elikkä auto on vm. -85 320i ja ongelmana on että kun ajaa vähän matkaa kaupungissa ja pysähetelee liikennevaloissa niin auto sammuu yhtäkkiä kun seinään ja käynistyy ehkä viiden tai kymmenen minuutin päästä taas eli mistä vois johtua? oon miettiny että voisko olla ruiskun suuttimista koska autoa joutuu aina starttaamaan muutaman sekunnin ja se tietääkseni johtuu kuluneista suuttimista?? vai oonko väärässä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320i e30 sammuu kaupunkiajossa eikä käynisty heti???
Collapse
X
-
Aika todennäköisesti vika sytkämoduulissa, jäähtyessään rupee toimimaan..
Arvaas kauan ite tappelin ton vian kanssa...
kannattaa ainakin kokeilla, moduli maksaa jotain vähän päälle pari kymppiä, jos
siinä on suorakulmion muotoinen liitin...
Löytyy kun seuraat virranjakajan johtoja, parin tulitikkuaskin kokoinen musta möykky...
Tosin aika älytöntä jos se toimii kuitenkin suoraan ajaessa....
-
-
sammuu sammuu
Mulla oli 520i:ssä sama vika, mutta se nyt saattoi sammua mihin vaan milloin vaan. Vika löytyi imusarjan alta jossa on nippu ilmeisesti jotain maa piuhoja 5 pytyn kohdalla. Mutteri pyörinyt auki joten oli pikkusen huonot liitokset, sen kun kiristi taas mentiin normaalisti.B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
-
Originally posted by bmwjonneAika todennäköisesti vika sytkämoduulissa, jäähtyessään rupee toimimaan..
Arvaas kauan ite tappelin ton vian kanssa...
kannattaa ainakin kokeilla, moduli maksaa jotain vähän päälle pari kymppiä, jos
siinä on suorakulmion muotoinen liitin...
Löytyy kun seuraat virranjakajan johtoja, parin tulitikkuaskin kokoinen musta möykky...
Tosin aika älytöntä jos se toimii kuitenkin suoraan ajaessa....
Comment
-
-
Originally posted by tero_hmltoinen homma olis vielä et meinaa nostaa lämpöjä tyhjäkäynnillä ja hiljaa ajettaessa... on jo keittännykkin! mistäs moinen vois johtua? oon vaihtanu vesipumpun ja termostaatin.. miten lämpönen termostaatti muuten pitäs olla? mulle antovat aluks 80 ja kävin sitten vaihtaan 87...E39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by tero_hmlootko miten varma? pystyykö sitä jotenkin kokeilee? tuleeko kalliiks jos vaihtaa sähköseen ja onko iso homma kun en noista sähköhommista tajua oikein mitään...
Ja editoidaan hiukan kun uusi kaiffari eli varovaisesti työnnä sormet tai rullalle kääritty lehti sinne. Katsot vaan, että flekti pyörii "oikeaan" suuntaan, ettei siiven reuna tökkää.Last edited by BMW 325I avo; 18-10-2005, 11:25.// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
Niin, toinen mikä tota vikaa mahdollisesti ( siis sammumista.. ) voisi aiheuttaa ruiskun rele, jos mahdollista kokeilla toisella releellä, löytyy sulakerasian kyljestä, muistaakseni, en ihan satavarma E30:stä (nuoruusiän dementia...).
Kannattaa kattoa putooko rundarin neula heti kun kone sammuu, vaikka se pyörisi.. eli onks sielä sähköt vielä...
Toinen testaus, auto kun sammuu, käy tempasemassa bensiinin tuloletku irti, jos saat bensat naamalla, eli siellä on painetta, niin tuskin pumppu/pumpun sähköt temppuilee...
Comment
-
-
Originally posted by bmwjonneYksi hyvä tapa on ku poraat viskosta reiän läpi, pultti ja mutteri sitten siihen... Pyörii ainakin ( kuullostaa todennäköisesti lehtipuhaltimelta.. )... Toinen tapa: osta multa toimiva visko...E39 520iA -02
Comment
-
Comment