Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 radalle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Janek
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2005
    • 631
    • Nakkila

    #16
    Originally posted by Rockwell
    Itse olen aina miettinyt että turbo olisi radalla vaikeampi ajaa. Erityisesti mutkasta ulos tultaessa.

    Olenko ollut ihan hakoteillä?
    ehkä oot ajanut vaan niin tehokkaalla vehkeellä
    Audi A4 Avant 2.7BITURBO
    Bmw 740 E38

    Comment

    • Rockwell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2003
      • 1713
      • Helsinki

      #17
      Niin sen täytyy olla
      BMW F31 330d M-Sport -13
      ex. BMW F21 116i -13
      ex. BMW 540i(g) Touring -01
      ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
      ex. BMW 316g -99
      ex. BMW M5 Touring -92
      ex. BMW 535i -91
      ex. BMW M5 -91
      ex. BMW 325i Touring -90

      Comment

      • Jarno80
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2005
        • 246
        • Riihikoski

        #18
        Originally posted by Rockwell
        Itse olen aina miettinyt että turbo olisi radalla vaikeampi ajaa. Erityisesti mutkasta ulos tultaessa.

        Olenko ollut ihan hakoteillä?

        Eihän se radalla mikään vaikea ole kun ajetaan vauhdilla ja kierroksilla...jossain asfalttisprinteissä kun vauhti laskee lähelle nollaa tynnyreiden kierrossa turbo on huono koske ahtojen nousuun menee aikaa...
        Ahdin määrää tahdin...

        www.jarno80.suntuubi.com

        Comment

        • Burn1s
          "Luotettava" automyyjä
          • Sep 2005
          • 956
          • Hakunilan ghetto?

          #19
          projekti saa hetken seisoa. tuli jokin ihme vika, eli kun vaihadan vaihteen niin kuuluu "klonks" ja mitään ei tapahdu

          Comment

          • Slow_M3
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2004
            • 779

            #20
            Meinaatkos mennä ihan kilpaa ajelemaan vai pelkästään omaksi iloksi? Meinaan että jos kuitenkin haluaa vaikka enduranceen tai sprinttiin mennä ajelemaan niin ahtimilla ei pääse mukaan ja 1.8 vaparilla ei ehdi.. Rata-auto kannattaa mun mielestä olla ihan erikseen kun jos meinaa oikeasti ajaa kovaa niin voi tulla joko teknistä tai sitten ihan esteettistäkin haittaa vekottimeen sen verran että se jää sitten radalle. Toi siis pätee vaikka autolla ei ajettais radalla kilpaa, sinne se voi silti laueta tai ryttääntyä.

            traileri+radalle rakennettu e30 325 = paljon kivaa pienehköllä budjetilla ja ilman katulaillisuus ja vakuutusongelmia. Sillä voi sitten harrastaa noissa edullisissa luokissa ihan oikeaakin kilpailua jos ja kun rupeaa kiinnostamaan että mites sitä muita vastaan pärjäis
            sigpic

            Comment

            • Burn1s
              "Luotettava" automyyjä
              • Sep 2005
              • 956
              • Hakunilan ghetto?

              #21
              eikun omaks iloksi vaan, sitkun oppii ajaa radalla kunnolla ja oon nopea niin sitten rakennetaan isompi mylly, tosin 2,5T rakenteilla

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎