Löytyykö täältä ketään, joka osaisi tiukata lukkoa e30:n perässä? Voisin myös ostaa hyvän perän, jos löytyy..... Onko kenelläkään tietoa, miten hyvin sopisi tuo visko (ix:n) perä. Auto on e30:ntä m50 turbo+ m3 aski +400hv
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 lukkoperä
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw MasterOnko Ix:ssä visco taka-akselilla?Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
-
Originally posted by Bmw MasterOnko Ix:ssä visco taka-akselilla? Tiedän yhden peränkorjaajan, mutta se asustaa Forssan suunnalla, joten ei sieltä pariisista kannata lähettää...
Parikkala="pariisi" Eli ei nyt niin kaukanae36 323im touring (mamman ajokki) MYYNNISSÄ
EX-e30 m50 turbo 416hv 574nm Mitattu 4.5.2007
Fiat 600 -73 (kesäpirssi)
volkswagen transporter -06 (käyttis, nokileka)
Comment
-
-
Originally posted by MeisseliOnhan siellä. Ymmärtääkseni sen toiminnan ei pitäisi kauheasti erota kitkalukosta, tai ainakaan sen ei pitäisi päästä mitenkään hellittämään välillä. Vaikea tosin tehdä kovin hyvää analyysia, kun ei neliveto oikein paljon sudi.
Ja nelikkokuskit ovat tosiaan sanoneet juurikin tuon saman, kaikki
Comment
-
-
Originally posted by muggoJep, jos pyörien nopeusero on lähellä 0 niin höllää..Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
-
Originally posted by himonussijaKertokaa mulle mikä osa tämä on, mihin se tulee ja mitä se tekee?
http://www.realoem.com/bmw/showparts...85&hg=33&fg=15
Comment
-
-
Originally posted by Bmw MasterTulee vetopyörästöön ja on juurikin tuo "lukkoperän" lukko. Halpaa kuin saippua.
Tai no, sillä myyjällä oli niitä kaksi, joten....
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by ZoMbiETästä olen muutaman kanssa jutellut, ja juuri nämä joilla se on ollut takavetoisessa ovat sanoneet että välillä se höllää, johtuen siitä kun renkaiden vauhti on sama, ja tuohan toimii renkaiden nopeuserolla tuo lukko...
Ja nelikkokuskit ovat tosiaan sanoneet juurikin tuon saman, kaikkiBMW G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Juu, ei se itelläkään niin paljoa häiritse. Joskus kun lapsettaa niin ottaa päähän kun ei jätä heti jatkuvasti 2 raitaa tiehen Muuten siis paljon parempi ajaa, esim juurikin talvella, kyllä se sen verran siellä nappaa kiinni kun alkaa joutavaa lyömään, että eteneminen on paljon tehokkaampaa kuin ilman lukkoa. No nyt se kyllä lepäilee tallisa, eli ilman lukkoa mennään tolla e21:lläLast edited by ZoMbiE; 10-01-2006, 16:02.
Comment
-
Comment