Eli olisi yksi tuollainen e30 bemari tiedossa. Lähinnä olen etsimässä talviautoa, mutta jos auto on vielä kunnossa keväällä siitä tulee tyttöystävälle menopeli eli se maalataan/tuunataan.
Eli yksilö on alkuperäinen 316 2d vuosmallia -84 siihen on vaihdettu muutama vuosi sitten kone -91 325:sta eli e36 mallista. Koneella pitäisi olla ajettu alle 200tkm. Konetta on myös vähän piristetty eli reilu 200hv on paperilla. Autossa on myös lukkoperä. Ulkoapäin auto ihan hyvässä kunnossa ikäisekseen, joskus maalattu. Ainakin takakaarissa pientä alkavaa pinta ruostetta. Muuten pelleiltään on ihan hyvässä kunnossa.
Sisusta autossa on nahkainen eli varmaan sporttinahkapenkit. Kuulemma hyvässä kunnossa, vaikka itse en ole vielä nähnyt. Mukaan tulee myös 17 kesävanteet. Muuten autossa jotain pientä spoikkaa ym... En tarkalleen tiedä mitä kaikkea tuohon autoon on tehty esim. alustasta ei mitään havaintoa.
Mitä mieltä porukka on paljonko tuollaisella olisi suunnilleen arvoa? Autoa ei ole tällä hetkellä katastettu, mutta verot on maksettu ja ei pitäisi olla mitään vikaa, jotta ei menisi katsastuksesta läpi, uuden akun varmaan vaatii, kun ei ole vähän aikaan ajettu.
Mitä tuosta autosta kannattaa katsoa, kun sitä menee koeajamaan/katsomaan? Tietenkin vuotaako öljyä, pitääkö laatikko/perä ääntä, ruosteet, pitääkö kone mitään ylimääräistä ääntä. Mutta onko vielä jotain mitä kannattaisi erityisesti katsoa?
Onko kuinka helppo tuota e36:sen 2.5 konetta virittää? Kyllä tiedän, että haulla löytyy varmaan pirusti osumia, mutta kunhan näin yleisesti kysyn. Lähinnä on tuo turbotus mielessä, mutta kannattaako se heti alkuunsa unohtaa ja keskittyä vain vaparin virittämiseen, kun en kuitenkaa mitään omaisuutta viitsi tuohon koneeseen upottaa? Lähinnä, kun noita e30 325 on turbotettu ihan järkevään hintaan niin ajattelin, että onko tuo e36:sen 325 turbotus suurinpiirtein samoissa hinnoissa? Useinhan noissa e36:ssa on juuri tuo kun vaatii päästömittauksen, kun turbotat.
Eli yksilö on alkuperäinen 316 2d vuosmallia -84 siihen on vaihdettu muutama vuosi sitten kone -91 325:sta eli e36 mallista. Koneella pitäisi olla ajettu alle 200tkm. Konetta on myös vähän piristetty eli reilu 200hv on paperilla. Autossa on myös lukkoperä. Ulkoapäin auto ihan hyvässä kunnossa ikäisekseen, joskus maalattu. Ainakin takakaarissa pientä alkavaa pinta ruostetta. Muuten pelleiltään on ihan hyvässä kunnossa.
Sisusta autossa on nahkainen eli varmaan sporttinahkapenkit. Kuulemma hyvässä kunnossa, vaikka itse en ole vielä nähnyt. Mukaan tulee myös 17 kesävanteet. Muuten autossa jotain pientä spoikkaa ym... En tarkalleen tiedä mitä kaikkea tuohon autoon on tehty esim. alustasta ei mitään havaintoa.
Mitä mieltä porukka on paljonko tuollaisella olisi suunnilleen arvoa? Autoa ei ole tällä hetkellä katastettu, mutta verot on maksettu ja ei pitäisi olla mitään vikaa, jotta ei menisi katsastuksesta läpi, uuden akun varmaan vaatii, kun ei ole vähän aikaan ajettu.
Mitä tuosta autosta kannattaa katsoa, kun sitä menee koeajamaan/katsomaan? Tietenkin vuotaako öljyä, pitääkö laatikko/perä ääntä, ruosteet, pitääkö kone mitään ylimääräistä ääntä. Mutta onko vielä jotain mitä kannattaisi erityisesti katsoa?
Onko kuinka helppo tuota e36:sen 2.5 konetta virittää? Kyllä tiedän, että haulla löytyy varmaan pirusti osumia, mutta kunhan näin yleisesti kysyn. Lähinnä on tuo turbotus mielessä, mutta kannattaako se heti alkuunsa unohtaa ja keskittyä vain vaparin virittämiseen, kun en kuitenkaa mitään omaisuutta viitsi tuohon koneeseen upottaa? Lähinnä, kun noita e30 325 on turbotettu ihan järkevään hintaan niin ajattelin, että onko tuo e36:sen 325 turbotus suurinpiirtein samoissa hinnoissa? Useinhan noissa e36:ssa on juuri tuo kun vaatii päästömittauksen, kun turbotat.
Comment