Itse olen aina miettinyt että turbo olisi radalla vaikeampi ajaa. Erityisesti mutkasta ulos tultaessa.
Olenko ollut ihan hakoteillä?
Eihän se radalla mikään vaikea ole kun ajetaan vauhdilla ja kierroksilla...jossain asfalttisprinteissä kun vauhti laskee lähelle nollaa tynnyreiden kierrossa turbo on huono koske ahtojen nousuun menee aikaa...
Meinaatkos mennä ihan kilpaa ajelemaan vai pelkästään omaksi iloksi? Meinaan että jos kuitenkin haluaa vaikka enduranceen tai sprinttiin mennä ajelemaan niin ahtimilla ei pääse mukaan ja 1.8 vaparilla ei ehdi.. Rata-auto kannattaa mun mielestä olla ihan erikseen kun jos meinaa oikeasti ajaa kovaa niin voi tulla joko teknistä tai sitten ihan esteettistäkin haittaa vekottimeen sen verran että se jää sitten radalle. Toi siis pätee vaikka autolla ei ajettais radalla kilpaa, sinne se voi silti laueta tai ryttääntyä.
traileri+radalle rakennettu e30 325 = paljon kivaa pienehköllä budjetilla ja ilman katulaillisuus ja vakuutusongelmia. Sillä voi sitten harrastaa noissa edullisissa luokissa ihan oikeaakin kilpailua jos ja kun rupeaa kiinnostamaan että mites sitä muita vastaan pärjäis
Comment