ja kuvaa.. pitää vielä nostaa ylös ja vaihtaa pakosarjat katittomiin malleihin. yksinkertaisesti tila ei riitä.. ja samalla pitää vaihtaa pienempi jarrutehostin..
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Täytyy myöntää että uskoa ja sisua rittää...tuota onko niissä pakosarjoissa tuplalabdat? Mistä ihmeestä tuon chipsin löysit? No selvittelen yhtä ideaa tuossa viikolla "virka-aikana" jospa sen ajoneston pystyisi jättämään tuon suodattamaan ohjelmapuolen ulkopuolelle ja pystyisi lataamaan ohjelman uudelleen blankoihin piireihin? Ihan näin yksinkertaistahan se ei ole, mutta koetan tätä hieman selvittää ihan ammatillisesta mielenkiinnosta?
Täytyy myöntää että uskoa ja sisua rittää...tuota onko niissä pakosarjoissa tuplalabdat? Mistä ihmeestä tuon chipsin löysit? No selvittelen yhtä ideaa tuossa viikolla "virka-aikana" jospa sen ajoneston pystyisi jättämään tuon suodattamaan ohjelmapuolen ulkopuolelle ja pystyisi lataamaan ohjelman uudelleen blankoihin piireihin? Ihan näin yksinkertaistahan se ei ole, mutta koetan tätä hieman selvittää ihan ammatillisesta mielenkiinnosta?
selvä.. itse ruoppa kyllä väitti, että kyseisessä autossa ei sitä ajonestoa siinämuodossa ole.. mutta teen itse fyysisen asennuksen loppuun ensiviikolla, jonka jälkeen auto menee AMR motorsportsille "viimeisteltäväksi"..
mutta jos keksit jotain käypää jippoa, niin pistä tulemaan..
ps. mikäs se ammatti sitten on?
JUBU: en kuvittele! 8)
EDIT: kyllä, niitä lambdoja on 4.. 2ennen ja 2jälkeen kattia..
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
E21 mallin jarrutehostin kannattaa haalia jostain koska on hieman pienempi ja kone paikoillaan oikeassa asennossa jää ilmarakoa noin 3 cm imusarjaan....Hieman joutuu käyttötankoa vaan lyhentämään...vai pitikö sitä pidentää en muista mutta hieman hitsiä joutuu näyttämään osalle.....
Ja se ajonesto kannattaa yrittää ottaa "pois" sillä lastulla koska muistelen että eräs vm-95 m3 moottori piti lastuttaa ennen kuin alkoi toimia suomiautossa missä ei ollut ajonestolaitteita.....Tämä taas ei taida toimia noin uudessa moottorissa, mutta kannattaa ainakin kokeilla kun ei enää menetä mitään...
aattelin kokeilla TAUNUKSEN tehostinta.. mutta jos se ei käy, niin pitää haalia jostain e21 mallinen..
pidetään joo ajantasalla, aika nopeasti viimmeaikoina tullu lukukertoja tälle topicille.. :lol: hölmöhän ei ole se, joka tekee, vaan se joka yrittää.. onnistumatta.
no jos ei toimi millään, niin sitten ei muuta kun :juo
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
elikkäs jarrutehostin tulee 1,6sesta taunuksesta. tankoa lyhentämällä, ja hieman pultin reikiä kasvattamalla (jaossa 13mm ero) sopii suoraan.
ja sylinterikin käy suoraan.. toivottavasti jarrujen tehot vaan pysyvät tallella :roll:
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
noniin, nyt on tehostin paikallaan.. ja pitäis pelata, ainakin periaatteessa..
käytännöstä en sitten tiedä :lol: eikös E30 pitänny tulla kaasu ja jarrupolin melkein samaan tasoo? jarru ihan aavistuksen ylempänä?
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Selvitystyö on vielä kesken. Saksanpojilta tulee sähköpostia hiukan hitaanlaisesti kun täällä päässä tuo germaanikieli sujuu yhtä huonosti kuin siellä päässä enklanti. Ongelmana tässä on se että tuosta ajonestosoftasta ei luonnollisestikkaan ole saatavilla mitään tietoa miten se on niputettu varsinaiseen ruiskutus/moottorisoftaan. Bemari on itselleni sen verran uusi/outo tapaus että kaikki pitää vielä opetella. Erityisesti nyt olen havainnut muutamia "omia" ratkaisuja näissä systeemeissä. Itse asiassa nyt näyttää siltä että bemussa olisi jopa ihan kierrettävä systeemi, mutta ei se nyt näin yksinkertaista voi olla?Muutamaan muuhun merkkiin olisikin pikkuisen enemmän ratkaisumalleja(pomminvarma ei onnistu ja ehkä..).
Ilmoittelen kyllä jos/kun tästä ropleemasta jotain selviää.
Comment