Ei täs nyt olla v*ttuilemassa. No peltipako satsia joku myy tällä foorumilla n:500e ja putkisto on ainakin toiset 500e. Kansi jne niin helposti saat uppoomaan yht 2000e rahaa vehkeeseesi. Miks ei jopa enemmän
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Miten (helposti) lisää tehoja E30 316/1.8 vm 86 koneeseen?
Collapse
X
-
Koodaukset ja vikadiagnostiikkaa E,F ja G-sarjalaiset,
Koodaukset/moduulien vaihdot(Uudet/käytetyt), Retrofit ohjelmoinnit, Softa Päivitykset, navi combox vakkari kartat yms päivitykset.
Soita tai WA: O 4 O-6844911 / Harri / Iisalmi / 15v kokemuksella
Official Vonkaus & Styrlh Club Iisalmi
Tallissa:G20 330e M-sport + F34 GT
EX:t:G30 530e,F30,F32,F33 M-sport,F11 520d,e70 X5,E87,e92 M3,e46 M3 Cabi,2x e93 335i,2x e92 325i,2x e60,e46 328Ci,e46 352Ci,2x e39+M5, M3+3x e36,E30 325i
-
-
no
Ja on taas kaiken maailman kyrvät liikenteessä Tervetuloa klubiin ja tässä hyvä ja kannattava vaihtoehto.
Turbota se.
Lain puolesta tämä onnistuu näin. Hommaa 320i:n jäähdytetyt levyt ja satulat eteen. Näin 316 vastaa alustaltaan 320i. haen turbotuksen jälkeen penkistä nämä alle 125hv paperit. (sen jälkeen voi tietty nostaa vaik paineita tehoja havitellessa) käy muutoskatsastamassa auto ahtimelle ja näin se on laillinen. Varmasti halvin tapa saada tehoa lisää.
-Ahtimia löytyy varmasti passeleita ja toimivia hintaan 50e-300e
-välijäähynki saa jonkinlaisen jo 50e jos haluaa laittaa
-paineistettu kaasari jostain vanhasta saabista tai jostain...ei voi olla kallis tai sit vaikka volvon strömperkki turbon imupuolelle niin ei tarvi olla paineistettu
-pakosarja käy väärinpäin jolloin et tarvitse kuin välilaipan turbon ja pakosarjan väliin.
+jotain muuta pientä.
Tämä ei tule oikeasti maksamaan maltaita näin tehtynä... Tähän on turha jonku lassi-s:än tulla sönköttään jostain kunnon pakosarjasta ja megaruutasta tai jostain... Tolla välilaipalla ja muutenkin tuommoisella kokoonpanolla päästään tarpeeksi pitkälle verrattuna siihen mitä se vapariviritettynä menisi.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
mpm
Noitahan on käytetty ainakin melkeen kilon paineilla jopa vakiomännillä jos ei enemmänki. Tietenkin jos alakerran päätät laakeroida niin samallahan sitä ottaa männistäkin vähän pois.
ruisku on tietenkin aina ruisku mutta kyllä kaasarillakin saa toimivia pelejä ja on yksinkertaisempi...sehä riippuu ihan miten pitkälle aiot homman viedä. mutta tehojen puolesta kyllähän jollain volvon/saabin paineistetulla kaasarillakin päästään helposti vaik sit sinne 150hv tehoihin mihin vaparina on 1.8tekniikassa jo aika paljo tekemistä.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by HarrisonEi täs nyt olla v*ttuilemassa. No peltipako satsia joku myy tällä foorumilla n:500e ja putkisto on ainakin toiset 500e. Kansi jne niin helposti saat uppoomaan yht 2000e rahaa vehkeeseesi. Miks ei jopa enemmän“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by V7llemutta miten kone mahtaa kestää tämän turbotuksen?
kuullostaa muuten järkevältä vaihtoehdolta kaasari vissiin kannattais vaihtaa ruiskuun? jos lastua havittelee turbon jälkeen lisättäväksi?“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by V7llejoo sori hei.. en tienny tätä asiaa..kysyin koska en tiedä virittämisestä hevon helvettiä ja heti mussutetaan tietämättömyydestä
Huumoria vähä peliin.
Helpoiten taidat saada hinta-määrä suhteella lisää tehoa, kun laitat tuplakaasarit. Kyllä sen tehoeron huomaa ja hyvin säädettynä niillä ei kulu sen enempää polttoainetta (riippuu tottakai... ).Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Comment