokeile laittaa poljin pohjaan ja ikään kuin vetää neste poljinta nostamalla poljinsylinterille. ( eli siis ilmaruuvi auki ja siinä kiinni letku jossa jarrunestettä ). Tai sitten painat ( pumpulla) nesteen ilmausruuvin kautta työsylinterille ja sitä kautta ylöspäin tyhjään säiliöön. työsylinteri on alempana kuin säiliö, josta johtuu että ilma ei pääse pois järjestelmästä, kun ilmaan perinteiseen tapaan...
-
Kytkimen ilmaus
Laita letku jarrusatulan ilmausruuvilta kytkimen ilmausruuville. Avaa molemmat ruuvit. Pumppaa jarrujen kautta nestettä kytkimelle. Tällä ilma pusketaan kytkimestä pois jarrunestesäiliöön.Originally posted by bmwbmwelikkäs kytkimen ilmauksessa ongelmia. prkl en osaa selittää niin siinä painnti kuva
joten mikä neuvoksi pitääkö kytkimen ilmausta jatkaa niin perk**** pitkään että alkaa sammalkin kasvaa auton katolla??? edit: ja autossa oli m10b16 ---> ja nyt m20 masiina.
Haittavaikutuksena on se, että kaikkki lika tulee jarrunestesäiliöön. Se on kuitenkin helppo pumpata normaali jarrunestevaihdon keinoin satuloiden kautta pihalle.
Comment
kiitti muistutuksesta
Comment