Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 327/207 hv kiihtyvyys?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Esko
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 11662
    • Kouvola

    #31
    Originally posted by -Dobermann-
    Ja cossu sierrahan (nyt tulee ihan mieleen se -04 bimmerfestin sierra mies ) kiihtyy 204 hepalla siihen vähän reiluun 6 sek...
    niin kyllähän valmistaja ilmoittaa tolle takaveto mallille ton 6.5s 0-100km/h mutta mitä on fjoorttimiesten juttuja kuunnellu ni harva tohon aikaan kuitenkaan pystyy...4wd mallille ilmoitettu 6.9s joka kuulostaa paljon järkevämmälle ja myös on helppo saada kiihtymään noihin aikoihin ku ei ole pitovaikeuksia

    Comment

    • hanzu12
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 112

      #32
      Eikös tehtaan antamat kiihtyvyys arvot oo teoreettisia. Eli käytäntö on aivan eri juttu.

      Comment

      • Antti O
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6926
        • N/A

        #33
        offtopic.

        Niin kuinkahan moni Mi16 pösökään menee 8 sek tai edes 8.6 0-100..

        Comment

        • nullzwei
          BTCF Member
          • Oct 2002
          • 11057
          • ?

          #34
          esson miesten juttuja

          0-100 km/h ->

          a) perävälitys/lukollinen
          b) renkaat
          c) lämpötila
          d) pito
          e) kuski
          f) vaihdelaatikko/välitykset
          g) moottorin luonne
          h) kytkin
          i) jne jne

          parilla sadalla hepalla pääsee noin seitsemän sekunnin molemmin puolin(E30)

          Comment

          • Minel87
            Bimmer Rookie
            • Jun 2005
            • 24

            #35
            Originally posted by nullzwei
            0-100 km/h ->

            a) perävälitys/lukollinen
            b) renkaat
            c) lämpötila
            d) pito
            e) kuski
            f) vaihdelaatikko/välitykset
            g) moottorin luonne
            h) kytkin
            i) jne jne

            parilla sadalla hepalla pääsee noin seitsemän sekunnin molemmin puolin(E30)
            piti juuri kirjottaa et on aika paljon kiinni kuskista toi homma...

            Comment

            • J-Poika
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2004
              • 835
              • There's a place in the North, far far away

              #36
              Originally posted by nullzwei
              0-100 km/h ->

              a) perävälitys/lukollinen
              b) renkaat
              c) lämpötila
              d) pito
              e) kuski
              f) vaihdelaatikko/välitykset
              g) moottorin luonne
              h) kytkin
              i) jne jne

              parilla sadalla hepalla pääsee noin seitsemän sekunnin molemmin puolin(E30)
              alusta millä kiihdytetään...

              Comment

              • Snow
                Newbiemmer
                • Apr 2004
                • 3

                #37
                riippuu perävälityksestä...
                kokemuksella sanoisin että 4.11 perällä 7,5s.
                ja harvemmalla eli joku 3.25-3.65 noin 6.8-7.1s.

                itsellä oli sport getrag ja 3.25 välitys ja sillä oli 6.9 samoilla tehoilla.

                Comment

                • NHB
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2003
                  • 1120

                  #38
                  Originally posted by hanzu12
                  Eikös tehtaan antamat kiihtyvyys arvot oo teoreettisia. Eli käytäntö on aivan eri juttu.
                  No ei ole. Tehtaan arvot on mitattu jonkin standardin mukaan. Eroa syntyy lähinnä erillaisista mittausjärjestelyistä. Eli paljonko on ylimääräistä painoa mukana ja niin edelleen. Joskus harvoin saattaa olla jotain markkinointiosaston määräämiä tarkoituksellisia heittoja, mutta mistään teoreettisen laskentavan virheestä tuskin on koskaan kyse.

                  Comment

                  • tepi_
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2003
                    • 2185
                    • TKu

                    #39
                    No kyllähän se loppupeleissä on aina kuskista kiinni,jos on samanlainen "lähettäjä" esim. kuin minä niin jäädään kyllä 7 sekunnin ajoistakin...

                    Comment

                    • nullzwei
                      BTCF Member
                      • Oct 2002
                      • 11057
                      • ?

                      #40
                      uitun toopet!

                      i) jne jne

                      Minähän KIRJOITIN!

                      Comment

                      • ZoMbiE
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2003
                        • 2583
                        • Lohja, Virkkala

                        #41
                        Originally posted by nullzwei
                        i) jne jne

                        Minähän KIRJOITIN!
                        Taasko on oltu pullo kourassa selaamassa foorumia? Niin ja tuolla joku puhui 215 koneelt ois 180 renkaal, eilen ainakin oli juurikin 215 koneel ,niin 171 hp takarenkaal... Ei omassa..

                        Comment

                        • M5 talviautona
                          Bimmer Fanatic
                          • Jun 2005
                          • 242
                          • Kokkola

                          #42
                          ei noin paljoa

                          Onko tosta vehkeestä näyttää dynopapereita? Olihan gti makasiinissakin joku mersu jossa oli 170 pyöriltä ja 250 koneesta.. Että mihin se 80 heppaa katoo siellä? Mitä noita vehkeitä on penkattu paikallisessa autohuolossa niin akselitehoon saa panna joku 30-35heppaa lisää.. Niin sanoi penkittäjä/mittaaja
                          ja kuinka tarkka tuo penkki sit on? Onhan niissäkin kuulemma 10hepan eroja..
                          Onko tossa vehkeessä isompia venttiileitä ees?
                          ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.

                          325e 2,7 e30
                          318i e30
                          535ia e34
                          m5 e34
                          525 e34
                          316i e30
                          524td e28 = Ei savua ilman tulta
                          Viimesin bemari 316i e36
                          Ei enään Bemaria! Ja kyllä helpottaa.

                          Comment

                          • wj
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2003
                            • 3253
                            • Järvenpää

                            #43
                            st motorssisa sano jarrumies et tommosessa tulee n. 10kw per pyörä häviöö
                            - 2006 Mustang cabriolet
                            - Sleekcraft Enforcer 28'

                            Comment

                            • Minel87
                              Bimmer Rookie
                              • Jun 2005
                              • 24

                              #44
                              Originally posted by M5 talviautona
                              Onko tosta vehkeestä näyttää dynopapereita? Olihan gti makasiinissakin joku mersu jossa oli 170 pyöriltä ja 250 koneesta.. Että mihin se 80 heppaa katoo siellä? Mitä noita vehkeitä on penkattu paikallisessa autohuolossa niin akselitehoon saa panna joku 30-35heppaa lisää.. Niin sanoi penkittäjä/mittaaja
                              ja kuinka tarkka tuo penkki sit on? Onhan niissäkin kuulemma 10hepan eroja..
                              Onko tossa vehkeessä isompia venttiileitä ees?

                              NO EIKU MITTASIN KUULE AUTOTOHTORIN JARRU DYNAMOSSA!!! KAIKKI EI VÄLTÄMÄT OO YHTÄ HEVOS MIEHIÄ KUN TEILLÄ PÄIN!

                              Comment

                              • mukko
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2003
                                • 5965
                                • Uleåborg

                                #45
                                Originally posted by Minel87
                                NO EIKU MITTASIN KUULE AUTOTOHTORIN JARRU DYNAMOSSA!!! KAIKKI EI VÄLTÄMÄT OO YHTÄ HEVOS MIEHIÄ KUN TEILLÄ PÄIN!
                                Mutta paperit tuo luonnollisesti pientä pohjaa jutuille Ettei jää ihan essonpaari -tasolle.
                                -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                                Save the World, Fuck The Fuel Economy
                                Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎