Originally posted by Bimmer325i
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huoltovalo ei poistu (E30 316i -89)
Collapse
X
-
Vähän OT mutta kysyn kuitenkin: Kuinka pitkä öljynvaihoväli on huoltovalojen mukaan? nyt olen 10tkm ajanu ja palaa enään 1 vihreä, onko se jotain 12-14tkm?nyk: e46 330i cäb M
ex: e30 318i touring brilliantrot
ex: e30 316i taxi Schwarz
ex: e46 320d Topazblau Metallic
ex: e36 325iA taxi alpinweiß
ex: e30 320iS S14B20 M-Technic 2 Delphin Grey Metallic
ex: e30 316i M40B16 Brilliantrot
ex: e30 Cabriolet M10 Zinnoberrot
Comment
-
-
juupajoki
nii se on kyllä niin että toi elektroniikka piiri joka sillä levyllä on mittariston takana ei tykkää niistä mittariston akkujen vaihdosta aina kaikistellen, jos ei muista ottaa oikealta akulta maadoistusta pois kun vaihtaa nuo mittariston akut. nii ainaki kaveri oli ollut sellainen säätäjä ja tämän oli jättäny tekemättä.
oli jääny inspection palamaan ja mikään ei toimunu paitsi kiekkamittari. noh ratkaisuksi tuon piirin vaihto sai veholta maksaa ihan kivasti, ja sitten uudet akut nyt toimii hyvin. näinkin voi käydäbmw - paljon iloa tyhjästä.
Comment
-
-
Originally posted by vepa74miten teillä ollut tuon nopeus ja kulutus mittarin toiminnan kanssa.. mulla toimii TODELLA harvoin..olisko siihen just tuo patterin vaihto hyvä juttu.. eli siis ainoa..
JOS JOLLAKI OLIS NEUVOJA TON KIEKKAMITTARIN TOIMINTAAN SAAMISEEN NIIN LAITTAKAAS PRIVAA. ON NEUVOTTU KATSOMAAN STARTIN MAADOTUKSIA SUN MUUTA...
Comment
-
-
Sain vihdoin otettua mittariston pois. Huoltovalojen piirilevy, missä nämä kuuluisat patterit on, näytti ihmeelliseltä. Itse en mitään piirilevyistä tajua. Kertokaa siis viisaammat, onko kuvien piirilevy sellainen kun pitäisikin. Lähinnä kiinnostaa tuo mönjä akkujen ympärillä (on sitä muuallakin). Kuuluuko se kuvioon, vai meneekö koko levy vaihtoon?Last edited by pmtk; 26-03-2022, 10:18.E83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
-
Piirilevy kunnossa
Hyvältähän toi piirilevy mun silmissä näyttää.
Akut näköjään liimattu "mönjällä" kiinni, et voi olla hankala irroittaa. Puukollako vaan vai olisko kuumailmapuhaltimesta apua, ilman että vahingoittaa muita komponentteja.
Toinen akku kuvan mukaan pahasti hapettunu. Parhaimmassa tapauksessa akkujen irroitus, puhdistus ja lataus saatta korjata tilanteen täysin.
Kaikki mutua, mutta yrittänyttä ei laiteta, eikä varsinkaan pa...Älä oo tommonen
e61 525iA
e36 320iA
e39 540iA
e34 518i
Comment
-
-
Jälleen kerran oli foorumista suuri apu - kiitokset vaan. Kävin tänään ostamassa akut (4 €) ja kolvautin ne elektroniikkaliikkeessä (10 €). Oli sen verran tuota liimamönjää akkujen ympärillä, etten viitsinyt itse edes yrittää.
Nyt on inspectorin valot sammuksissa, kun virrat on pois päältä (paloi ennen aina). Lisäksi, lämpömittari toimii. Täytyy sanoa, että foorumista on paljon apua tällaiselle, joka tykkää näprätä, mutta tieto on puutteellistaE83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
-
Löytyykö tuohon piirilevyyn mistään sähkökaaviota? Kun avattaessa huomasin että levyltä puuttui yksi komponentti kokonaan Tietäis vähä minkälainen komponentti siinä on mahdollisesti ollut. Akutkin pitäisi vaihtaa kun näytti olevan aikalailla lopussa.. Voiko koko piirilevyn ottaa pois vai vaikuttaako se muiden mittareiden toimintaan? Itselle ei huoltovalojen toiminnalla niin suurta merkitystä olisi.. Jostain vain luin että vaikuttaisi kierrosluku- ja vedenlämpömittarin toimintaanLast edited by joniz; 08-06-2006, 14:07.
Comment
-
Comment