Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 perät

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw_e30
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1260
    • joutseno

    e30 perät

    onko e30 -85 korisessa alkuperässä 323i lukkoperä...
    kuulema ainakin alkp. 325i on .. ?
    :roll:
    ex 325i -85 325i
    325i soupe -92 325i

    Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri
  • seidltuning
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 1941
    • Vantaa

    #2
    lukkoperää on saanut lisävarusteena eli ei ole alkuperäisenä 325:ssa
    eikä 323 tai siis on voinnu tehtaalta ottaa lukkoperällä mut kaikissa ei ole
    :oops: ymmärtääkö tät ees kukaa
    G30 530e Sedan
    E30 325i Cabriolet

    Comment

    • Bmw_e30
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2004
      • 1260
      • joutseno

      #3
      sit oo puhuttu taas iha puuta heinää prkl... =/
      ex 325i -85 325i
      325i soupe -92 325i

      Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

      Comment

      • wj
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 3253
        • Järvenpää

        #4
        Ainut taisi olla 320iS missä on vakiona.
        Kuulemma aikoinaan raksi ruutuun että lukkoperä laitetaan makso 18 000 mk!
        - 2006 Mustang cabriolet
        - Sleekcraft Enforcer 28'

        Comment

        • RiiQuu
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 1367

          #5
          Originally posted by Wittu_joo
          Ainut taisi olla 320iS missä on vakiona.
          Kuulemma aikoinaan raksi ruutuun että lukkoperä laitetaan makso 18 000 mk!
          Vuonna -86 makso 4.850 mk. Eli ei nyt niin paha. Seiska ja kuus-satkuihin makso 5.700 mk.
          Originally posted by Karhu
          Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa - se on siis old school!
          E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
          E36 M3 Coupé 1996 Clubsport ikuisuusprojekti
          G08 iX3 Charged Plus 2021 Volles Batterikiste🔋
          "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"

          Comment

          • wj
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 3253
            • Järvenpää

            #6
            Originally posted by RiiQuu
            Originally posted by Wittu_joo
            Ainut taisi olla 320iS missä on vakiona.
            Kuulemma aikoinaan raksi ruutuun että lukkoperä laitetaan makso 18 000 mk!
            Vuonna -86 makso 4.850 mk. Eli ei nyt niin paha. Seiska ja kuus-satkuihin makso 5.700 mk.
            Okei.. :roll: Ja bemuosan kiskuri kehtas pyytää 600€ orkkis lukosta. Ja luonnollisesti käytetty
            - 2006 Mustang cabriolet
            - Sleekcraft Enforcer 28'

            Comment

            • RiiQuu
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2003
              • 1367

              #7
              Originally posted by Wittu_joo
              Originally posted by RiiQuu
              Originally posted by Wittu_joo
              Ainut taisi olla 320iS missä on vakiona.
              Kuulemma aikoinaan raksi ruutuun että lukkoperä laitetaan makso 18 000 mk!
              Vuonna -86 makso 4.850 mk. Eli ei nyt niin paha. Seiska ja kuus-satkuihin makso 5.700 mk.
              Okei.. :roll: Ja bemuosan kiskuri kehtas pyytää 600€ orkkis lukosta. Ja luonnollisesti käytetty
              Niin mutta luonnollisesti alkuperäisvaraosana ostettuna jälkikäteen on varmasti paljonkin kalliimpi. Pitäis ottaa selvää paljonko uusi lukkopakka maksaa niin saisi jotain osviittaa käytettyjen hinnoista.
              Originally posted by Karhu
              Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa - se on siis old school!
              E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
              E36 M3 Coupé 1996 Clubsport ikuisuusprojekti
              G08 iX3 Charged Plus 2021 Volles Batterikiste🔋
              "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"

              Comment

              • advance
                Bimmer Enthusiast
                • May 2004
                • 1689

                #8
                Eikö e21 koppasessa 323i:ssä lukko ole vai onko siinäkin ollut tuo lisävarustepolitiikka käytössä

                Comment

                • vexu524tdic
                  BTCF Member
                  • Jan 2004
                  • 775
                  • Gallia = Kinnula

                  #9
                  Ei ole 323i:ssä vakiona lukkoa.
                  e70 X5 3.0sd -08
                  f30 320i xdrive -16
                  e30 325i Cabriolet -88 M52b28
                  e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
                  e30 316 -88 2,2TIC M10
                  e21 323i -81 ruostekasa...

                  Comment

                  • Cee.Koo
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2004
                    • 354
                    • Twilight zone

                    #10
                    RiiQuu kirjoitti:

                    Niin mutta luonnollisesti alkuperäisvaraosana ostettuna jälkikäteen on varmasti paljonkin kalliimpi. Pitäis ottaa selvää paljonko uusi lukkopakka maksaa niin saisi jotain osviittaa käytettyjen hinnoista.[/quote]

                    Pikkuperän lukkomurikka maksaa Metro-autolla vähän päälle 1000 ekiä.
                    Kävin tossa vaan vuoden alussa kyselemässä varaosia lukkoon, ja mitään ei saa erikseen. Ukko tarjos koko murikkaa, no thanks sanoin minä. Omasta oli lukon "kansi" murtunut, kuulemani mukaan bemun lukkoperien heikko kohta. On valuosa siksi arka hajoamaan, omaani sorvasin uuden teräksestä, luulis kestävän tai ainakin "sulake" siirtyi eri paikkaan . Jousilevyt on sopivasti sen kokoisia et suoraan sopivaa ei löydy, mut aihioita löytyy jousiliikkeistä. Mahtaakohan kitkalevyjä saada jostain???
                    With jap crap, life sucks and then you die

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎