Luin haulla löytuneitä samantyyppisiä ongelmia, mutten löytänyt helpotusta.
Viaksi on paikallistunut sulakkeen 21 ala olevat laitteet: Sisävalot, radio, tietokone. Itse epäilen radiota. Virrankulutus on 0.04A kun tuo sulake 21 on irti. Sulake kiinni ja kulutus nousee n.0.35A. Omituista tästä tekee se että yhtäkkiä kulutus kuitenkin saattaa laskea n.0.08A kun sulake on edelleen kiinni. Itse päättelin että auto itsessään ottaa tuon noin 0.04 ja sitten radion muisti toisen mokoman. Mistä siis johtuu tuo aika ajoittain oleva suurempi (0.35A) virrankultus auton ollessa rauhassa?! Joskus saattaa lähteä parin päivän seisomisen jälkeen käyntiin, mutta viikonloppuna vei akun niin tyhjäksi yön aikana ettei lähtenyt käyntiin.
Niin ja vielä semmoinen, että joskus auto napsuttelee kaiuttimia itekseen. Eli elementit menee pohjaan ja laskeutuu takas. Mankalta menee RCA:t sonyn vahvarille. Se taas saa virtansa suoraan konehuoneen puolelta siitä "pistokkeesta".
Auto on tuo ix tourinki.
Viaksi on paikallistunut sulakkeen 21 ala olevat laitteet: Sisävalot, radio, tietokone. Itse epäilen radiota. Virrankulutus on 0.04A kun tuo sulake 21 on irti. Sulake kiinni ja kulutus nousee n.0.35A. Omituista tästä tekee se että yhtäkkiä kulutus kuitenkin saattaa laskea n.0.08A kun sulake on edelleen kiinni. Itse päättelin että auto itsessään ottaa tuon noin 0.04 ja sitten radion muisti toisen mokoman. Mistä siis johtuu tuo aika ajoittain oleva suurempi (0.35A) virrankultus auton ollessa rauhassa?! Joskus saattaa lähteä parin päivän seisomisen jälkeen käyntiin, mutta viikonloppuna vei akun niin tyhjäksi yön aikana ettei lähtenyt käyntiin.
Niin ja vielä semmoinen, että joskus auto napsuttelee kaiuttimia itekseen. Eli elementit menee pohjaan ja laskeutuu takas. Mankalta menee RCA:t sonyn vahvarille. Se taas saa virtansa suoraan konehuoneen puolelta siitä "pistokkeesta".
Auto on tuo ix tourinki.
Comment