Originally posted by BMW 325I avo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30:sen turbotus..
Collapse
X
-
Originally posted by FreakMitäs vaikeaa niiden löytämisessä on? Helpoiten löytyy BMW:n varaosatiskiltä. Myös jokaisessa M Technic alustaisessa E30:ssä on samanlaiset. Myös niissä 316:ssa.
Olen elänyt kuvitelmissa, että ne ovat kalliita osia ja en ole vaivautunut edes kysymään alkuperäisvaraosaa.
Ugh.// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
Originally posted by BMW 325I avoUgh.
Olen elänyt kuvitelmissa, että ne ovat kalliita osia ja en ole vaivautunut edes kysymään alkuperäisvaraosaa.
Ugh.
Puhe olikin siitä onko niitä vaikea löytää vai ei...
Olen puhunut.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by repesorsaitellä ois -87 käyttöön otettu 320i joka on -88vm jos meinaan käyttää 325i:tä vertaulumallina joudunko asentamaan abs jarrut? fakta tietoa?
ei sillä , lukuisia uusikoppasia tekniikanvaihtoja on leimattu ilman abseja , sitä en kiellä. mutta silti , Ake oli vuosisitten tuota mieltä. ei muutakun tuurilla koittamaan.....
Comment
-
-
Turbon voi laittaa aina, jos samalla alustalla ja jarruilla on ollut vähänkin tehokkaampaa moottoria. Menee helposti pelkällä tehomittaustodistuksella. Se, että miten paljon sitä voimaa saa olla, riippuu ihan siitä, miten paljon on tehokkaimmassa kyseisillä jarruilla varustetussa vehkeessä ollut.
Helpoin virityskohde on 123koppanen mersu!
Niissä on kaikissa samat jarrut 200D:stä 2.8L bensa twincamiin, joka on vielä ruisku. Alustassa ei muutenkaan ole juuri ihmeellisempiä eroja.
Tästä +20% säännöstä kuulee vuorotellen kahta eri versiota, sekä akelta, että joka paikasta muualta.
Milloin se koskee mitä tahansa mallia, milloin taas mallisarjan tehokkainta mallia. Rakentelun kannalta todella vittumainen asia. Koskaan ei tiedä varmaksi kumpaa tulkintaa juuri sinun autoosi sovelletaan.Last edited by olafu; 20-07-2006, 01:24.
Comment
-
-
Tästä vertailumallista viellä.. Onko sillä mitään väliä mihin vertaat (325i, 320is) kun kuka väittää että ajelee sellaisilla 0,2bar paineilla millä saa ton vertailumallin tehot? Eikös kannattais vertailla siihen malliin millä pääsee vähimmällä kikkailulla? Esim alkuperäinen 325i kannattaa verrata itseensä, kun ei tarvi vaihtaa sitä etuvakaajaa, mikä ilmeisesti on 320is:ssä paksumpi. Sillä pienellä tehoerolla otteessa ei ole mitään merkitystä.BMW F32 435d
Comment
-
Comment