En olekaan autoa heti myymässä ja jos kerran on juuri katsastettu niin ei tarvitse siitäkään murehtia. Eihän toi mikään ihmeellinen tuolla tekniikalla ole paitsi, että kuinka monesta e30 325i tekniikassa on vaparina yli 200hv ja ajettu alle 200tkm? Tai tiedä sitten kilometreistä varmasti. Tiedän kyllä, että noista puskureista ym... tulee joiss prosentteja, mutta onneksi ne saa helpolla irti. Täytyy nyt katsoa. Jos tosiaan myy auton tuolla 1500e ilman noita tuning helmoja/puskureita niin kyllä sen ostan. Kuitenkin onhan noiden tekniikanvaihtojenkin hinnat aika korkealla ja varsinkin, kun tämä auto on toiminut ilman murheita jo usea vuoden niin ei ainakaan ole mikään ihan pommi.
Esim. Jos jostain nettiautosta katsoo niin hinnat 2000--> ja ajettu yli 250tkm varmasti ja ei ole lukkoperää ja usein vielä vakioita tai sitten joku rosteri amis pönttö ja usein vielä noi mummo mallin penkit tai sitten noi sportit sellaisessa kunnossa, että saa heti alkaa uudestaan päällystämään. Ja harvemmin noissa tulee mitään erikoisempia vanteitakaan mukana. Eli mielestäni 1500e on tuosta vielä aika edullinen hinta, vaikka ei olekaan nahkoja ja tuota uudemmanmallin konetta.
Eli jos auton ostan ja toimii talven ihan ok ja muutenkin osoittautuu ok peliksi niin turboa tullaan keväällä ruuvaamaan motin kylkeen
Esim. Jos jostain nettiautosta katsoo niin hinnat 2000--> ja ajettu yli 250tkm varmasti ja ei ole lukkoperää ja usein vielä vakioita tai sitten joku rosteri amis pönttö ja usein vielä noi mummo mallin penkit tai sitten noi sportit sellaisessa kunnossa, että saa heti alkaa uudestaan päällystämään. Ja harvemmin noissa tulee mitään erikoisempia vanteitakaan mukana. Eli mielestäni 1500e on tuosta vielä aika edullinen hinta, vaikka ei olekaan nahkoja ja tuota uudemmanmallin konetta.
Eli jos auton ostan ja toimii talven ihan ok ja muutenkin osoittautuu ok peliksi niin turboa tullaan keväällä ruuvaamaan motin kylkeen

Comment