lukkoperää on saanut lisävarusteena eli ei ole alkuperäisenä 325:ssa
eikä 323 tai siis on voinnu tehtaalta ottaa lukkoperällä mut kaikissa ei ole
:oops: ymmärtääkö tät ees kukaa
Ainut taisi olla 320iS missä on vakiona.
Kuulemma aikoinaan raksi ruutuun että lukkoperä laitetaan makso 18 000 mk!
Vuonna -86 makso 4.850 mk. Eli ei nyt niin paha. Seiska ja kuus-satkuihin makso 5.700 mk.
Okei.. :roll: Ja bemuosan kiskuri kehtas pyytää 600€ orkkis lukosta. Ja luonnollisesti käytetty
Niin mutta luonnollisesti alkuperäisvaraosana ostettuna jälkikäteen on varmasti paljonkin kalliimpi. Pitäis ottaa selvää paljonko uusi lukkopakka maksaa niin saisi jotain osviittaa käytettyjen hinnoista.
Niin mutta luonnollisesti alkuperäisvaraosana ostettuna jälkikäteen on varmasti paljonkin kalliimpi. Pitäis ottaa selvää paljonko uusi lukkopakka maksaa niin saisi jotain osviittaa käytettyjen hinnoista.[/quote]
Pikkuperän lukkomurikka maksaa Metro-autolla vähän päälle 1000 ekiä.
Kävin tossa vaan vuoden alussa kyselemässä varaosia lukkoon, ja mitään ei saa erikseen. Ukko tarjos koko murikkaa, no thanks sanoin minä. Omasta oli lukon "kansi" murtunut, kuulemani mukaan bemun lukkoperien heikko kohta. On valuosa siksi arka hajoamaan, omaani sorvasin uuden teräksestä, luulis kestävän tai ainakin "sulake" siirtyi eri paikkaan . Jousilevyt on sopivasti sen kokoisia et suoraan sopivaa ei löydy, mut aihioita löytyy jousiliikkeistä. Mahtaakohan kitkalevyjä saada jostain???
Comment