Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 lukkoperä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • baijeri3
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 124
    • Pariisi

    e30 lukkoperä

    Löytyykö täältä ketään, joka osaisi tiukata lukkoa e30:n perässä? Voisin myös ostaa hyvän perän, jos löytyy..... Onko kenelläkään tietoa, miten hyvin sopisi tuo visko (ix:n) perä. Auto on e30:ntä m50 turbo+ m3 aski +400hv
    e36 323im touring (mamman ajokki) MYYNNISSÄ
    EX-e30 m50 turbo 416hv 574nm Mitattu 4.5.2007
    Fiat 600 -73 (kesäpirssi)
    volkswagen transporter -06 (käyttis, nokileka)
  • ZoMbiE
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2003
    • 2583
    • Lohja, Virkkala

    #2
    Tuo visko sopii ihan hyvin,mutta mieluummin ottaisin itsellenikin tavallisen kitkalukon, sillä tuo visko "hölläilee" välillä... Saattaa toki olla että omassa jotain vikaakin,mutta näin sen vissiin kuuluukin tehdä, kun siirtelee voimaa pidon mukaan... Mutta siis se sopii kyllä sinne!

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      #3
      Onko Ix:ssä visco taka-akselilla? Tiedän yhden peränkorjaajan, mutta se asustaa Forssan suunnalla, joten ei sieltä pariisista kannata lähettää...

      Comment

      • Meisseli
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 1003
        • Kotka

        #4
        Originally posted by Bmw Master
        Onko Ix:ssä visco taka-akselilla?
        Onhan siellä. Ymmärtääkseni sen toiminnan ei pitäisi kauheasti erota kitkalukosta, tai ainakaan sen ei pitäisi päästä mitenkään hellittämään välillä. Vaikea tosin tehdä kovin hyvää analyysia, kun ei neliveto oikein paljon sudi.
        Eioo penaria alla enää.. :(

        Comment

        • baijeri3
          Bimmer Rookie
          • Jul 2004
          • 124
          • Pariisi

          #5
          Originally posted by Bmw Master
          Onko Ix:ssä visco taka-akselilla? Tiedän yhden peränkorjaajan, mutta se asustaa Forssan suunnalla, joten ei sieltä pariisista kannata lähettää...
          Laitatko numero/nimeä privana, joka noita periä korjaa


          Parikkala="pariisi" Eli ei nyt niin kaukana
          e36 323im touring (mamman ajokki) MYYNNISSÄ
          EX-e30 m50 turbo 416hv 574nm Mitattu 4.5.2007
          Fiat 600 -73 (kesäpirssi)
          volkswagen transporter -06 (käyttis, nokileka)

          Comment

          • ZoMbiE
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2003
            • 2583
            • Lohja, Virkkala

            #6
            Originally posted by Meisseli
            Onhan siellä. Ymmärtääkseni sen toiminnan ei pitäisi kauheasti erota kitkalukosta, tai ainakaan sen ei pitäisi päästä mitenkään hellittämään välillä. Vaikea tosin tehdä kovin hyvää analyysia, kun ei neliveto oikein paljon sudi.
            Tästä olen muutaman kanssa jutellut, ja juuri nämä joilla se on ollut takavetoisessa ovat sanoneet että välillä se höllää, johtuen siitä kun renkaiden vauhti on sama, ja tuohan toimii renkaiden nopeuserolla tuo lukko...
            Ja nelikkokuskit ovat tosiaan sanoneet juurikin tuon saman, kaikki

            Comment

            • mukko
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2003
              • 5965
              • Uleåborg

              #7
              ........
              Last edited by mukko; 30-10-2007, 20:00.
              -- Official member of BTCF-Sauna Team --

              Save the World, Fuck The Fuel Economy
              Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

              Comment

              • Meisseli
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 1003
                • Kotka

                #8
                Originally posted by muggo
                Jep, jos pyörien nopeusero on lähellä 0 niin höllää..
                Niinhän se tietysti tekee, mutta en minäkään keksi miksi lukon täytyisi silloin pitää, jos pyörät muutenkin pyörii samaa vauhtia? Vai onko se sitten hitaampi ottamaan uudestaan kiinni kun eroa tulee?
                Eioo penaria alla enää.. :(

                Comment

                • mukko
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2003
                  • 5965
                  • Uleåborg

                  #9
                  .........
                  Last edited by mukko; 30-10-2007, 20:00.
                  -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                  Save the World, Fuck The Fuel Economy
                  Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                  Comment

                  • himonussija
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2005
                    • 392
                    • Finland

                    #10
                    Kertokaa mulle mikä osa tämä on, mihin se tulee ja mitä se tekee?

                    Comment

                    • Bmw Master
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2004
                      • 13155
                      • Kokomo

                      #11
                      Originally posted by himonussija
                      Kertokaa mulle mikä osa tämä on, mihin se tulee ja mitä se tekee?

                      http://www.realoem.com/bmw/showparts...85&hg=33&fg=15
                      Tulee vetopyörästöön ja on juurikin tuo "lukkoperän" lukko. Halpaa kuin saippua.

                      Comment

                      • T3
                        BTCF Member
                        • Oct 2003
                        • 8530
                        • Karhe

                        #12
                        Originally posted by Bmw Master
                        Tulee vetopyörästöön ja on juurikin tuo "lukkoperän" lukko. Halpaa kuin saippua.
                        Halpaa joo... Itse ostin just pari päivää sitten Saksasta TULITERÄN koko lukkomurikan.
                        Tai no, sillä myyjällä oli niitä kaksi, joten...
                        .

                        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                        Comment

                        • TJK
                          Bimmer Fanatic
                          • Jan 2006
                          • 260
                          • Kotka

                          #13
                          Originally posted by ZoMbiE
                          Tästä olen muutaman kanssa jutellut, ja juuri nämä joilla se on ollut takavetoisessa ovat sanoneet että välillä se höllää, johtuen siitä kun renkaiden vauhti on sama, ja tuohan toimii renkaiden nopeuserolla tuo lukko...
                          Ja nelikkokuskit ovat tosiaan sanoneet juurikin tuon saman, kaikki
                          Ajossa se visko lukko toimii sillee, et aluks ei ota kii vaa sutii yhellä, ja sit ku se silikoni lämpenee ni puree kii ja sutiminen jatkuu kahella kunnes se jäähtyy, ja sit taas yhellä ja sama homma jatkuu..
                          BMW G20 330e M-Sport -20

                          Comment

                          • mukko
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2003
                            • 5965
                            • Uleåborg

                            #14
                            ...........
                            Last edited by mukko; 30-10-2007, 20:00.
                            -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                            Save the World, Fuck The Fuel Economy
                            Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                            Comment

                            • ZoMbiE
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2003
                              • 2583
                              • Lohja, Virkkala

                              #15
                              Juu, ei se itelläkään niin paljoa häiritse. Joskus kun lapsettaa niin ottaa päähän kun ei jätä heti jatkuvasti 2 raitaa tiehen Muuten siis paljon parempi ajaa, esim juurikin talvella, kyllä se sen verran siellä nappaa kiinni kun alkaa joutavaa lyömään, että eteneminen on paljon tehokkaampaa kuin ilman lukkoa. No nyt se kyllä lepäilee tallisa, eli ilman lukkoa mennään tolla e21:llä
                              Last edited by ZoMbiE; 10-01-2006, 16:02.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎