Originally posted by Dr_ink
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 325ix e30 tekniikka
Collapse
X
-
Originally posted by Burn1sainakin se E30 M5 tekniikalla on yhden klubilaisen... toisesta en ole varma
no jokos oot ostanut ix tai cossun? vai ostitko ihan 1000hv:n skylinen missä on sellanen spoileri että täyskiihdytyksellä se lähtee lentoon??
jos näin niin lennäppä toiselle foorumille
ei herneitä tai muita palkokasveja nenään...
Comment
-
-
siis mitä hittoa. verrataan 325ix escort coswort:hiin????? eiks neliveto sierra olis parempi vertailukohde. mitä ix maksaa? joku 3-7 te. mitä cossu esco maksaa? n 20-30te??? aika hyvä verrata. ja mikä toi yritys gtissä oli ni jutussahan sanottiin et pelkät laakerit turboon makso jo auton hinnan+ viellä muut osat mitä siihen on pistetty kii... että tota joo. sumuvoiteluita vaan hankkimaan.
Comment
-
-
Originally posted by arto 1984ja mikä toi yritys gtissä oli ni jutussahan sanottiin et pelkät laakerit turboon makso jo auton hinnan+ viellä muut osat mitä siihen on pistetty kii... että tota joo. sumuvoiteluita vaan hankkimaan.
Comment
-
-
Originally posted by TheLoialMikähän tuo laakereiden hinta juttu oikein on? Siis joku yrityskö niitä valmistaa vai onko se joku erikoisturbo vai mikä?
Comment
-
-
Originally posted by arto 1984jos samasta autosta puhutaan jutussa muistaakseni sanottiin että turbon jollai laakereilla (en nyt muista sanatarkasti) olisi saanut vähän ajetun cossu escon
Comment
-
-
Originally posted by TheLoialOk. Jotenkin tuntuu että tyhmää ostajaa huijataan. En nyt tarkoita sinua vaan noiden laakerien ostajaa Kestäähän niissä normaalit laakeritkin (helat) ihan hyvin. Mikshän sinne pitää ihan hel****n kalliita laakereita laittaa kun ne eivät kuitenkaan tuo lisää tehoa tai muuta käsin kosketeltavaa/huomattavaa. Jos tekee perushuollot ahtimeen, niin pärjää ihan normiosilla. Ei auton isot tehotkaan noita vaadi...
Comment
-
-
Jatketaas samanlaisesta autosta mut pikkusen eri aiheella, kun kuitenkin tekniikka topic on.
- Paljos tollanen 89 kattimallin Ix farkku pitäs syödä polttoainetta jos se on tikissään, vaikkapa matka-ajossa?
- Onkos välityksissä/laatikossa eroa vanhempaan peltipuskurimalliin?
-Onko katit ja välipöntöt samassa yhteydessä auton alla? Omassa ei ole välillä ku yks pitkä vaimennin jossa kylläkin Bmw:n tekstit ja jotain numeroita.
Summa summarum vähä tukkoiselta auto tuntuu ja bensa tuntuu kelpaavan. Aattelin et oiskos mitään apua jos noi "mahdolliset" katit heittäs mäkeen (tietty jos vaan saa)? Välipöntön jälkeen pakoputki muuttuu näköjään yhdeksi eli voisko mitenkään ahdistaa (ei kuitenkaan mitään älytöntä ränniä ole)? Ja eikös alunperin ole 2:lla putkella loppuun asti?
Mitään katapulttia en ole rakentamassa, mut minusta sais kyllä kulkea VÄHÄ virkeemmin, ainakin tohon bensansyöntiin nähden:think
Comment
-
-
Originally posted by pablo View Post-Onko katit ja välipöntöt samassa yhteydessä auton alla? Omassa ei ole välillä ku yks pitkä vaimennin jossa kylläkin Bmw:n tekstit ja jotain numeroita.
Originally posted by pablo View PostSumma summarum vähä tukkoiselta auto tuntuu ja bensa tuntuu kelpaavan. Aattelin et oiskos mitään apua jos noi "mahdolliset" katit heittäs mäkeen (tietty jos vaan saa)? Välipöntön jälkeen pakoputki muuttuu näköjään yhdeksi eli voisko mitenkään ahdistaa (ei kuitenkaan mitään älytöntä ränniä ole)? Ja eikös alunperin ole 2:lla putkella loppuun asti?
Katin poistamisesta kannattaa käyttää searchii, mutta voipi olla seinä edessä.
Originally posted by pablo View PostMitään katapulttia en ole rakentamassa, mut minusta sais kyllä kulkea VÄHÄ virkeemmin, ainakin tohon bensansyöntiin nähden:think
IX syö maantiellä cruisen kanssa ~10L/100km, voi päästä alle mutta vaatii erittäin rauhallista ja tasaista menoa.
Takavedolla maantiellä pääsee 8 alkaviin lukemiin per 100km.E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber MetallicEX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
Comment
-
-
Kiitos vastauksista. Äsken kävin nosturilla kurkistelee niin y-haara josta harautuu takapöntölle näyttäs jotenki ahtaalta. Mahtasko olla käytännön hyötyä jos ton loppupään rakentas uusiks kahdella putkella? Tota vähäpäästöisyys juttua käyn suoraan kysyy konttorilta jos tietäisivät?
Mites toi lambda sitten? Vaikuttaa ilmeisesti kaikilla osa-alueilla?
Comment
-
-
Originally posted by pablo View PostMites toi lambda sitten? Vaikuttaa ilmeisesti kaikilla osa-alueilla?
Originally posted by JuubiEi ollut muistaakseni pahan hintainen kun KL-varaosista koukkasin omaan IX:ään, hyllystä löytyi suoraan.E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber MetallicEX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
Comment
-
Comment