Vika Korjattu!
"325 e30 käyntihäiriö, ratkennut: Virranjakaja"
Collapse
X
-
Tags: None
-
Ilmavuotoa missää?Originally posted by EepoOlisko niinkin yksinkertainen vika kuin että tulppa särki/tulpanjohto?
Ja virranjakajan oot aukassu?
Ilmamäärämittarissa arvot muistaakseni pitäisi tasaisesti nousta läpän avautuessa en tosin ole 100% varma.
Comment
-
Ois tietysti hyvä jos vois kokeilla toisella ilmamäärämittarilla. Ainakin mulla tyhjäkäynti tipahtaa hetkellisesti kun johdon nappaa irti ja sen jälkeen kierrokset huopaa edestakaisin. Lisäksi jos ilmamäärämittari ei toimi, niin ei se kierrä kovin pitkälle kun seokset on ihan päin mäntyä. Tai jos mittarin läppä jumittaa, niin se estää myös koneen kierrättämisen.ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
röpötyksiä
Onkos auto alkuperäinen? jep eli voisit tutkia tota ilmanmäärä mittaria..eli ku sen piuhan ottaa irti ei pitäis tapahtua paljoo mitää, mut kaasuun vastaa viiveellä ja joss yrittää antaa rundia alkaa röpöttää...eli seokset vituil..ota mittari pois ja kato ettei oo saanu kosteutta, mittarin alla on muovi koppa...kokeile vielä puristaa paluu lyttyyn ja kattoo kuseex mikään suutin tai sen o-rengas....aiheuttaa myös tommost joss joku pyttyy ei saa tarpeex...
yhteen veto seokset tai ilma vuoto?vhl:llän vemppa team
Comment
-
kyl sun ilmamäärämittari vittuilee melko varmasti.itellä joskus 323 teki ihan samanlaisia oireita ja aina kun niittas jalan lattiaan ni kaikki pimeni.potentiometrin kärkirata oli poikki täyskaasu puolella.tekee kaikkee kivaa häröö....speed limits are for pussies
Comment
-
ei oo tulpat särki/johdot.Originally posted by EepoOlisko niinkin yksinkertainen vika kuin että tulppa särki/tulpanjohto?
Ja virranjakajan oot aukassu?
virranjakajan oon aukassu ja ei mitään ongelmaa sielläkään!
Comment
-
minäkään en oo varma noista arvoista kun oma mieli kuva kans et pitäs nousta tasasesti! ei oo ilmavuotoja!Originally posted by jakomieliavainIlmavuotoa missää?
Ilmamäärämittarissa arvot muistaakseni pitäisi tasaisesti nousta läpän avautuessa en tosin ole 100% varma.
Comment
-
-87 vaihtuu anturit laatikosta jakopään puolelle kato ettei niissä magneettipäissä ole vikaa varsinkin jos on laatikossa
ilmamäärämittarista (vaikka ei olisi vikaa) kannattaa siirtää piirilevyä hiukan , jotta on uudet kosketuspinnat (löytyy mustan kopan alta)G30 530e Sedan
E30 325i Cabriolet
Comment
-
läppä siinä ei jumita. mut pitää ettii toinen mittari ja kokeilla sillä!Originally posted by HarzaTheManOis tietysti hyvä jos vois kokeilla toisella ilmamäärämittarilla. Ainakin mulla tyhjäkäynti tipahtaa hetkellisesti kun johdon nappaa irti ja sen jälkeen kierrokset huopaa edestakaisin. Lisäksi jos ilmamäärämittari ei toimi, niin ei se kierrä kovin pitkälle kun seokset on ihan päin mäntyä. Tai jos mittarin läppä jumittaa, niin se estää myös koneen kierrättämisen.
Comment
-
miten ne voi testata?? otin ne aikasemmin irti ja puhistin!Originally posted by seidltuning-87 vaihtuu anturit laatikosta jakopään puolelle kato ettei niissä magneettipäissä ole vikaa varsinkin jos on laatikossa
ilmamäärämittarista (vaikka ei olisi vikaa) kannattaa siirtää piirilevyä hiukan , jotta on uudet kosketuspinnat (löytyy mustan kopan alta)
Comment
-
auto ei oo alkuperänen ja jos saisin tekijän kiinni..Originally posted by ile01Onkos auto alkuperäinen? jep eli voisit tutkia tota ilmanmäärä mittaria..eli ku sen piuhan ottaa irti ei pitäis tapahtua paljoo mitää, mut kaasuun vastaa viiveellä ja joss yrittää antaa rundia alkaa röpöttää...eli seokset vituil..ota mittari pois ja kato ettei oo saanu kosteutta, mittarin alla on muovi koppa...kokeile vielä puristaa paluu lyttyyn ja kattoo kuseex mikään suutin tai sen o-rengas....aiheuttaa myös tommost joss joku pyttyy ei saa tarpeex...
yhteen veto seokset tai ilma vuoto?
kosteutta mittarissa ei ole..
pitää kokeilla kuseeks ne!
Comment
-
testasin sen mittarilla niin se missä se kärki liikkuu niin se pinta oli ehjä siinä liikku virta päästä päähän, jos sitä tarkotit.. mut pitää varmistaa viel toisella ilmamäärämittarilla jos nyt sellanen löytys!Originally posted by timpakyl sun ilmamäärämittari vittuilee melko varmasti.itellä joskus 323 teki ihan samanlaisia oireita ja aina kun niittas jalan lattiaan ni kaikki pimeni.potentiometrin kärkirata oli poikki täyskaasu puolella.tekee kaikkee kivaa häröö....
Comment
-
ei sais pelotella mutta
onko muuten ollut jakopää auki onko merkit kohdallaan vielä??G30 530e Sedan
E30 325i Cabriolet
Comment
-
saa pelotella! on kohallaan!Originally posted by seidltuningei sais pelotella mutta
onko muuten ollut jakopää auki onko merkit kohdallaan vielä??
Comment
Comment