Ei sovi kutosen tyhjäkäyntimoottori m40:iin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30/M40 Käynti"häiriö"
Collapse
X
-
Yritän tässä sulkea pois noita vikavaihtoehoja, niin sanokaahan miten toi virranjakajan kannen ja pyörijän kuluneisuus ilmenee auton käytöksessä?
Mistä voisi saada ilmamäärämittarin halvemmalla kuin merkkiliikkeestä? KL varaosilla ei ainakaan nettisivuilla ollut sitä tarjota, ja käytettynä en osta.Vitutus------- Se ei lopu ikinä.
Comment
-
-
Originally posted by |makke View PostMiksi kone sitten muuten lämpösenä pysyy kyllä ilman kaasua käynnissä, mutta ei kylmänä?"Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
Originally posted by crockett View PostImusarjan alla. muistaakseni sininen ja ruskea liitin..
Comment
-
-
Hmm!
Jos kone on kylmä ja otan tyhjäkäyntimoottorista virtaliittimen irti, niin kone starttaa moitteetta ilman kaasua, tosin aika korkeilla kierroksilla (noin. 1400 ehkä).
Liitin kiinni ja kone sammuu, ellei ole lämmin.
Siis mikä ton tarkoitus edes on?
Mitä jos ottaa sen virtaliittimen pois ja säätää sitä pulttia joka määrää sen kaasuläpän (vai mikä se on?) asentoa niin että kierrokset olis jotain 800rpm?
Mahtaako pysyä noin käynnissä ja jos pysyy, niin kuluttaako mahdollisesti enemmän bensaa? Päästöt varmaan pomppaa jonnekki aivan muualle ku sallittu, mutta ei mua päästöt kiinnosta kun just se on niiden osalta katsastettu!
Comment
-
-
Originally posted by Racink View PostOtappa akunkenkä hetkeksi irti ja koita käykö sen jälkeen tyhjäkäyntiä liittimen ollessa kiinni lisäilmaluistissa.
Missä nyt se vika niin kuin on?
Eikö se lisäilmaluisti toimi jos kerran kierrokset nousee kun liittimen nappaa irti?
Mikä ton koko lisäilmaluistin tarkoitus on?
Ja mitä jos teen niin että otan liittimen irti, ja säädän siitä pultista niitä kierroksia alemmas? Nouseeko kulutus/toimiiko muuten?
Comment
-
-
Lisäilmaluisti, ei siellä mitään luistia kyllä ole, antaa moottorille sen tarvitseman hapen tyhjäkäynnin ylläpitämiseen, kaasuläpän kautta tai muualtakaan ei saisi mennä yhtään ilmaa imusarjalle. Lisäilmaluisti on se, joka pitää tyhjäkäynnin tasaisena."Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
Hmm joo.
Mutta onko se nyt varma että siinä vika sitten piilee?
Epäilyttää vaan se, kun kierrokset nousee kun liittimen nappaa pois, niinkuin tietääkseni pitäisikin nousta.
Ei huvittas noinki kallista osaa ostaa, jos vika ei siinä olekkaan.
Tosin, kun se putsattiin ja laitettiin takas, niin sen jälkeen se rupes kunnolla oireilemaan, eli just ei pysy kylmänä käynnissä ilman kaasua.
Lämpösenä ei mitään ongelmia? Luulis jos vika olis lisäilmaluistissa niin ei kävisi lämpöisenäkään.
Ääh, kun ei tajua näistä mitään
Comment
-
Comment