Onko tosta vehkeestä näyttää dynopapereita? Olihan gti makasiinissakin joku mersu jossa oli 170 pyöriltä ja 250 koneesta.. Että mihin se 80 heppaa katoo siellä? Mitä noita vehkeitä on penkattu paikallisessa autohuolossa niin akselitehoon saa panna joku 30-35heppaa lisää.. Niin sanoi penkittäjä/mittaaja
ja kuinka tarkka tuo penkki sit on? Onhan niissäkin kuulemma 10hepan eroja..
Onko tossa vehkeessä isompia venttiileitä ees?
jos on pientäkin lukutaitoa niin varmaan osaa lukee tuolta alusta että paperilla on tulosta mitä on saatu ulos!
Minel, ei kannata kummastelle epäluuloista suhtaitumista noihin sun ilmoittamiin tehoihin. Metsä vastaa niin kuin...
Minkä ihmeen takia varjelet koneeseen tehtyjä muutoksia kun niitä sulta kysytään? Sekin olisi hyvä alku kun kertoisit että missä tehot on mitattu, lappujakin kun on enemmän ja vähemmän totuuden mukaisia.
Voihan sitä puhua että on reilu 200pyörätehoa.. Tuohon ei taida uskoa oikeen kukaan täällä foorumilla? Mitä sille sun koneelles on tehty? Miksei kukaan muu oo saannu likellekkään tota luokkaa tehoo irti 2,7kasta? Kaverilla oli endurance kone 2,7 mikä oli laiton ku liian iso. Siinä oli kone teho 210heppaa ja vääntö 300Nm ja sinne oli tehty aivan kaikki koko paskan pudjetti on joku 11000ekee.
Eikös niistä 2,7koista oo saatu autotalli virittämisellä joku 170-180hv.. Ainakin mitä joskus täällä palstoilla on kirjoteltu.. Ja hartgehan ottaa 2,6sesta joku 204hv koneesta. Et autotalli virittäjä ottaa enemmän?
Onhan noita dynoja monenlaisia.. Missä se auto penkattiin? Tää Kokkolan tehodynon pitäis olla suomen parhaimpia/tarkimpia kuulemma..?
Minkälaisilla kierroksillla nuo tehot ja väännöt tuli?
Laita mustaa valkosella tänne niin ei tartte väitellä..
ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.
325e 2,7 e30
318i e30
535ia e34
m5 e34
525 e34
316i e30
524td e28 = Ei savua ilman tulta
Viimesin bemari 316i e36
Ei enään Bemaria! Ja kyllä helpottaa.
Voihan sitä puhua että on reilu 200pyörätehoa.. Tuohon ei taida uskoa oikeen kukaan täällä foorumilla? Mitä sille sun koneelles on tehty? Miksei kukaan muu oo saannu likellekkään tota luokkaa tehoo irti 2,7kasta? Kaverilla oli endurance kone 2,7 mikä oli laiton ku liian iso. Siinä oli kone teho 210heppaa ja vääntö 300Nm ja sinne oli tehty aivan kaikki koko paskan pudjetti on joku 11000ekee.
Eikös niistä 2,7koista oo saatu autotalli virittämisellä joku 170-180hv.. Ainakin mitä joskus täällä palstoilla on kirjoteltu.. Ja hartgehan ottaa 2,6sesta joku 204hv koneesta. Et autotalli virittäjä ottaa enemmän?
Onhan noita dynoja monenlaisia.. Missä se auto penkattiin? Tää Kokkolan tehodynon pitäis olla suomen parhaimpia/tarkimpia kuulemma..?
Minkälaisilla kierroksillla nuo tehot ja väännöt tuli?
Laita mustaa valkosella tänne niin ei tartte väitellä..
OT, mutta ai sielläkin on se suomen paras/tarkin dyno.. Kyllähän noi lukemat ihan mahdolliset vielä periaatteessa olis, riippuu mitä tehty.
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Se penki maksaa kuulemma hunajaa ja sen kävi kuulemma jotku hesalaiset ja saksalaiset insinöörit kaliproimassa..Tiejä sit..? Mut aivan sama mulle..
Miksei tommoset lukemat voi pitää paikkaansa, Mut minkälainen tommonen on ajaa pikkukierroksilla ja miten päästöjen kanssa? Nokan täytyy kumminki olla jo aika raju et noihin lukemiin päästään? Mutta ku mitään faktaa ei tuu koneesta niin.... Onse kumma ku ei 3,5sestakaan saa kunolla tommosia lukemia. Eikös joku ollu joskus pannu 1,5mm isommat venat ja nokan ja kaikki muut niin siitä irtos 10heppaa enemmän ku vakiosta.. Halvallahan tommosta konetta ei varmana saa rakenettua.? koneeseen menee varmasti tonneja et 2,7kasta saa sen 230hv..
Mitä tämmösestä väittelemään? Loppujen lopux aivan sama..
ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.
325e 2,7 e30
318i e30
535ia e34
m5 e34
525 e34
316i e30
524td e28 = Ei savua ilman tulta
Viimesin bemari 316i e36
Ei enään Bemaria! Ja kyllä helpottaa.
niin. tuntuu olevan aika helppo saada väittely aikaan jostain tietystä aiheesta.. suuri osahan tais olla niitä "kuulemma" "pitäis" -juttuja. ikinä ei voi päästä varmuuteen kenen puheet pitää paikkansa. helpointahan olisi jos saisi kaikki samalle viivalle esim: oma E34 m20b25 menee aikalailla tasoihin E34 m50b20:n kanssa.. on ihan sama missä dynossa on eri autot mitattu, eroja on varmasti! kaikki kuluu, osaa huolletaan huonommin. vaikuttaa renkaiden leveys, koko ja KAIKKI. mutta se ihmetyttää että miksi ei m20 ole helppo virittää, saahan TAUNUKSEN 2.0 OHC koneestakin kevyemmillä männillä, jyrkemmällä nokalla, 45mm tuplilla sekä isommilla venttiileillä vajaa parisataa hummaa.. (älä rupea tästä väittämään, tätä ei ole pakko niellä, en väitä todeksi, vain kuulo puhetta, mutta silti moni tuota konetta mainostaa)
Comment