Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 327/207 hv kiihtyvyys?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 328 e36
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 488
    • pori

    #16
    Originally posted by Freak
    Uusin Vauhdin maailman numero (7/2005) ja sivut 40 - 49. Kyseessä Toni Niemisen Roadsport A -luokan 325i.
    OK.tarvii varmaan hommata kyseinen lehti jostakin ihan mielenkiinnosta.
    e36 320 cabrio.
    e36 328 coupe.

    Comment

    • Minel87
      Bimmer Rookie
      • Jun 2005
      • 24

      #17
      Originally posted by 69ville
      laitatko vähän tarkempaa infoa mitä tekniikalle on tehty?
      itellä kans menossa 2.7 projekti ja kiinnostas kovasti tietää millä konstilla tuollasia lukemia saa...

      kerron tossa vähän myöhemmin tekniikan salaisuudet... kiinnosti näin tietää että onko jollain kokemusta/tietoa kyseisen pelin kiihtyvyydestä....

      Comment

      • Minel87
        Bimmer Rookie
        • Jun 2005
        • 24

        #18
        Originally posted by Wittu_joo
        Edellinen 2.7l e30 meni karvan alle 7sek

        paljonko oli tehoa??

        Comment

        • Minel87
          Bimmer Rookie
          • Jun 2005
          • 24

          #19
          Originally posted by L.H
          909 kiloinen e30, 2,725 litranen kone, n.230hv/280Nm konetehoa, sportti getraggi, 4,27 välityksellä oleva perä ja 225/45-17 renkaat = 0-100km/h 5.3 sek.

          235/35-18

          Comment

          • wj
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 3253
            • Järvenpää

            #20
            Originally posted by Minel87
            paljonko oli tehoa??
            No penkissä tuli vain 170hp/240nm.. 200nm oli jo 1400rpm
            Mut sillon oli 2.0l orkkis ruisku ja vakio pakosarja.
            Sen jälkeen kaasuläppän koko kasvoi 10mm, isommat suuttimet, peltisarja/rosteriputkisto ja kartiosuodin. Kulkupuoli parani kummasti. Penkissä ei tullut enää käytyä.

            Tämä oli orkkis matalupuristeisellä etan alakerralla ja 2.0l kannella. 272 nokka ja Puristukset 9.3
            - 2006 Mustang cabriolet
            - Sleekcraft Enforcer 28'

            Comment

            • Minel87
              Bimmer Rookie
              • Jun 2005
              • 24

              #21
              Originally posted by Wittu_joo
              No penkissä tuli vain 170hp/240nm.. 200nm oli jo 1400rpm
              Mut sillon oli 2.0l orkkis ruisku ja vakio pakosarja.
              Sen jälkeen kaasuläppän koko kasvoi 10mm, isommat suuttimet, peltisarja/rosteriputkisto ja kartiosuodin. Kulkupuoli parani kummasti. Penkissä ei tullut enää käytyä.

              Tämä oli orkkis matalupuristeisellä etan alakerralla ja 2.0l kannella. 272 nokka ja Puristukset 9.3
              tohon
              Last edited by Minel87; 19-07-2005, 21:42.

              Comment

              • MikRa
                Bimmer Rookie
                • Jun 2004
                • 53
                • Seinäjoki

                #22
                Originally posted by Wittu_joo
                No penkissä tuli vain 170hp/240nm.. 200nm oli jo 1400rpm
                Mut sillon oli 2.0l orkkis ruisku ja vakio pakosarja.
                Sen jälkeen kaasuläppän koko kasvoi 10mm, isommat suuttimet, peltisarja/rosteriputkisto ja kartiosuodin. Kulkupuoli parani kummasti. Penkissä ei tullut enää käytyä.

                Tämä oli orkkis matalupuristeisellä etan alakerralla ja 2.0l kannella. 272 nokka ja Puristukset 9.3

                Mulla oli suurinpiirtein samat palikat paitsi peltisarja oli kiinni ja puristukset 9.0 ja teho 188hp vääntö ei siinä penkis saanu mitattua.Varttimaili meni 2004 bimmereillä 15.33.
                E32 740ia -93
                Chevrolet Impala -64 4dht
                MB CLS 350cdi x218

                Comment

                • L.H
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2003
                  • 2481
                  • Lohja

                  #23
                  Originally posted by Freak
                  Uusin Vauhdin maailman numero (7/2005) ja sivut 40 - 49. Kyseessä Toni Niemisen Roadsport A -luokan 325i.
                  Juurikin näin.

                  Kiinnostaa kyllä tietää mitä tän topicin autolle on tehty, jos 207hv löytyy pyöriltä. Mitäs wittu_joo sulla oli takapyörätehoa?
                  “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                  Comment

                  • M5 talviautona
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2005
                    • 242
                    • Kokkola

                    #24
                    Meniskö karvan alle 7kan

                    Menisköhän tuo karvan alle 7sekunnin.. oisko joku 6,8.. Eikös 335nen ole kelölotettu 6,8sekkaan ja varttimaili 14,7-14,9s Et tuskin tuo on sitä nopeempi ku vääntöö vähemmän..

                    Onko kukaan huomannu että netistä saa imutettua sellasen ohjelman millä voi laskea auton kiihtyvyydet.. Kirjottakaa hakuun ct cartest 4.5.. Se pitää ladata ja tallentaa sit koneelle.. On aika tarkka ohjelma ku laittaa tarkat tiedot sinne autosta. Se ei toimi välttämättä kaikilla windous ohjelmilla. Mut kanattaa silti kokeilla.. Omassa m5femassa oli heittoa 0,2sekkaa parempaan suuntaan, Eli ohjelma näytti 0,2sekkaa paremman ajan varttimaililla mitä oli kelotettu..
                    ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.

                    325e 2,7 e30
                    318i e30
                    535ia e34
                    m5 e34
                    525 e34
                    316i e30
                    524td e28 = Ei savua ilman tulta
                    Viimesin bemari 316i e36
                    Ei enään Bemaria! Ja kyllä helpottaa.

                    Comment

                    • ufo777
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2003
                      • 371
                      • Pohjanmaa

                      #25
                      Sorry vähän OT mutta mitä sille koneelle on tehty? Aika kova saada 207 heppa pyöriltä 2,7:asta.
                      Nykyinen: Audi S6 4.2 V8

                      Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8

                      Comment

                      • Antti O
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 6926
                        • N/A

                        #26
                        Rankkaa offtopiccia:

                        Entinen auto kiihtyi käsikellotuksella (mitä en kovin vakavasti ota)
                        5.6-6 sekuntia.

                        Teho 200 hv
                        Vääntö 280nm
                        Paino ajokunnossa punnittuna 950kg.

                        Etuveto, tasauspyörästön lukolla.

                        Vertailuksi vaan.

                        Comment

                        • Minel87
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2005
                          • 24

                          #27
                          Originally posted by L.H
                          Juurikin näin.

                          Kiinnostaa kyllä tietää mitä tän topicin autolle on tehty, jos 207hv löytyy pyöriltä. Mitäs wittu_joo sulla oli takapyörätehoa?

                          edelleenkin se selviää myöhemmin..

                          Comment

                          • herja
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 1649

                            #28
                            Retard Member

                            Comment

                            • -Dobermann-
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2002
                              • 1020
                              • Jyväskylä

                              #29
                              Ja cossu sierrahan (nyt tulee ihan mieleen se -04 bimmerfestin sierra mies ) kiihtyy 204 hepalla siihen vähän reiluun 6 sek...

                              Comment

                              • L.H
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2003
                                • 2481
                                • Lohja

                                #30
                                Originally posted by -Dobermann-
                                Ja cossu sierrahan (nyt tulee ihan mieleen se -04 bimmerfestin sierra mies ) kiihtyy 204 hepalla siihen vähän reiluun 6 sek...
                                Kolomosenkauttanelosen puhaltimella kuuten piste nelejään sekunttiin..
                                “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎