Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 lukkoperä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mukko
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 5965
    • Uleåborg

    #31
    .............
    Last edited by mukko; 30-10-2007, 19:59.
    -- Official member of BTCF-Sauna Team --

    Save the World, Fuck The Fuel Economy
    Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

    Comment

    • Maza
      BTCF Member
      • Jul 2002
      • 4319
      • Kannus/Kokkola

      #32
      Taitaa nämä haamulukkoperät olla niitä legendaarisia yhdellä rattaalla polton seurauksena syntyneitä lukkoperiä.

      Yhdellä rattaalla poltettaessa pikkupyörät ottavat todella paljon lämpöä ja lopulta leikkaavat kiinni tappeihin.. Joskus leikkaa tosi lujaan kiinni, mutta yleensä leikkaa vaan hetkellisesti ja saattaa vähä aikaa rutista.. tämän jälkeen kuitenkin saattaa toimia ihan normaalisti.. seurauksena on vaan lukon omainen efekti.. tuntuu, että auto vetää kahdella rattaalla.. paskaringin pyöritykset yms sujuu tosi hienosti Kunnes sitten joku päivä pikkupyörät halkeavat ja hyppäävät perän pohjalla -> veto katkeaa.
      Last edited by Maza; 11-01-2006, 18:22.

      Comment

      • Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

        #33
        Originally posted by Maza
        Taitaa nämä haamulukkoperät olla niitä legendaarisia yhdellä rattaalla polton seurauksena syntyneitä lukkoperiä.

        Yhdellä rattaalla poltettaessa pikkupyörät ottavat todella paljon lämpöä ja lopulta leikkaavat kiinni tappeihin.. Jos leikkaa tosi lujaan kiinni, mutta yleensä leikkaa vaan hetkellisesti ja saattaa vähä aikaa rutista.. tämän jälkeen kuitenkin saattaa toimia ihan normaalisti.. seurauksena on vaan lukon omainen efekti.. tuntuu, että auto vetää kahdella rattaalla.. paskaringin pyöritykset yms sujuu tosi hienosti Kunnes sitten joku päivä pikkupyörät halkeavat ja hyppäävät perän pohjalla -> veto katkeaa.
        Eli siis näin syntyy edullinen lukkoperä...

        Comment

        • Tomba87
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 4029
          • Imatra

          #34
          Originally posted by jmp2002
          Ja vaikka siellä ei lukkoa olisi, niin eiköhän ne peränöljyt kannata kummiskin vaihtaa sinne, mutta se että pitää ensin selvittää onko se lukkoperä, että kummat öljyt sinne laittaa..
          No sitähän tässä yritän selvittää että onko se lukkoperä vai ei.. Ja kyllä ne öljyt vaihdetaan.
          Luukku auki ja risut kyytiin

          Comment

          • himonussija
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2005
            • 392
            • Finland

            #35
            Mistä voisi johtua kun yhden kaverin e30 325:n pelkkä oikea takapyörä nostettiin ilmaan ja käsin pyöritys onnistui ihan helposti, mutta kun nostettiin pelkkä vasen takapyörä, niin teki aika tiukkaa käsin sitä pyöritellä. Molempia ei saatu ilmaan ku ei ollu pukkeja ja vaan yks tunkki...

            Comment

            • tepi_
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2185
              • TKu

              #36
              Originally posted by himonussija
              Mistä voisi johtua kun yhden kaverin e30 325:n pelkkä oikea takapyörä nostettiin ilmaan ja käsin pyöritys onnistui ihan helposti, mutta kun nostettiin pelkkä vasen takapyörä, niin teki aika tiukkaa käsin sitä pyöritellä. Molempia ei saatu ilmaan ku ei ollu pukkeja ja vaan yks tunkki...
              Hallitunkit on halpoja,lankku väliin ja perästä varovasti ylös...

              Comment

              • Meisseli
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 1003
                • Kotka

                #37
                Originally posted by himonussija
                Mistä voisi johtua kun yhden kaverin e30 325:n pelkkä oikea takapyörä nostettiin ilmaan ja käsin pyöritys onnistui ihan helposti, mutta kun nostettiin pelkkä vasen takapyörä, niin teki aika tiukkaa käsin sitä pyöritellä.
                Veikkaan, joko laitoitte vahingossa vaihteen päälle tossa välissä tai sitten vasemmalla puolella hirttää jarru kiinni.
                Eioo penaria alla enää.. :(

                Comment

                • TheLoial
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2003
                  • 1109
                  • Helsinki

                  #38
                  Perästä vaan kansi auki niin ei enää tarvitse ihmetellä mikä lukko siellä on. Samalla voi kaapia revittelystä lähteneet metallisilsut talteen ja katsoa perän kunnon silmämääräisesti. Se on muutamalla pultilla kiinni, yhtä helppoa kuin venttiilikopan aukaisu.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎