Vika Korjattu!
"325 e30 käyntihäiriö, ratkennut: Virranjakaja"
Collapse
X
-
Ois tietysti hyvä jos vois kokeilla toisella ilmamäärämittarilla. Ainakin mulla tyhjäkäynti tipahtaa hetkellisesti kun johdon nappaa irti ja sen jälkeen kierrokset huopaa edestakaisin. Lisäksi jos ilmamäärämittari ei toimi, niin ei se kierrä kovin pitkälle kun seokset on ihan päin mäntyä. Tai jos mittarin läppä jumittaa, niin se estää myös koneen kierrättämisen.ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
röpötyksiä
Onkos auto alkuperäinen? jep eli voisit tutkia tota ilmanmäärä mittaria..eli ku sen piuhan ottaa irti ei pitäis tapahtua paljoo mitää, mut kaasuun vastaa viiveellä ja joss yrittää antaa rundia alkaa röpöttää...eli seokset vituil..ota mittari pois ja kato ettei oo saanu kosteutta, mittarin alla on muovi koppa...kokeile vielä puristaa paluu lyttyyn ja kattoo kuseex mikään suutin tai sen o-rengas....aiheuttaa myös tommost joss joku pyttyy ei saa tarpeex...
yhteen veto seokset tai ilma vuoto?vhl:llän vemppa team
Comment
-
-
-87 vaihtuu anturit laatikosta jakopään puolelle kato ettei niissä magneettipäissä ole vikaa varsinkin jos on laatikossa
ilmamäärämittarista (vaikka ei olisi vikaa) kannattaa siirtää piirilevyä hiukan , jotta on uudet kosketuspinnat (löytyy mustan kopan alta)G30 530e Sedan
E30 325i Cabriolet
Comment
-
-
Originally posted by HarzaTheManOis tietysti hyvä jos vois kokeilla toisella ilmamäärämittarilla. Ainakin mulla tyhjäkäynti tipahtaa hetkellisesti kun johdon nappaa irti ja sen jälkeen kierrokset huopaa edestakaisin. Lisäksi jos ilmamäärämittari ei toimi, niin ei se kierrä kovin pitkälle kun seokset on ihan päin mäntyä. Tai jos mittarin läppä jumittaa, niin se estää myös koneen kierrättämisen.
Comment
-
-
Originally posted by seidltuning-87 vaihtuu anturit laatikosta jakopään puolelle kato ettei niissä magneettipäissä ole vikaa varsinkin jos on laatikossa
ilmamäärämittarista (vaikka ei olisi vikaa) kannattaa siirtää piirilevyä hiukan , jotta on uudet kosketuspinnat (löytyy mustan kopan alta)
Comment
-
-
Originally posted by ile01Onkos auto alkuperäinen? jep eli voisit tutkia tota ilmanmäärä mittaria..eli ku sen piuhan ottaa irti ei pitäis tapahtua paljoo mitää, mut kaasuun vastaa viiveellä ja joss yrittää antaa rundia alkaa röpöttää...eli seokset vituil..ota mittari pois ja kato ettei oo saanu kosteutta, mittarin alla on muovi koppa...kokeile vielä puristaa paluu lyttyyn ja kattoo kuseex mikään suutin tai sen o-rengas....aiheuttaa myös tommost joss joku pyttyy ei saa tarpeex...
yhteen veto seokset tai ilma vuoto?
kosteutta mittarissa ei ole..
pitää kokeilla kuseeks ne!
Comment
-
-
Originally posted by timpakyl sun ilmamäärämittari vittuilee melko varmasti.itellä joskus 323 teki ihan samanlaisia oireita ja aina kun niittas jalan lattiaan ni kaikki pimeni.potentiometrin kärkirata oli poikki täyskaasu puolella.tekee kaikkee kivaa häröö....
Comment
-
Comment