Otetaanpa alusta... alus sanoit kyllä noi et mittari menee hikisesti 160km/h
ja nyt se mittari meneeki 210 mut kiekat hyppii miten sattuu ?
ootko humalas ajellu autolla ?
jeps totta. ensin tuo vehje ei antanut kierrättää konetta yli 6500 kierroksen kiekkamittarin mukaan mut nyt jostain syystä antaa kiekka mittarin mennä tuonne kulutusmittarin puolelle eli tuon mittarin mukaan johonkin 9000 kiekkaan .
en tiedä mikä oli syynä tuohon kierrosten väärään rajoittamiseen
Mulla on tuossa yks 4-pyttysen mittaristo, jossa on 1 377 361. Eli jos sulla on tuollainen, niin väärä palikka sisässä.
"Position One, Position One" Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Ja tehojakin tuntuis olevan jos 320 suttaa helposti kakkosella ja vielä kolmosellakin!!!
Vaikka olis mitkä vitun välit niin ei se kaks litranen paska kaasulla sudi ainakaan kakkosella!
Itse mietin heti alkuun samaa.. Mullahan on Touring:s 240 getrag ja 4.1 tai 4.43 lukkoperä, niin en kummiskaan oo saanu polttamaan kakkosella sitä kunnolla.. Tai sitten en osaa..
Itse mietin heti alkuun samaa.. Mullahan on Touring:s 240 getrag ja 4.1 tai 4.43 lukkoperä, niin en kummiskaan oo saanu polttamaan kakkosella sitä kunnolla.. Tai sitten en osaa..
Noh ihan sama kone päivittyy ajallaa..
Saattaa se koppi siellä perällä vähän enemmän pitoja tuoda kuin sedanissa, mutta en kyllä minäkään usko että 320:nen ainakaan enää kolmosella ulahtaakaan paitsi jollain 13" 155 renkailla ehkä.
juu nyt hieman selviteltyä ilmeni että tuohon on vaihdettu männät ja kiertokanget ja pyttyjä porailtu jne ja tuolloin kun tuon kolmosella huonosti sanoin olin koittanut vasta märällä kelillä....
kun oli auto ekaa päivää
Comment